Oud 27-03-2007, 12:58
Verwijderd
... komt in mei uit!

Met een behoorlijke tracklist:

Yo George
Big Wheel
Bouncing off Clouds
Teenage Hustling
Digital Ghost
You Can Bring Your Dog

Mr. Bad Man
Fat Slut
Girl Disappearing
Secret Spell
Devils and Gods
Body and Soul

Father's Son
Programmable Soda
Code Red
Roosterspur Bridge
Beauty of Speed

Almost Rosey
Velvet Revolution
Dark Side of the Sun
Posse Bonus
Smokey Joe
Dragon

Ben benieuwd wat het wordt.
Hoop dat ze niet teveel voort borduurt op haar easy-listening liedjes van The Beekeeper (ook al staan zelfs op die cd nog wel een paar pareltjes).
Heb zelf 'Bouncing off Clouds' al even gehoord en die voorspelt wat dat betreft weinig goeds (veel van hetzelfde).
'Big wheel' daarentegen klinkt wel weer vernieuwend.

Laatst gewijzigd op 27-03-2007 om 13:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2007, 13:15
Verwijderd
ik vrees het ergste...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 13:28
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 27-03-2007 @ 14:15 :
ik vrees het ergste...
Als in?
Te makkelijke luisterliedjes?

Ik eigenlijk ook...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 13:37
Verwijderd
precies ja, ik vind de "oude" albums stuk voor stuk geweldig maar de laatste paar cd's vind ik stukken minder interessant. maar zal het evengoed wel eens luisteren als het uit is. Ben hoe dan ook wel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 13:41
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 27-03-2007 @ 14:37 :
precies ja, ik vind de "oude" albums stuk voor stuk geweldig maar de laatste paar cd's vind ik stukken minder interessant. maar zal het evengoed wel eens luisteren als het uit is. Ben hoe dan ook wel benieuwd
Eens.
Desondanks vind ik het geen straf om naar albums als Scarlet's walk en The Beekeeper te luisteren, al skip ik dan wel de helft van de nummers omdat er maar een paar goede tussen zitten.
Terwijl ik haar oude albums als geheel geweldig vind (vooral Boys for Pele ).
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 14:30
Uice
Uice is offline
Ik hoop op minder pop, minder band en meer piano. Heel benieuwd.
Oud 27-03-2007, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 27-03-2007 @ 15:30 :
Ik hoop op minder pop, minder band en meer piano. Heel benieuwd.
Ook eens.

Hey, toen jij laatst twijfelde welke cd van Tori je moest kopen, welke is het toen uiteindelijk geworden? Ben ik wel benieuwd naar.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 15:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-03-2007 @ 15:57 :
Ook eens.

Hey, toen jij laatst twijfelde welke cd van Tori je moest kopen, welke is het toen uiteindelijk geworden? Ben ik wel benieuwd naar.
Boys for Pele, en meteen daarna Little Earthquakes. Toen nog een keer Boys for Pele voor mijn moeder, want ik denk dat die Little Earthquakes te poppy had gevonden.
Oud 27-03-2007, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 27-03-2007 @ 16:18 :
Boys for Pele, en meteen daarna Little Earthquakes. Toen nog een keer Boys for Pele voor mijn moeder, want ik denk dat die Little Earthquakes te poppy had gevonden.
Yeah Goede keuze, vind ik, maar dat was al wel duidelijk denk ik
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 16:46
Uice
Uice is offline
Ja, BFP vind ik nog steeds haar beste album by far.
Oud 27-03-2007, 18:49
Verwijderd
ik vond scarlet's walk wel heel erg mooi, maar the beekeeper vond ik de eerste luisterbeurten zo suf dat ik het nooit meer een kans heb gegeven.
ik ben wel benieuwd naar deze.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 18:17
kiao
kiao is offline
ik vrees ook dat het een tegenvaller wordt, ik vond the beekeeper ook al wat minder...
Oud 08-04-2007, 19:56
Uice
Uice is offline
Nieuw nummer 'Big Wheel' is te beluisteren op www.toriamos.com. MILF! Maar ik geef er niet zo veel om.
Oud 08-04-2007, 22:44
Ragnar
Ragnar is offline
Ik ben in ieder geval eens benieuwd naar het concert.
Als ze maar genoeg speelt van Little Earthquakes ben ik gelukkig.
Oud 08-04-2007, 22:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
Juice schrijft nu:
Als ze maar genoeg speelt van Boys for Pele ben ik gelukkig.
Oud 08-04-2007, 23:22
Verwijderd
Ik ben het met de laatste eens. Goh.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 23:11
Uice
Uice is offline
http://www.toriamos.com/

Meer nieuw materiaal: Yo George en Bouncing off clouds. Lekkere nummers wel.
Oud 14-04-2007, 20:39
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
De beste vrouw kwam vanmiddag binnenlopen bij mn werk, vroeg me al af of ze het nou inderdaad was en dat bleek d'r idd te zijn.

Voor de geintresseerde: Ik denk dat ze vanavond tussen 23:00 en 24:00 op radio 1 zal zijn. Hoewel t ook 3 FM kan zijn, maar dan gebruikte ze de verkeerde ingang .

Even nagekeken en Tori Amos speelt vanavond tussen 23:00 en 24:00 inderdaad een paar nummers van de nieuwe album live bij Met Het Oog Op Morgen op Radio 1.

Laatst gewijzigd op 14-04-2007 om 20:53.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 14-04-2007 @ 21:39 :
De beste vrouw kwam vanmiddag binnenlopen bij mn werk, vroeg me al af of ze het nou inderdaad was en dat bleek d'r idd te zijn.

Voor de geintresseerde: Ik denk dat ze vanavond tussen 23:00 en 24:00 op radio 1 zal zijn. Hoewel t ook 3 FM kan zijn, maar dan gebruikte ze de verkeerde ingang .

Even nagekeken en Tori Amos speelt vanavond tussen 23:00 en 24:00 inderdaad een paar nummers van de nieuwe album live bij Met Het Oog Op Morgen op Radio 1.
Had ik dit gisteren maar gelezen...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 14:37
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 15-04-2007 @ 15:14 :
Had ik dit gisteren maar gelezen...
http://download.omroep.nl/nos/podcas...rgen140407.mp3

Vanaf 11:27

Laatst gewijzigd op 15-04-2007 om 14:40.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 17:56
CSN
CSN is offline
Ohh ik ben ook heel erg benieuwd. Scarlet's Walk vond ik trouwens echt geweldig, The Beekeeper veruit haar slechtste album. Under the Pink <3

edit: haha een van de liedjes heet fat slut?
Oud 17-04-2007, 14:04
Verwijderd
Citaat:
CSN schreef op 15-04-2007 @ 18:56 :

edit: haha een van de liedjes heet fat slut?
geniaal toch?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 21:50
Verwijderd
Dat 'Father's son' is mooi <3
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 10:19
Uice
Uice is offline
Hehe, die slechte vertalingen van die presentator.

"I took off my L.A. rock chick gear."

"Ze trok haar spullen uit."
Oud 11-05-2007, 14:13
Verwijderd
Nou, gisteren het album gekocht.

Moet er even aan wennen. Vorige keer bij The Beekeeper pakte dat uiteindelijk niet erg goed uit; ik vind het nog steeds geen geweldig album. Maar bij dit album heb ik het idee dat het wel iets meer potentie heeft, omdat het net weer íetsje experimenteler is. Het niveau van Boys for Pele, en ook Little Earthquakes, Under the pink, Choirgirl, To Venus and Back en zelfs Scarlet's walk, zal het nooit halen helaas, maar ik ga hier vast nog wel van genieten ooit. Hoewel er voor mij nog geen nummers uitspringen. Father's son en Beauty of speed klinken zeer ok, maar om nou te zeggen meesterwerken, nee...
Vormgeving is wel weer erg fijn, de verschillende personages uit de American Doll Posse met ieder hun eigen verhaal vind ik leuk, de kaarten erbij en de extra dvd voegen natuurlijk ook veel toe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2007, 12:30
Verwijderd
ik vind het echt zo kut als artiesten een cd uitbrengen met zoveel nummers. kies dan gewoon. alsof alle afdankertjes er ook maar op staan.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 12:45
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 14-05-2007 @ 13:30 :
ik vind het echt zo kut als artiesten een cd uitbrengen met zoveel nummers. kies dan gewoon. alsof alle afdankertjes er ook maar op staan.
Als het (bijna) allemaal pareltjes zijn, heb ik er juist helemaal geen problemen mee. Dan krijg je pas echt waar voor je geld (3 woorden; Boys for Pele).
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 16:10
Signy
Signy is offline
Bouncing Off Clouds
Big Wheel

Ik moet zeggen dat ik het hele album nog niet heb beluisterd (gewoon te veel nummers. ) dus daarom deze nummers (die staan aan het begin van de cd voor de info) Maar ik vind deze nrs wel echt goed. Big Wheel is btw niet typisch Tori, vind ik.

Ik ga op 3 juni dr zien/horen in de HMH, ben benieuwd.
Oud 17-05-2007, 19:18
Verwijderd
Vandaag bij een maat wat nummers gehoord, klonk erg goed, iig interessanter dan The Beekeeper .
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 10:11
Signy
Signy is offline
Ik ben gisteren naar de HMH geweest. Het was echt heel erg gaaf. Ze speelde 2 uur en een kwartier(!) Zo lang
En haar stem was super, ze was helemaal super. Ik heb veel favo nrs gehoord, dus ik ben blij. Ik weet de play list niet uit mijn hoofd, maar ze kwam eerst op als Pip en speelde o.a.
Teenage Hustling
Bliss
Body and Soul

Toen kwam Tori zelf Ik weet niet alles meer en de volgorde ook niet....

Big Wheel
Liquid Diamonds
Cornflake Girl (!)
Caught a lite Sneeze
Winter (song ze wel iets té traag )
Precious Things
Flying Dutch man (ze ging hiervoor improviseren, zingen over Heineken en haar piano)
Father's Son
God
Tear in Your Hand
Bouncing off Clouds
Hey, Jupiter

Ze had als Tori een verschrikkelijk lelijk pak aan maar goed, ik vergeef 't haar. Oh het publiek was niet echt relaxed btw, zo druk als het was. Iedereen stond op elkaar gedrukt.
Oud 04-06-2007, 11:10
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Signy schreef op 04-06-2007 @ 11:11 :
Ze had als Tori een verschrikkelijk lelijk pak aan maar goed, ik vergeef 't haar. Oh het publiek was niet echt relaxed btw, zo druk als het was. Iedereen stond op elkaar gedrukt.
k vond het juist erg rustig vergeleken met vorige concerten van haar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten