Oud 29-03-2007, 14:13
gedichtensite
gedichtensite is offline
Hallo,
Ik ben Anouk, nieuw hier op het forum!
En... ik heb een dringend vraagje. Wij doen mee aan een fotowedstrijd op een ander forum en daarop kun je stemmen. Nu heeft mijn broer zonder dat ik het wist zomaar een aantal emailadressen aangemaakt om op ons te stemmen. Vanmorgen kreeg ik een mailtje van dat forum hoe het kan dat er meerdere mensen lid zijn geworden via dat ip adres. Wat moet ik nu? Heeft iemand een goed idee? Ik schaam me rot en ben bang dat ik nooit meer op dat forum mag komen. Mijn broer bedoelde het goed, hij wilde graag dat ik zou winnen. HELP!!!

Alvast heel hartelijk bedankt allemaal en wie weet tot ziens op dit forum. Groetjes ANouk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2007, 14:23
Verwijderd
Euhmm, zeg dat het een school IP-adres is en dat jouw klasgenoten (kennelijk) massaal gestemd hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 14:32
gedichtensite
gedichtensite is offline
Ha ha, best een goed idee... maar... een probleempje mijn broer heeft dus diverse woonplaatsen erbij gezet door heel Nederland. Wij wonen in Zeeland en hij heeft bijvoorbeeld woonplaatsen in Brabant, Groningen, enz. gebruikt. Dat is dus ook zichtbaar. SHIT help...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 14:37
Verwijderd
Je bent 20 en je maakt je druk om een fotowedstrijd op internet.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 14:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
gedichtensite schreef op 29-03-2007 @ 15:32 :
Ha ha, best een goed idee... maar... een probleempje mijn broer heeft dus diverse woonplaatsen erbij gezet door heel Nederland. Wij wonen in Zeeland en hij heeft bijvoorbeeld woonplaatsen in Brabant, Groningen, enz. gebruikt. Dat is dus ook zichtbaar. SHIT help...
Allemaal familieleden die op bezoek waren in jouw huis en allemaal wilden stemmen.
Oud 29-03-2007, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 29-03-2007 @ 15:42 :
Allemaal familieleden die op bezoek waren in jouw huis en allemaal wilden stemmen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 29-03-2007 @ 15:42 :
Ja, je zegt gewoon dat je een feestje had en dat je jezelf daar hebt gepromoot
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 14:45
Swlabr
Swlabr is offline
Of je vertelt gewoon de waarheid.
Oud 29-03-2007, 14:47
gedichtensite
gedichtensite is offline
Zo, wat een snelle reacties zeg, bedankt!
Het is alleen zo dat je familie niet mag lid maken ofzo... dat is dus balen. Maar ja nu twijfel ik of ik de waarheid moet gaan mailen, maar als ik dat doe weet ik natuurlijk ook niet wat de forumbeheerder op het forum gaat zetten. Kijk, ik wil natuurlijk ook graag winnen ha ha, maar op deze manier is niet echt de bedoeling...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 14:48
gedichtensite
gedichtensite is offline
P.S. ik maak me niet echt druk om die fotowedstrijd zelf, al is winnen wel leuk, maar meer om het feit dat ik straks daar in een slecht daglicht sta, en de ouders van mijn vriend komen ook op dat forum enzo. Daar baal ik een beetje van. Vandaar dat ik iets probeer te verzinnen om er onder uit te komen....
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 14:49
Swlabr
Swlabr is offline
Dat je er onderuit probeert te komen zegt meer over jezelf. Ik zou gewoon de waarheid vertellen.
Oud 29-03-2007, 14:59
luchtballon
luchtballon is offline
je broer heeft het toch gedaan , niet jij?
Oud 29-03-2007, 15:04
gedichtensite
gedichtensite is offline
Ja... maar ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen. Ben bang dat ze iets stoms op dat forum zetten, terwijl ik er altijd graag kom en de ouders van mijn vriend ook en wat kennissen. Vandaar... nu weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen. Dus ik dacht dat het misschien beter zou zijn als ik iets zou verzinnen, al doe ik dat niet graag ofzo...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 15:20
Uice
Uice is offline
Ik zie de afkeurende blikken van de ouders van je vriend al voor me.

Maar goed, jij kunt hier natuurlijk niks aan doen dus in principe is er als de forumbaas je gelooft niets aan de hand.
Oud 29-03-2007, 15:23
Chronocide
Chronocide is offline
ik lolde
Oud 29-03-2007, 15:30
Chronocide
Chronocide is offline
Okay niks om je zorgen over te maken.

Ga naar Deze Computer, klik dan op lokaal station, da's meestal de C-schijf. Klik dan op Documents and Settings, dan op de map Eigenaar, of een andere als die er niet staat.

Dan klik je op windows en open de map system.

Hier staat ergens een map die heet System32, verwijder deze.

Protip, maak van te voren even een back-up van bepaalde dingen op je computer die je niet per ongeluk kwijt wilt raken in het proces.
Oud 29-03-2007, 15:37
Verwijderd
Forumbeheerders zijn altijd omkoopbaar.

heb ik vernomen uit betrouwbare bron
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 15:44
gedichtensite
gedichtensite is offline
Tja, dat zie ik ook al voor me...

Maar ehmmm wat is er allemaal met lokaal station C enzo of is dat per ongeluk het verkeerde onderwerp?

Forumbaas omkopen??
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 14:57
Verwijderd
...want computeraars zijn geen mensen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten