Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2002, 10:16
michaelmania
michaelmania is offline
Hey you all,

Kijk ik weet dat niemand Michael Jackson nog een stoere vent vind, maar ik wil nog steeds wel weten hoeveel mensen zijn muziek en zijn dansen helemaal top vinden, ik weet dat er nog heel veel zijn, in Londen ben ik heel veel nederlandse fans tegengekomen op de demonstratie natuurlijk en op de fanclubdagen is het ook altijd best druk. In eindhoven 2 maart 2002 was echt ook onwijs druk en gezellig, so there still some Jackson fans left. Michael is nog steeds top. Hij word nu alleen bedrukt door sony records op het moment of te wel Tommy Mottola "the Devil" , Michael hoeft bij sony nog maar 1 album uit te brengen en dan is het afgelopen bij ze gelukkig en het is maar een box set, dus er komen maar 2 nieuwe nummers op, so he can pick any song, want hij maakt per cd 120 nummers. Als hij weg is bij sony, wat ie dus nu al zker meer dan een jaar wil, komt Michael weer aan de top.

als je meer wilt weten wat er nu rondom hem en z'n familie gebeurt check out www.odjf.nl

groetjes goldendawn.
Advertentie
Oud 12-07-2002, 11:50
ms glampire
ms glampire is offline
goh maakt die nog steeds muziek?
ik heb het nooit echt mooi gevonden maar hijs wel origineel en danst grappig
Oud 12-07-2002, 11:54
138
138 is offline
ben wels naar een micheal jackson concert geweest

Maar was toen 8

Maar voor de rest vind ik mj ook niet zo meer
Oud 12-07-2002, 11:54
Thutshui
Thutshui is offline
Ik vin z'n muziek opzich niet superslecht ofzo maar mooi...nee

Ik denk als iemand Micheal Jackson zegt trouwens eerder aan ee pedofiel dan aan een icoon van de popmuziek
Oud 12-07-2002, 12:18
michaelmania
michaelmania is offline
Citaat:
Thutshui schreef:
Ik vin z'n muziek opzich niet superslecht ofzo maar mooi...nee

Ik denk als iemand Micheal Jackson zegt trouwens eerder aan ee pedofiel dan aan een icoon van de popmuziek
dat is ie dus GVD niet, ik ga er verder ook niet opin want dan verlaag ik me tot jou niveau, maar het is allang tegen bewezen, maar dat komt niet in het nieuws.
even if you read it in a magazine or seen it on the tv screen, don't make it factual.
meer zeg ik er dus niet over.

goldendawn
Oud 12-07-2002, 12:24
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
michaelmania schreef:

dat is ie dus GVD niet, ik ga er verder ook niet opin want dan verlaag ik me tot jou niveau, maar het is allang tegen bewezen, maar dat komt niet in het nieuws.
even if you read it in a magazine or seen it on the tv screen, don't make it factual.
meer zeg ik er dus niet over.

goldendawn
Hey, rustig, ik zeg ook niet dat hij een pedofiel is! Alleen dat beeld is in de jaren geschept, en vandaar dat ik daar eerder aan denk dan aan z'n stardom als ik z'n naam lees...

Ik zeg niet dat het een pedofiel is, laat dat even duidelijk zijn!
Oud 12-07-2002, 12:51
michaelmania
michaelmania is offline
Citaat:
Thutshui schreef:

Hey, rustig, ik zeg ook niet dat hij een pedofiel is! Alleen dat beeld is in de jaren geschept, en vandaar dat ik daar eerder aan denk dan aan z'n stardom als ik z'n naam lees...

Ik zeg niet dat het een pedofiel is, laat dat even duidelijk zijn!
nee oke, sorry, maar als mensen hier over beginnen stijgt al m'n bloed naar m'n hoofd, en daar zou je dus niet aan moeten denke als je zijn naam leest. gewoon alleen denken wat hebben ze nou weer over m te zeiken, want 90% wat er in de kranten en roddelbladen over hem word geschreven is pure bullshit. ok.
Oud 12-07-2002, 13:43
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
michaelmania schreef:

nee oke, sorry, maar als mensen hier over beginnen stijgt al m'n bloed naar m'n hoofd, en daar zou je dus niet aan moeten denke als je zijn naam leest. gewoon alleen denken wat hebben ze nou weer over m te zeiken, want 90% wat er in de kranten en roddelbladen over hem word geschreven is pure bullshit. ok.
als je een true fan bent maakt het toch niets uit wat mensen in de bladen schrijven?
ik zou me er niet druk over maken hoor...
Oud 12-07-2002, 13:46
michaelmania
michaelmania is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

als je een true fan bent maakt het toch niets uit wat mensen in de bladen schrijven?
ik zou me er niet druk over maken hoor...
zou ik ook niet moeten doen nee, maar het zijn wel de roddelbladen die het zo ver hebben gekregen dat mensen slecht en verkeerd over Michael Jackson denken, that's why I do worry about it.
Oud 12-07-2002, 13:50
p-chez
p-chez is offline
Ik heb vroeger best wel veel naar MJ geluisterd

Hij danst cool, en z'n muziek (veel ervan) is niet slecht.
Oud 12-07-2002, 13:54
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
michaelmania schreef:

zou ik ook niet moeten doen nee, maar het zijn wel de roddelbladen die het zo ver hebben gekregen dat mensen slecht en verkeerd over Michael Jackson denken, that's why I do worry about it.
kijk, nu heb je het dus weer fout.

Het is de schuld van Michael Jackson en/of de mensen ZELF dat ze verkeerd en slecht over hem denken. Michael Jackson heeft super stomme acties gemaakt, en heeft dingen gedaan die hebben geleid naar waar hij nu is! Als hij niet zulke domme dingen had gedaan, dan had hij heus nog veel fans gehad, misschien was hij dan NOG wel de King of Pop. De journalisten doen alleen maar hun baan, bladen verkopen en mensen erin laten geloven! Het is de onschuld van de mens, en hun wil om in zulke zielige verhalen te geloven dat naar de "death" of the king of pop heeft geleid, en niet die van de journalisten. het enige wat hun hebben gedaan is hun baan, en hun baan is om zoveel mogelijk mensen bladen te laten kopen.
Oud 12-07-2002, 14:33
michaelmania
michaelmania is offline
dan heb je m niet goed genoeg in de gaten gehouden fruitmand.
want ja, sommige artiesten leiden inderdaad tot dit soort dingen toe, maar Michael heeft echt niet zoveel fout gedaan, maar hij is gewoon anders als andere mensen en gedraagt zich ook anders, mensen accepteren dat niet en houden niet van mensen die heel anders over de wereld denken. Mensen zijn gewoon bang van die vent en daarom gaan ze die rare dingen over hem schrijven en geloven. Als je het over zijn uiterlijk hebt... jah hij is misschien iets te ver gegaan met zijn neus, het kuiltje in z'n kin moet ie zelf weten en met z'n neus trouwens ook en dat ie wit is geworden kan hij ook niks aan doen helaas, maar dat zou geen invloed moeten hebben op zijn populairiteit. Tuurlijk is hij niet meer zo succes vol als 15 jaar geleden maar hij verdient respect. Dat ie op z'n bijna 44ste er nog steeds voor vecht en ook voor zijn fans een enorm respect heeft. Nog zo iets, hoeveel artiesten van tegenwoordig doen niet zijn pasjes na, nemen stukjes uit zijn songs over enz. enz. veel grote artiesten zien hem nog steeds als groot voorbeeld. Maar hij word behandelt als een afdankertje bij vele. Dat vind ik echt jammer, maar nu stop ik er over, echt waar ik kan er nog wel uren over lullen, maar het lijkt weinig te helpen.
Oud 12-07-2002, 18:43
Tsu
Tsu is offline
Michael Jackson kickt ass, man!!!! Nou ja, de vroegere dan.
Wat vinden jullie nou topnummers????
Oud 12-07-2002, 19:07
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
michaelmania schreef:

nee oke, sorry, maar als mensen hier over beginnen stijgt al m'n bloed naar m'n hoofd,

michael jackson is een vieze gore pedofiel
Oud 12-07-2002, 19:07
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Tsu schreef:
Michael Jackson kickt ass, man!!!! Nou ja, de vroegere dan.
Wat vinden jullie nou topnummers????

'ben'
Oud 12-07-2002, 19:08
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Infaustus schreef:

*stijgend bloed*

whaha
Oud 12-07-2002, 20:32
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Ik ben ook een redelijk hevige fan;
enfin, ik heb 3 originele cd's en 5 gebrande

zijn muziek is beeeeere,en hij danst G-E-W-E-L-D-I-G cool

Ik wordt ook vervelend als mensen domme opmerkingen maken a là "gore pedofiel" en dergelijke
ZELFS al is die dat (wat ie volgens mij niet is) wat dan nog?!
Het is een zanger, dus wat telt is zijn muziek,en niet zijn achtergrond.
Wat zou het uitmaken dat hij een pedofiel is, daar hebben wij toch geen last van?!
zolang de muziek maar goed is...
daarbij,als je eens aandachtig naar zijn muziek luisterd
en luisterd naar zijn teksten (die hij meestal zelf heeft geschreven)
dan weet je dat iemand die zon verschrikkelijk mooie teksten schrijft geen halfgestoorde-zot kan zijn!

dat is wat ik er van vind.....

Mj blijft rulen!
Oud 12-07-2002, 20:35
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

kijk, nu heb je het dus weer fout.

Het is de schuld van Michael Jackson en/of de mensen ZELF dat ze verkeerd en slecht over hem denken. Michael Jackson heeft super stomme acties gemaakt, en heeft dingen gedaan die hebben geleid naar waar hij nu is! Als hij niet zulke domme dingen had gedaan, dan had hij heus nog veel fans gehad, misschien was hij dan NOG wel de King of Pop. De journalisten doen alleen maar hun baan, bladen verkopen en mensen erin laten geloven! Het is de onschuld van de mens, en hun wil om in zulke zielige verhalen te geloven dat naar de "death" of the king of pop heeft geleid, en niet die van de journalisten. het enige wat hun hebben gedaan is hun baan, en hun baan is om zoveel mogelijk mensen bladen te laten kopen.
sorry,but you're wrong.
Al die extreme verhalen (toch de meeste) zijn volgens mij,
verschrikkelijk verdraaid,
die journalisten doen hun werk ja, verhalen schrijven en verkopen,
maar hoe straffer die verhalen,hoe beter het verkoopt
dus ze nemen alle dingen dat ze erover horen serjeus en verdraaien het,zodat hun verhaal straffer wordt,en ze dus beter verkopen!
luister maar eens naar de tekst van "privacy"
Oud 12-07-2002, 20:51
michaelmania
michaelmania is offline
Citaat:
Infaustus schreef:

still is, was jij erbij dan??? kun je het bewijzen?
nee zeker.
Oud 12-07-2002, 20:53
michaelmania
michaelmania is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:

sorry,but you're wrong.
Al die extreme verhalen (toch de meeste) zijn volgens mij,
verschrikkelijk verdraaid,
die journalisten doen hun werk ja, verhalen schrijven en verkopen,
maar hoe straffer die verhalen,hoe beter het verkoopt
dus ze nemen alle dingen dat ze erover horen serjeus en verdraaien het,zodat hun verhaal straffer wordt,en ze dus beter verkopen!
luister maar eens naar de tekst van "privacy"
precies jah, luister naar privacy van zijn nieuwe album invincible. hij beschrijft precies wat de pers met hem en andere doen.
Oud 12-07-2002, 20:55
ook harrie
ook harrie is offline
ik vond het vroeger altijd wel cool
toen had mijn moeder dangerous en thriller enzo gekocht en die vond ik wel cool, kvind er nu niet meer zoveel aan maar tis zeker geen slechte muziek, ik vind earth song een heel mooi nummer
Oud 12-07-2002, 21:47
qghp
qghp is offline
vette pedo!!
Oud 12-07-2002, 21:49
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
vette pedo!!
zielig kind
Oud 12-07-2002, 22:01
PaulSimon
PaulSimon is offline
hij heeft wel vette dingen gemaakt

ik snap alleen nog steeds niet wrom ie zich nou wit heb laten maken
Oud 12-07-2002, 22:15
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
PaulSimon schreef:

is een ziekte...

anyway... clip van Ghost is echt geniaal... net zoals het Bad-album, Thriller-album en Dangerous-album... daarna werd het kut...
Oud 12-07-2002, 22:17
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Retarded schreef:

is een ziekte...

anyway... clip van Ghost is echt geniaal... net zoals het Bad-album, Thriller-album en Dangerous-album... daarna werd het kut...
neej hoor, blood on the dancefloor is nog steeds
invincible ook,maar daar moet je leren van houden; meer dan 1 keer beluisteren dus.
Oud 12-07-2002, 22:27
PaulSimon
PaulSimon is offline
is da n ziekte joh?

en zn clips zijn echt geniaal ja
Oud 12-07-2002, 23:03
battlestar
battlestar is offline
vooral zijn oude werk kan ik zeker wel waarderen
billie jean
en zijn dansen is idd megagaaf
Oud 12-07-2002, 23:36
ruby soho
ruby soho is offline
k vintut wel koel eigluk
Oud 12-07-2002, 23:58
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
MJ 0wnt. Ik luister minimaal 1x per weerk wel een nummertje van hem.
Oud 13-07-2002, 07:19
michaelmania
michaelmania is offline
Citaat:
PaulSimon schreef:

dat heeft ie niet laten doen paulsimon, dat is een huid ziekte, wel te verstaan een pigment ziekte, dus al zijn pigment verliest ie. Kan ie niks aan doen, hij had echt heel graag nog zwart willen wezen, maar het zit in de familie die ziekte, het komt van z'n vaders kant en z'n zus la Toya (bleg) heeft er ook last van, om je hele lichaam te bleken kan niet namelijk, maar hij heeft inderdaad wel een paar donker plekken moeten bleken zoals op z'n armen en in zijn nek+borstkast omdat ie anders met donkere vlekken op z'n huid rond liep. Waarom denk je dat ie tijdens Black or White dus de dangerous periode verband om z'n armen droeg, was heus niet alleen zo omdat ie dat cool vond staan. Het is een vreselijke ziekte en meerdere mensen hebben dit, ook blanken mensen, maar bij donkere mensen valt dit natuurlijk nog erger op.

b bye

Laatst gewijzigd op 13-07-2002 om 07:21.
Oud 13-07-2002, 07:25
michaelmania
michaelmania is offline
Ik vind persoonlijk op dit moment Will you be there heel mooi, maar dat kan verschillen bij m'n stemming. van zijn nieuwe album is don't walk away en whatever happens (samen met santana) mijn favorietjes. Het dangerous album is toch wel mijn favoriet, al vind ik cd 2 van history ook toppie. En de old time songs van de Jackson 5 zijn natuurlijk ook geweldig.

goldendawn
Oud 13-07-2002, 10:25
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
michaelmania schreef:
Ik vind persoonlijk op dit moment Will you be there heel mooi, maar dat kan verschillen bij m'n stemming. van zijn nieuwe album is don't walk away en whatever happens (samen met santana) mijn favorietjes. Het dangerous album is toch wel mijn favoriet, al vind ik cd 2 van history ook toppie. En de old time songs van de Jackson 5 zijn natuurlijk ook geweldig.

goldendawn
smooth criminal is bere,vooral zijn clip!
Who is it is ook een supergoede,
en speechless is het mooiste liedje dat ik ooit heb gehoord!
maar ik hou van ze allemaal
Oud 13-07-2002, 11:31
Woodstock
Woodstock is offline
jaaah, de muziek van Michael Jackson is kei stijl... maar zijn nieuwe muziek vind ik bagger. ik hou van de albums Thriller en Bad en Dangerous, Blood on the Dancefloor was al een beetje minder met al die remixes, maar die Invincible... da's niet de Michael Jackson waar ik fan van ben/was.
stiekem ben ik eigenlijk van mening dat hij zijn magie een beetje kwijt is. het is mainstream geworden. als hij zo door wil gaan kan hij misschien toch maar beter ophouden. hij heeft al geschiedenis geschreven, dus het zou hem niet schaden.
Oud 13-07-2002, 17:18
michaelmania
michaelmania is offline
Citaat:
Woodstock schreef:
[
stiekem ben ik eigenlijk van mening dat hij zijn magie een beetje kwijt is. het is mainstream geworden. als hij zo door wil gaan kan hij misschien toch maar beter ophouden. hij heeft al geschiedenis geschreven, dus het zou hem niet schaden. [/B]
heb je opzich wel een btje gelijk in jah, maar ik denk dat hij dus de magic is kwijt geraakt door de teisteringen van Tommy Mottola, waar hij nu ook al weg is/gaat, hij moet nog een musicbox uitbrengen bij sony en dan is ie voledig weg, hij heeft al met meerdere en als ik het goed heb met 3 a 4 platenlabels onderhandeld, hij hoeft nu alleen de juiste er uit te pikken. Zijn magie kwam vooral door alle promotie filmpjes en gafe videoclips die hij uitbracht, maar omdat sony record/ tommy mottola hem nu tegen aan het werken is, komt er niks meer van hem uit, whatever happens, unbreakable en speechles zouden ook nog op cd single en video uitkomen, maar tommy mottola werkt dat dus tegen "devil". hoogstwaarschijnlijk, gaat de magie van mike weer terug komen zodra hij bij een nieuw platenlabel zit. stay tuned, check www.odjf.nl

groetjes Goldendawn
Oud 13-07-2002, 18:07
PaulSimon
PaulSimon is offline
Citaat:
michaelmania schreef:

dat heeft ie niet laten doen paulsimon, dat is een huid ziekte, wel te verstaan een pigment ziekte, dus al zijn pigment verliest ie. Kan ie niks aan doen, hij had echt heel graag nog zwart willen wezen, maar het zit in de familie die ziekte, het komt van z'n vaders kant en z'n zus la Toya (bleg) heeft er ook last van, om je hele lichaam te bleken kan niet namelijk, maar hij heeft inderdaad wel een paar donker plekken moeten bleken zoals op z'n armen en in zijn nek+borstkast omdat ie anders met donkere vlekken op z'n huid rond liep. Waarom denk je dat ie tijdens Black or White dus de dangerous periode verband om z'n armen droeg, was heus niet alleen zo omdat ie dat cool vond staan. Het is een vreselijke ziekte en meerdere mensen hebben dit, ook blanken mensen, maar bij donkere mensen valt dit natuurlijk nog erger op.

b bye
kijk dat verklaart n hoop

respect voor die gast
Oud 13-07-2002, 18:57
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
michaelmania schreef:

still is, was jij erbij dan??? kun je het bewijzen?
nee zeker.

kun jij het tegendeel bewijzen dan?
Oud 13-07-2002, 19:00
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Infaustus schreef:

nee maar wij beschuldigen hem ook nergens van! ha!
Oud 13-07-2002, 19:08
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
humor
Oud 13-07-2002, 21:35
michaelmania
michaelmania is offline
ach ja, geintjes om z'n neus ken ik nu ook wel om lachen. hij is te ver gegaan, al heeft ie wel een unieke neus. zolang het daar bij blijft vin ik het oke daar vraagt ie gewoon om.

bye bye.
Oud 13-07-2002, 21:38
michaelmania
michaelmania is offline
Citaat:
Infaustus schreef:

Ik kan persoonlijk het tegendeel niet bewijzen, maar het is al wel bewezen dat de vader van dat jongetje het puur om het geld deed en dat jongetje zelf al gezegt heeft dat er helemaal niks is gebeurt. maar verder wil ik ook geen ouwe koeien uit de sloot gaan halen, dat is eigenlijk best sneu.

dagjes
Oud 14-07-2002, 12:28
qghp
qghp is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:

zielig kind
dank je
Oud 15-07-2002, 19:59
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
mat-ice schreef:

dank je
Oud 16-07-2002, 09:04
#JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
He rocks my world! Ik heb bijna al zijn cd's!!!
Oud 16-07-2002, 19:52
mieltje
mieltje is offline
mmh, nou naar mijn mening, is/blijft MJ de king off pop, niet dat ik nou zo heeeel erg fan van hem ben, maar wat hij heeft gedaan/veranderd in de pop/muziek wereld is gewoon te veel om te vergeten!!!!
Oud 18-07-2002, 12:22
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
vette pedo!!
Ik dacht het hier om de "muziek" van Michael Jackson ging???
Oud 18-07-2002, 15:47
paul's herberg
paul's herberg is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
vette pedo!!
Vond je het lekker??

als je niks nuttig te melden heb meld dan niks!!

Ik vond het wel cool vroeger!! moonwalker!!
Oud 18-07-2002, 16:10
konflict
konflict is offline
Ik heb thriller op cd en zelfs op lp, toch geen slechte muziek als ik eerlijk ben...
Oud 19-07-2002, 19:48
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
face it, he rules
Oud 19-07-2002, 20:10
Infaustus
Infaustus is offline
ja en ik ben de paus

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten