Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik werk nog steeds met cubase sx2 omdat 't werkt en ik 't gewend ben, maar wil wel ook met ableton gaan werken omdat dat voor de computernerd wat flexibeler is. sx3 en sx4 zullen ook wel tof zijn maar ik heb 't niet zo op van die uitgebreide kraak-procedures zoals die nep-dongle die altijd wordt opgestart wil je sx3/4 kunnen gebruiken. wanneer je echt dingen uit de computer wilt gaan halen (bijv. drums dus) dan heb je wel midi nodig, en is audition/wavelab/soundforge of een dergelijk wave-editing programma niet geschikt genoeg. voor mensen die niet perse alle muziek op de computer willen produceren maar wel met midi willen werken lijkt tracktion 2 (http://www.mackie.com/products/tracktion2/splash.html) me wel geschikt, en anders cubase. Tracktion krijg je waarschijnlijk iets makkelijker onder de knie.
Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 16:51. |
![]() |
|
Zelfbouw, heb een paar goede links met voorbeelden. Kopen is echt te duur. Moet niet zo moeilijk zijn. Zit te twijfelen of ik gewoon een speaker in a box maak of echt een doos waar ik een 1x12 cab inzet.
www.amptone.com Fuckin veel info ![]() www.tapeop.com
||
![]() |
Citaat:
Op http://www.reamp.com/ staat een soort van DI die dit voor je doet om dat je in theorie met impedantieverschillen en dergelijke zit maar ik denk dat je je daar in je eigen thuis studiotje niet te druk om moet maken ![]() Die DIY Isoboxen zijn wel gaaf idd, ben wel benieuwd hoe dat nou klinkt en hoe het volume buiten die box blijft als je de boel openschroeft.
Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 10:20. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
en is daar wel tevreden mee, is protools compatible en niet al te duur Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Film & Geluid opnemen: Welk programma? boku | 2 | 17-01-2010 11:32 | |
Software & Hardware |
Geluid opnemen vosje16 | 5 | 22-10-2007 18:04 | |
Software & Hardware |
Op de computer opnemen tommiegunz | 5 | 25-07-2005 00:51 | |
Software & Hardware |
[Software] Muziek uit spelletje opnemen? Gornetsnoaker | 6 | 27-08-2004 23:48 | |
Software & Hardware |
Opnemen wat je hoord? Woestijnpinguin | 8 | 17-03-2004 21:47 | |
Muziek |
Opneem Apparatuur ANTIWAR | 9 | 29-04-2003 02:43 |