Oud 11-05-2007, 20:16
Verwijderd
Artikelen:

http://www.elsevier.nl/lifestyle/ete...360/index.html

http://www.alliance.nl/nieuws/index.htm (bovenste artikel).

Het komt er dus op neer dat je bij alle sterrenrestaurants die lid zijn van de alliance gastronomique voor 40 euro een 4-gangen menu krijgt met wijn-arrangement, een champagne-aperitief en koffie. Normaal gesproken kost zoiets meer dan 100 euro.

Het gaat om de week van 25 t/m 29 juni. Alle restaurants hebben hun eigen voorwaarden. In het Elsevier artikel staat te lezen dat de Librije vol zit (ze hadden trouwens ook alleen een lunch).

Oud Sluis is volgens velen de beste, maar op 4,5 uur treinen zit ik niet zo te wachten . Van de twee sterren restaurants doen De Bokkedoorns, Ron Blaauw en De Zwethheul mee.

Ik heb bij De Bokkedoorns een diner gereseveerd voor woensdag de 27ste. Ook is er nog plek op dinsdag (donderdag en vrijdag zijn al helemaal vol). Eén advies: wees snel als je interesse hebt!

Ron Blaauw doet maar één avond mee met deze actie dus waarschijnlijk vang je daar bot. De Zwethheul spreekt mij persoonlijk minder aan....

Verder zijn er natuurlijk voldoende fantastische restaurants met één ster, maar daar heb ik me niet in verdiept.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2007, 21:12
dennis018
dennis018 is offline
dit klinkt erg leuk, ff kijken of ze wat in de buurt van amsterdam hebben!!!
Ik kan alleen geen lijst vinden met welke restaurants en wat.. kan je miss vertellen waar ik die vind?

Laatst gewijzigd op 11-05-2007 om 21:16.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 22:16
Verwijderd
http://www.alliance.nl/restaurants/index.htm

Yamazato (Hotel Okura) is in ieder geval erg goed. Dat is het enige Japanse restaurant in Europa met een ster. Anders dus Ron Blauw (Oudekerk), maar ik denk dat die nu wel vol zit...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 10:46
mandarijn
mandarijn is offline
Klinkt leuk, maar ik doe het niet.

Ikzelf heb een jaar bij een van die restaurants gewerkt, valt toch wel tegen hoor.
Oud 16-05-2007, 10:55
Roeper
Roeper is offline
Oud Sluis en de Librije deden ook mee, ik denk dat ik naar Da Vinci ga Ontzettend goede actie!
Oud 16-05-2007, 12:38
Poepkind
Poepkind is offline
Ik vind het echt een hele geile aanbieding, helaas zat ron blaauw als vol
Waar zal ik gaan eten, bij Hotel de l'europe of bij Yamamato? Die jap heeft een ster en die andere niet. Twijfel twijfel...
Oud 16-05-2007, 14:05
Nuck
Nuck is offline
Mooie actie, alleen is m'n vriendje dan net 2 weken 24 dus ik denk niet dat het m gaat worden...
Oud 16-05-2007, 21:06
bingomassacre
bingomassacre is offline
Gaaf! Mijn vriend gaat volgend jaar in het Amstel koken en ik ben zelf niet echt een culinair fijnproever, maar voor 40 euro wil ik best een keer met hem mee naar zo'n sterren restaurant
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 23:19
thunder110
thunder110 is offline
Ik ga naar Librije met mijn ouders, zij moeten 125 euro betalen
Oud 17-05-2007, 10:23
Poepkind
Poepkind is offline
Ht is idd een koningsactie!
Oud 17-05-2007, 12:24
Kleedje
Kleedje is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 17-05-2007 @ 00:19 :
Ik ga naar Librije met mijn ouders, zij moeten 125 euro betalen
Zoveel? Dat zou ik niet voor een beetje eten over hebben..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 13:07
Poepkind
Poepkind is offline
Ik ben naar Yamazato geweest gister, en het was heel erg lekker! Hmmmmmm, echt lekker visjes en vleesjes. Een aanradertje!
Oud 26-06-2007, 18:29
Jolt
Jolt is offline
Heb al eens bij Oud Sluis gegeten, dat was meesterlijk, laats bij Toine Hermsen gelunched was ook goed.

Maar er zijn zoveel 1 sterren restaurants in Nederland, in Maastricht liggen er ook genoeg bij elkaar, Noord Limburg ook. Maar die zijn natuurlijk weer niet bij de Alliance.

Leuke actie btw, krijgt de jeugd ook eens wat mee van fatsoenlijk eten

Laatst gewijzigd op 26-06-2007 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 20:58
thunder110
thunder110 is offline
Vandaag dus naar Librije en het was absurd acht of negen gangen, echt een ervaring
Oud 26-06-2007, 21:58
Verwijderd
Ik las vandaag in de Sp!ts dat Alliance overweegt om het een jaarlijkse actie te maken
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 10:06
Verwijderd
Ik was pas het RTL nieuws aan het kijken, en daar zeiden ze dat tijdens dat shownieuwsachtige programma om half 11 ook een stukje zou zijn over dat eten bij een sterrenrestaurant voor 40 euro.
Toen moest ik wel meteen aan dit topic denken.
Maar nou hou ik niet van dat shownieuwsachtige programaa, dus heb ik het niet gekeken, maar dat stukje had me nog wel grappig geleken
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 10:41
Jones
Citaat:
Nuck schreef op 16-05-2007 @ 15:05 :
Mooie actie, alleen is m'n vriendje dan net 2 weken 24 dus ik denk niet dat het m gaat worden...
Binnen m'n dispuut wordt er al volop aan ID-bewijs ruil gedaan in de hoop dat ze daar op de avond niet al te moeilijk over gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 16:03
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Jones schreef op 27-06-2007 @ 11:41 :
Binnen m'n dispuut wordt er al volop aan ID-bewijs ruil gedaan in de hoop dat ze daar op de avond niet al te moeilijk over gaan doen.
haha mooie lul! De persoon die dit topic heeft geopend is overigens echt een held
Oud 28-06-2007, 20:55
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Jones schreef op 27-06-2007 @ 11:41 :
Oh dat was wel een idee geweest . Nu is het te laat, helaas...Ga wel gewoon een keer als ik geld over heb .
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten