Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
T thema was sexualiteit.... en om dan maar meteen ff te vertellen hoezo dan.. k ben voor bijna 3 jaar trug aangerand en mishandeld door een onbekende, en daarna een keer aangerand door een bekende... [sjesus is pas de eerste keer dat ik dit laatste durf neer te zetten..van die bekende... ![]() ....
|
ojeetje... je moet vooral niet tegen je zin in dingen gaan doen nu denk ik. Ik denk dat je erg veel rust nodig hebt om na te denken, maar je moet zelf bepalen waar je dat het beste kunt krijgen, thuis of op vakantie. Probeer met hulp van een deskundige van je alcoholshit af te komen, want dat gaat echt faut als je dat met medicijnen gaat mixen ben ik bang.
Heel veel sterkte en je mag me altijd mailen ofzo als je wilt praten. Jenneke
|
Verwijderd
|
Sja, kweet niet goed..
Ik weet alleen dat je voor zover dit gaat je gevoel moet volgen. Als je gevoel je zegt dat je niet op vakantie wil/kan dan moet je dit volgen, want wat voor een vakantie zullen je ouders hebben als jij daar helemaal instort, die zullen ook dan echt wel liever thuis willen blijven hoor. Praat er dus in ieder geval met hen over, wat nu precies je angsten zijn en dat je ertegen op ziet en alles, dit zullen ze vast liever weten. Verder las ik ergens anders dat wanneer je alleen met je vader bent je het heel leuk met hem hebt enzo, misschien moet je dus wat dingen met je vader gaan ondernemen.. Zet jezelf ff bovenaan, en luister naar wat je gevoel je zegt. Praat op de groep over dat het weer zo rot met je gaat nu en dergelijke.. Blijf er iig niet mee zitten!!! enneuh, zie je die bekende nog steeds of niet? enneuh 2, lucht het op het neer te hebben gezet? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #159 kroot | 480 | 08-12-2010 15:37 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik mezelf niet meer of is er veel veranderd :S Dice94 | 17 | 22-06-2008 10:07 | |
Psychologie |
Mijn vakantie dit jaar Verwijderd | 3 | 02-02-2006 16:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als ik terug denk aan ons Ieke | 0 | 11-04-2004 08:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Ah ! Mijn ma verbiedt me op vakantie te gaan :( Hou 'm hard | 13 | 05-12-2003 17:32 | |
Psychologie |
ik weet zeker: niemand snapt mij, lees dit dan schrik je en snap je me. *mies* | 13 | 05-05-2002 13:32 |