Oud 15-07-2002, 00:00
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Het gaat helemaal niet goed..

Ik vind dat k wel moet gaan, omdat k nie wil dat me ouders enzo thuis gaan blijven omdat ik dadelijk opgenomen ben ofzow ..

Ik ben vanaf vorige week, na een gevoelig thema op de groep, weer keihard terug gevallen, en k kom er niet uit...

Ik heb de ene angstaanval na de andere, krijg spontaan jankbuien.. Heb mezelf weer helemaal open gehaald, erg veel gedronken, en nog meer van die onzin........

K word gek.. heb rust nodig.. t is niet dat ik er een eind aan wil maken, maar ik word helemaal gek van mezelf..

Nu zou je kunnen zeggen dat ik dan juist op vakantie moet gaan... Maar zo werkt dat bij mij dus niet, want k heb altijd hartstikke veel stress thuis enzo.. en als k nie uitkijk gaat t daar dadelijk helemaal fout met de alcohol (vooral omdat k ook medicijnen slik..).. en k wil geen alcohol probleem opbouwen.. (tja ok, dat heb k al een beetje, maar k probeer mezelf er nog van weg te houden )

Wat moet k nou............
Oud 15-07-2002, 06:37
TMLWKY
TMLWKY is offline
Is het de bedoeling dat je met je ouders meegaat? Of dat je alleen op vakantie gaat?

Verder veel suc6 ermee

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 10:59
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
Het gaat helemaal niet goed..

Ik vind dat k wel moet gaan, omdat k nie wil dat me ouders enzo thuis gaan blijven omdat ik dadelijk opgenomen ben ofzow ..

Ik ben vanaf vorige week, na een gevoelig thema op de groep, weer keihard terug gevallen, en k kom er niet uit...

Ik heb de ene angstaanval na de andere, krijg spontaan jankbuien.. Heb mezelf weer helemaal open gehaald, erg veel gedronken, en nog meer van die onzin........

K word gek.. heb rust nodig.. t is niet dat ik er een eind aan wil maken, maar ik word helemaal gek van mezelf..

Nu zou je kunnen zeggen dat ik dan juist op vakantie moet gaan... Maar zo werkt dat bij mij dus niet, want k heb altijd hartstikke veel stress thuis enzo.. en als k nie uitkijk gaat t daar dadelijk helemaal fout met de alcohol (vooral omdat k ook medicijnen slik..).. en k wil geen alcohol probleem opbouwen.. (tja ok, dat heb k al een beetje, maar k probeer mezelf er nog van weg te houden )

Wat moet k nou............
Misschien is het een beter alternatief om in je vakantie gewoon thuis te blijven en samen met je ouders en/of anderen leuke dingen te gaan doen, zodat je in ieder geval voldoende afleiding hebt. Verder raad ik je aan om je alcoholgebruik stapsgewijs af te bouwen, eventueel met behulp van deskundige begeleiding, om te voorkomen dat je inderdaad een alcoholprobleem krijgt.
Je schreef dat je een terugval hebt gekregen naar aanleiding van een gevoelig thema wat in de groep is besproken. Wat was dit voor thema als ik vragen mag?
Oud 15-07-2002, 17:26
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Is het de bedoeling dat je met je ouders meegaat? Of dat je alleen op vakantie gaat?

Verder veel suc6 ermee

Grtz,
F
Met mn ouders...
Oud 15-07-2002, 17:28
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Misschien is het een beter alternatief om in je vakantie gewoon thuis te blijven en samen met je ouders en/of anderen leuke dingen te gaan doen, zodat je in ieder geval voldoende afleiding hebt. Verder raad ik je aan om je alcoholgebruik stapsgewijs af te bouwen, eventueel met behulp van deskundige begeleiding, om te voorkomen dat je inderdaad een alcoholprobleem krijgt.
Je schreef dat je een terugval hebt gekregen naar aanleiding van een gevoelig thema wat in de groep is besproken. Wat was dit voor thema als ik vragen mag?

T thema was sexualiteit.... en om dan maar meteen ff te vertellen hoezo dan.. k ben voor bijna 3 jaar trug aangerand en mishandeld door een onbekende, en daarna een keer aangerand door een bekende... [sjesus is pas de eerste keer dat ik dit laatste durf neer te zetten..van die bekende... ...]

....
Oud 15-07-2002, 19:08
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
ojeetje... je moet vooral niet tegen je zin in dingen gaan doen nu denk ik. Ik denk dat je erg veel rust nodig hebt om na te denken, maar je moet zelf bepalen waar je dat het beste kunt krijgen, thuis of op vakantie. Probeer met hulp van een deskundige van je alcoholshit af te komen, want dat gaat echt faut als je dat met medicijnen gaat mixen ben ik bang.

Heel veel sterkte en je mag me altijd mailen ofzo als je wilt praten.
Jenneke
Oud 15-07-2002, 19:31
Verwijderd
Sja, kweet niet goed..

Ik weet alleen dat je voor zover dit gaat je gevoel moet volgen. Als je gevoel je zegt dat je niet op vakantie wil/kan dan moet je dit volgen, want wat voor een vakantie zullen je ouders hebben als jij daar helemaal instort, die zullen ook dan echt wel liever thuis willen blijven hoor. Praat er dus in ieder geval met hen over, wat nu precies je angsten zijn en dat je ertegen op ziet en alles, dit zullen ze vast liever weten.

Verder las ik ergens anders dat wanneer je alleen met je vader bent je het heel leuk met hem hebt enzo, misschien moet je dus wat dingen met je vader gaan ondernemen..

Zet jezelf ff bovenaan, en luister naar wat je gevoel je zegt. Praat op de groep over dat het weer zo rot met je gaat nu en dergelijke..

Blijf er iig niet mee zitten!!!

enneuh, zie je die bekende nog steeds of niet?
enneuh 2, lucht het op het neer te hebben gezet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten