![]() |
||
Citaat:
Verder zijn eetgestoorden een kei in het verzinnen van honderdduizend smoesjes, die ze zelf ook graag willen geloven. "het komt door de pil". Wat denk je dan.. dat ze je gaat zeggen dat ze wil afvallen terwijl ze ergens diep van binnen ook wel weet dat jullie het niet zullen goedkeuren? Alleen een salade bij de mac, eigenlijk niet eens een groenteburger willen.. hm, sounds pretty familiar to me hoor. En dat dingetje over saus wegvegen OP EEN SNEAKY MANIER doet helemaal alle belletjes bij mij rinkelen. Ik kan niet inschatten hoe erg het is bij haar, maar ik weet wel dat het behoorlijk ernstig klinkt. En natuurlijk wil ze het geheim houden, want het geeft haar veiligheid. Bedenk trouwens ook dat deze ziektes juist ook voorkomen bij mensen waar je het niet van verwacht, en dat kan -helaas- net zo goed jouw vriendin zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze is al 12 jaar mijn beste vriendin, en ik heb haar daarin eigenlijk nooit horen zeggen dat ze zichzelf dik vond. Kijk, in 12 jaar zal ze het heus weleens gezegd hebben, maar wie doe dat niet. Daarbij is ze echt een nuchter type die echt niet veel zit te miepen over uiterlijkheden. Ze heeft overigens wel een keer gezegd dat ze zichzelf (naar aanleiding van een test of iets in een tijdschrift oid) heel onzeker vond. Ze woog een jaar geleden (voordat ze zo dun werd) geloof ik iets van 58 kilo. Gewoon een normaal gewicht dus. Ik weet zeker dat ze nu rond de 45 of zoiets zit, maar ik vind het echt naar om daar schattigen over te doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Met mijn beste vriend leek ook alles goed te gaan. Tegen mij deed hij altijd vrolijk enzo. Uiteindelijk heeft hij wel een zelfmoordpoging gedaan en bleek dat hij depressief was. Dat was dus totaal niet te zien aan hoe hij tegen mij deed! Dus beste vriendin of niet, het lijkt er toch sterk op dat ze een eetprobleem heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toen zei ze dat ze het nog af wil wachten, omdat ze denkt dat het gewoon een bijwerking van de eerste maanden is. Maar hallo, denkt ze nou echt dat dat zo werkt? Ik denk het in ieder geval niet. Zou het raar vinden als ze opeens weer een normaal gewicht zou krijgen. En elke keer als ik haar zie is ze weer magerder geworden. Laatst gewijzigd op 11-06-2007 om 14:25. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar wat je er aan kan doen lijkt me zo lastig. wat bij de een effect heeft, heeft bij de ander totaal geen zin. meeslepen naar een huisarts? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Belachelijk natuurlijk. Ook zoiets: ze liegt blijkbaar over haar gewicht. Maar dat kan natuurlijk komen doordat we het haar met z'n allen vroegen, begrijp ik ook wel weer. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|