Oud 26-06-2007, 13:27
Fantôme
Fantôme is offline
Hoi allemaal,
a.s. donderdag is mijn laatste stagedag. Vrijdag ga ik op vakantie, de 9e juli kom ik terug en 10 juli gaan we nog met een aantal collega's uiteten vanwege mijn afscheid en het afscheid van een andere collega's.
Nu wil ik ff een leuk cadeautje kopen voor mijn stagebegeleidster...
Iemand ervaring ermee? wat hebben jullie gegeven?
ideeen?

groetjes, fantome
Oud 26-06-2007, 14:35
Missy
Missy is offline
Wat voor stage heb je gelopen?

Een leuk geurtje, kaartje etc., niet al te duur, maar wel gewoon leuk als bedankje. Misschien iets waarover jullie gelachen hebben en het kado doen? Of eventueel iets wat te maken heeft met je stage? Spaart ze iets? Misschien kan je zo iets kado doen.

Je kan ook hier eventueel nog kijken.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 14:45
Verwijderd
een cadeaubon

Laatst gewijzigd op 26-06-2007 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 15:10
Fantôme
Fantôme is offline
ik heb stage gelopen bij leerplicht.
Oud 26-06-2007, 15:11
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Missy schreef op 26-06-2007 @ 15:35 :

Je kan ook hier eventueel nog kijken.
ja daar had ik al gekeken, maar dat zijn toch voornamelijk vriendje-vriendinnetje, eventueel beste vriend(in) cadeautjes... niet helemaal waar ik naar op zoek ben... dus vandaar dat ik hier nog een topic opende!
Oud 26-06-2007, 15:12
Verwijderd
Ik zou proberen iets toepasselijks/persoonlijks te bedenken (vind dat zelf vaak erg lastig en het alleen als je je begeleidster goed kent ed)...dat is toch altijd het leukst (vind ik)...

En anders iets standaards als Merci ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 15:16
Verwijderd
Leuk dat je stage hebt gelopen bij leerplicht. Ik denk dat het erg moeilijk is om als mede forummer te oordelen wat jij zal geven aan je collega's. Je kan iets standaards geven of je kan iets verder kijken.

ps: Ik dacht dat meisjes nooit veel moeite hadden met het kopen van cadeautjes.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 15:20
gurl19
gurl19 is offline
Ik doe altijd iets van chocola en een luchtje bij een lange stage. Of badschuim met zo'n poef bij een korte stage.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 15:29
Fantôme
Fantôme is offline
normaal heb ik er ook totaal geen moeite mee, zeker niet voor vriendinnen ofzo... maar nu best wel eigenlijk.
standaard dingen kan ik wel bedenken... zoals een drogisterijbon met wat leuke dingetjes erbij, maar ik wil eigenlijk iets toepasselijks.

je hebt volgens mij bij de primera van die mokken met teksten erop voor allerlei beroepen enzo. eens kijken of daar iets van stagebegeleider bijzit... en dan vullen met wat lekkers ofzo (chocola). maar ik wil eigenlijk iets origineels...
Oud 26-06-2007, 15:46
Missy
Missy is offline
Als je bij leerplicht heb stage gelopen, misschien een schoolbordje bij de Bart Smit van 2 euro. Met een krijtje een bedankje en\of persoonlijke babbel erover schrijven. Inpakken met een geurtje of bon erbij?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 21:53
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Missy schreef op 26-06-2007 @ 16:46 :
Als je bij leerplicht heb stage gelopen, misschien een schoolbordje bij de Bart Smit van 2 euro. Met een krijtje een bedankje en\of persoonlijke babbel erover schrijven. Inpakken met een geurtje of bon erbij?
Heey Missy,
dat met dat schoolbordje kan ik er nog wel bij doen, tnx
verder heb ik een vrolijke (snoep)pot gekocht met verschillende snoepjes erin. Want in het afgelopen jaar liepen ze gewoon 5 keer peer dag naar de buren (administratie) om snoep/koek/chocola te kunnen eten, haha
maar dat schoolbordje haal ik er nog bij, en dan pak ik het in doorzichtig folie bij elkaar in
Oud 27-06-2007, 13:07
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Waarom zou je iets geven aan je stagebegeleidster? Die doet toch toch ook gewoon maar waar ze voor betaald wordt?
Oud 27-06-2007, 15:06
Missy
Missy is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 27-06-2007 @ 14:07 :
Waarom zou je iets geven aan je stagebegeleidster? Die doet toch toch ook gewoon maar waar ze voor betaald wordt?
Het is toch een leuk gebaar om aan te tonen dat je het naar je zin heb gehad en dat ze het fijn gehad heeft. Zo te horen heeft ze een fijne stagebegeleidster gehad én wil ze die bedanken. Niks raars aan.
@Fantome; leuk idee.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 16:13
tsh
tsh is offline
www.iwantoneofthose.com
Oud 27-06-2007, 21:33
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 27-06-2007 @ 14:07 :
zij wordt niet extra betaald om mij te begeleiden hoor
ze heeft een fulltime baan en daar krijgt ze wel voor betaald en de begeleiding valt grotendeels wel binnen die baan.
Maar bijv. het lezen van mijn verslagen e.d. doet ze daarbuiten.
En verder heb ik het over het algemeen naar mijn zin gehad op mijn stage. Ik wil niet iets duurs geven, gewoon een aardigheidje.
Oud 30-06-2007, 00:00
Verwijderd
ik ga mijn stage- en scriptiebegeleider ook niks geven, maar vind het wel een lief idee.
wat heb je nou allemaal gehaald uiteindelijk?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 10:06
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-06-2007 @ 22:33 :
zij wordt niet extra betaald om mij te begeleiden hoor
ze heeft een fulltime baan en daar krijgt ze wel voor betaald en de begeleiding valt grotendeels wel binnen die baan.
Ze krijgt er niets extra's voor, maar ze krijgt er wel voor betaald (zou ze jou niet begeleiden, dan zou ze in die tijd iets anders moeten doen).

Ik geef trouwens ook altijd wel iets (ook gewoon iets kleins), 'uit blijk van waardering' (natuurlijk alleen als ik het meen ), omgekeerd heb ik ook de ervaring dat stagebegeleiders dat vaak op die manier laten merken. Het maakt toch niet uit dat iemand al betaald krijgt voor wat ie doet? Een cadeautje is toch altijd leuk? Bovendien is dat iets van jezelf en niet van 'de baas', wat het toch heel anders maakt naar mijn mening.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten