Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat voor stage heb je gelopen?
Een leuk geurtje, kaartje etc., niet al te duur, maar wel gewoon leuk als bedankje. Misschien iets waarover jullie gelachen hebben en het kado doen? Of eventueel iets wat te maken heeft met je stage? Spaart ze iets? Misschien kan je zo iets kado doen. Je kan ook hier eventueel nog kijken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dat met dat schoolbordje kan ik er nog wel bij doen, tnx ![]() verder heb ik een vrolijke (snoep)pot gekocht met verschillende snoepjes erin. Want in het afgelopen jaar liepen ze gewoon 5 keer peer dag naar de buren (administratie) om snoep/koek/chocola te kunnen eten, haha ![]() maar dat schoolbordje haal ik er nog bij, en dan pak ik het in doorzichtig folie bij elkaar in ![]()
||
Citaat:
![]() @Fantome; leuk idee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ze heeft een fulltime baan en daar krijgt ze wel voor betaald en de begeleiding valt grotendeels wel binnen die baan. Maar bijv. het lezen van mijn verslagen e.d. doet ze daarbuiten. En verder heb ik het over het algemeen naar mijn zin gehad op mijn stage. Ik wil niet iets duurs geven, gewoon een aardigheidje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik geef trouwens ook altijd wel iets (ook gewoon iets kleins), 'uit blijk van waardering' (natuurlijk alleen als ik het meen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat hebben we vandaag (of gister) allemaal uitgevreten? AngelLena | 500 | 08-07-2004 14:27 |