Oud 26-06-2007, 19:00
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Tom Cruise mag niet filmen in Duitsland vanwege Scientology

Duitsland heeft de makers van een film over een complot om Adolf Hitler te vermoorden verboden te filmen op bepaalde locaties in het land. De reden hiervoor is een van de hoofdrolspelers van de film, Tom Cruise. Hij hangt de Scientologykerk aan, en daar zijn onze oosterburen niet zo blij mee.

De Duitse regering erkent de Scientologykerk niet als kerk. Ze vindt dat de organisatie zich voordoet als een kerk om zo geld te verdienen, een uitspraak waar leiders van de Scientologykerk het natuurlijk niet mee eens zijn.

Een zegsman van het ministerie van Defensie wist het volgende te vertellen: "We staan de filmmakers niet toe te filmen op Duitse militaire bases als Count Stauffenberg gespeeld wordt door Tom Cruise, die publiekelijk heeft bekendgemaakt deel uit te maken van de Scientologygroepering." Kolonel Claus von Stauffenberg is in de film een leider van het complot om Hitler te vermoorden met een bom.
Heel mooi dat een staat deze smerige onzin verwerpt. Jammer dat het niet met alle religies gebeurt.

Tom Cruise is een gigantische idioot en ik snap ook niet dat Carice van Houten (sp?) met die zak wil acteren.

Ten slotte: de (klein?)zoon van Stauffenberg heeft groot gelijk dat hij de herinnering aan zijn (groot?)vader niet laat bezoedelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2007, 19:57
Uice
Uice is offline
Discriminazi.
Oud 26-06-2007, 20:09
Verwijderd
Tja, Carice van Houten wil ook alleen maar internationaal doorbreken. Een film met Cruise helpt je wel op de weg.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 20:12
Uice
Uice is offline
Ik zou Carice van Houten doen.
Oud 26-06-2007, 20:37
Magican
Magican is offline
Ik vind het de grootst mogelijke onzin dat een land een film weigert, enkel omdat een van de spelers in die film een religie aanhangt die niet helemaal zuiver is.
Oud 26-06-2007, 20:39
Uice
Uice is offline
Wat ik zeg.
Oud 26-06-2007, 20:44
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Magican schreef op 26-06-2007 @ 21:37 :
Ik vind het de grootst mogelijke onzin dat een land een film weigert, enkel omdat een van de spelers in die film een religie aanhangt die niet helemaal zuiver is.
Ik ben het niet met je eens, maar snap je wel.

En wat vind je van mijn laatste punt dan?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 21:12
Magican
Magican is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 26-06-2007 @ 21:44 :
Ik ben het niet met je eens, maar snap je wel.

En wat vind je van mijn laatste punt dan?
Godsdienstvrijheid en ik denk niet dat het de bedoeling is van de film om die kolonel belachelijk te maken, noch van Tom Cruise. Dus dat hij het als bezoedelen ervaart, is zijn probleem en vindt hij hoogstwaarschijnlijk alleen omdat hij Tom Cruise zijn 'geloof' (overigens vind ik Scientology-leden mongolen, moge dat duidelijk zijn) niet respecteert. Maar zijn geloof heeft niets met die film te maken, dus ik vind het dom.
Oud 26-06-2007, 21:17
Verwijderd
Onzin dat het filmen wordt verboden, hoe dom die Cruise ook is. Als Scientology niks met de film(productie) van doen heeft, wat is dan het probleem?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten