Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik houd niet zo van het woord 'dus', zeker niet in de laatste zin van een alinea. Het vertelt dan iets wat (als de regels erboven duidelijk geschreven zijn) eigenlijk al duidelijk is. Dat kan het overbodig/storend maken.
Aangezien dit een soort sollicitatie is zou je het einde misschien ook nog wat uit kunnen breiden met wat je er dan maar toe bracht om je hoop (dramatiseren ![]() Verder vind ik het wel goed en voel ik ja-leuk-geschiedenis-en-dan?-vibe wel aan en ik ben vast niet de enige : ( Succes ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben het met alluman eens en heb daar nog aan toe te voegen dat je opvallend vaak rode/rood gebruikt, opvallend in de zin van irriterend.
Het is niet héél slecht of zo, maar dit springt er tussen de columns van alle andere sollicitanten zeker weten niet uit, (het is niet grappig, niet schokkend, niet vernieuwend, niet bijzonder vlot geschreven, niet gevat, niet kritisch et cetera et cetera.) dus als je beter kunt zou ik iets anders insturen. |
![]() |
|
waw iedereen zo negatief...
ik denk net dat de eerste alinea nodig is... een comumn is toch net je eigen mening over dingen uit je eigen leven geven.... Dan kan het geen kwaad als je een beetje uitweidt over je eigen gevoelens, toch? Ook de rest vond ik sterk ( Gerard Joling vond ik wel echt grappig ![]() ![]() succes!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Column Ieke | 0 | 06-02-2005 23:10 | |
Beleidszaken |
Columns op scholieren.com hotrid | 48 | 08-01-2005 19:25 | |
Vrije tijd |
“Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?” USPalermo | 121 | 07-10-2004 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Sport Verwijderd | 10 | 18-06-2004 22:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Column rickert | 16 | 15-10-2002 11:16 |