Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. kijk en zie 'raalte' staan |
![]() |
|
Ik heb anders goede verhalen gehoord over de boxed cooler van de Core 2 Duo, schijnt verrassend stil te zijn
![]() ![]()
||
Citaat:
misschien nog belangrijk.. besturingsysteem en evt montage.. dat kan ook al snel in prijs oplopen.. (voor games is xp voorlopig natuurlijk nog aan te raden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
edit: in mijn BIOS kon ik dat trouwens ook nergens vinden ![]()
Laatst gewijzigd op 24-07-2007 om 17:53. |
![]() |
||
Citaat:
Vista is niks voor games + ik zie geen voordeel van het gebruik van vista daar xp al een goed stabiel OS is. |
![]() |
||
Citaat:
hoewel ik toentertijd soortgelijke verhalen hoorde over xp tov windows 98 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Zie het artikel in volkskrant van vandaag.. Vista is geen succes, ondanks de vele licenties die verkocht zijn voldoet het niet aan verwachtingen. Die vele licenties die verkocht zijn is volgens mij ook meer een gevolg van koppelverkoop dan door het kwalitatief goede Vista. Iemand van MS beweert dat Vista nog niet zo goed verkoopt wegens de eisen die het stelt aan hardware (vooral de performance). Volgens mij is het ook de toegevoegde waarde die ontbreekt en inderdaad de eisen aan hardware, maar dan niet op vlak van performance. Compatibiliteit is nou niet bepaald volledig.. Het enige Vista systeem hier gaf al zoveel problemen alleen al met video codecs.
![]() En tja dat directx 10.. doet mij persoonlijk niet zoveel, snelste kaart die ik heb is nog een 6600GT AGP ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Tel er het besturingssysteem, scherm, toetsenbord enzovoort bij, en je zit al een heel pak duurder.
||
Citaat:
Besturingssysteem is natuurlijk een beetje overdreven voor thuisgebruik.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() hoe werk jij met je pc zonder OS |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
MAar daarin verschillen we blijkbaar...
|
Ik snap je verhaal wel maar ik denk dat het wel aan de overdreven kant is; een iso haal je natuurlijk niet van een obscure hackerssite maar gewoon van usenet of desnoods van een kennis. Je moet wel erge pech hebben wil het niet origineel zijn (laat staan virussen of andere aanpassingen erin etc.. nooit meegemaakt). Maargoed ik ga hier geen betoog voor het niet kopen van Windows houden. Ik weet wel dat het niet uitmaakt vpor de werking van het geheel, zolang je maar niet de Genuine Advantage patch installeert
![]() Wat kost XP Pro full licentie eigenlijk tegenwoordig nog? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat heeft natuurlijk niet zozeer te maken met Packard Bell of welke fabrikant dan ook, maar met de ongelofelijke hoeveelheid troep die ze op de PC installeren. Toolbars, Norton/McAfee trials, Google Desktop, media players die niemand ooit gebruikt, noem het maar op. Een clean install van Windows doet echt wonderen op dat soort computers.
![]() Met al die 'Genuine Advantage' en activatie-zooi die MS tegenwoordig op je afvuurt en de ~80 euro die je nog voor een XP/Vista licentie betaalt vind ik het niet echt de moeite meer om nog te klooien met illegale versies. Mensen geven honderden, soms duizenden euro's uit aan de meest exotische hardware maar een miezerige 80 euro voor een stuk software dat je jarenlang dagelijks zult gebruiken kan er dan ineens niet meer af. Best raar eigenlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarnaast, het is een beetje jammer om een paar honderd euro uit te geven aan een videokaart die over een half jaar alweer 'obsolete' is maar geen geld uit te willen geven voor het OS waar je het dagelijks op draait. Ben je daar te gierig voor, download dan gewoon een Linux distro. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
klant: mn dvd brander werkt niet support: welke windows heeft u, die van ons? klant: nee mn eigen, die van u zat vol shareware en dingen die ik niet wilde (zoals die leuke 90 dagen proefversie van norton) support: ah helaas dan kunnen we u niet helpen, wij geven alleen ondersteuning op de eigen software klant: die heb ik niet meer want (vul reden in) En dan heb je ook pech. Komt erop neer dat je verplicht ben hun installatie te behouden, ookal ben je er niet (meer) mee tevreden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je vrijwillig geld afdraagt aan kleine bedrijfjes met goede producten moet je zelf weten maar dat praat het niet betalen voor het meest essentiele onderdeel van je pc (het OS) terwijl er ook gratis alternatieven zijn (voor mensen die dus niet willen betalen voor een OS) echt niet goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tja, dat kan natuurlijk ook (dit lijkt me dan bijv. wel een goede koop). Let er wel op dat je een fatsoenlijke videokaart neemt (dus de 8600GT) en dat je niet eindigt met een ATi X1300 prul.
Laatst gewijzigd op 07-08-2007 om 15:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En idd, bij Dell moet je erg goed opletten dat je niet iets hebt dat meer kost. Vaak kun je trouwens ook korting krijgen door te bellen voordat je via internet besteld. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die laatste is natuurlijk wel beter, maar ook meteen een stuk duurder. Vraag me zeer af of het dat geld waard is, ook omdat ik toch een beperkt budget heb, dan kan ik dat verschil beter steken in een extra blokje ram, of net die beter proc. En beide videokaarten zijn over 2 jaar(of eerder al wel) toch lang niet meer goed genoeg om de spellen mooi te spelen, dus dan moe tje allebei aan een nieuwe kaart. En volgens mij is de 1950 nu nog goed genoeg om games degelijk te kunnen spelen. DX10 wacht ik nog wel af.. En alles beter dan mn huidige gf5200 ![]() edit: ff verkeerd gelezen, sorry |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Gaming PC verkopen om depressie gevoel weg te krijgen? Tony1730 | 3 | 23-02-2017 04:17 | |
Software & Hardware |
Gaming PC UnlimitedUAV | 39 | 24-04-2013 18:05 | |
Games |
een pc kopen depress | 37 | 16-04-2012 21:18 | |
Software & Hardware |
Gaming pc help! Santuni1 | 8 | 13-11-2011 17:45 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] nieuwe PC D@mien | 199 | 02-04-2005 19:31 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Online-gaming problemen __ArjunRampal__ | 12 | 11-10-2004 18:56 |