Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- hoe ver weg woont jou vriend?
Binnen een kilometer denk ik, het is 3 (lange) straten verderop - hoe vaak zie je hem? Ehm, bijna elke dag wel even, soms hebben we allebij andere plannen en zien we elkaar 2/3 dagen niet, maar ach, dat moet kunmen ![]() - hoe bevalt het jou? Prima! |
![]() |
|
Mijn vriend woont zo'n 30 kilometer van me vandaan maar omdat het een beetje ongelukkig gelegen is met het OV ben je wel vijf kwartier onderweg met tram, trein en bus. Ik zie hem meestal wel een of twee dagen in het weekend en een of twee avonden doordeweek omdat hij in de stad studeert waar ik woon. Het bevalt me prima. Het is nog even uitproberen hoevaak wel elkaar zien nu we allebei weer studeren omdat we pas wat gekregen hebben in de zomervakantie en toen zagen we elkaar natuurlijk veel vaker.
||
Citaat:
|
Mijn lover woont ongeveer 150 km van me vandaan, in het weekend minder omdat ik dan vaak bij m'n ouders ben en onze ouders wonen in hetzelfde dorp.
ik zie hem dus in het weekend, en zo af en toe komt hij doordeweeks ook langs (hoera voor de weekov/weekendov combinatie!)
|
Verwijderd
|
volgens www.mappy.be 74km
![]() momenteel zien we elkaar vier à vijf volledige dagen per week omdat het vakantie is en ik eigenlijk gewoon altijd bij hem ga logeren. vanaf volgende week zien we elkaar zes dagen per week, van zondagmiddag tot vrijdagavond, omdat dan het academiejaar weer begint en ik dan gewoon altijd bij hem ga logeren. |
![]() |
|
Als ik bij mijn ouders ben, woont hij zo'n 7 km bij me vandaan. Hij kan gelukkig hard fietsen.
Als ik op mijn kamer ben, dan woont hij zo'n 2,5 uur met openbaar vervoer van me af. Leve het OV! Ik zie mijn vriend ongeveer twee keer per week. In het weekend een keer en regelmatig doordeweek ook een keer. Ik vind het soms jammer dat ik hem niet zo vaak zie. Maar het is ook fijn om je apart van elkaar te kunnen vermaken.
|
Op dit moment wonen we in hetzelfde huis. Ik ben echter op zoek naar een woning dus dan wonen we niet meer samen. Ik wil graag ergens in Utrecht wonen dus dan wonen we op ongeveer 5 km. afstand. We zien elkaar nu elke dag, toen we nog niet samenwoonden zo'n 4 keer per week. Ik vind het allebei wel prima
![]()
|
Eh ongeveer 5 minuten nu, ik zie hem praktisch elke dag, alleen in het weekend vaak wat minder.
En ik vind het prima nu, hij heeft ook een tijdje zo ongeveer bij me ingewoond - door gezeik in zn vorige huis - maar dat trok ik niet echt want het is maar 1 kamer. Maar nu is het weer superleuk!
|
Mijne woont op het moment in Florence, ik weet niet precies hoe ver dat is maar meer dan 1000 km.
Ik zie hem nu ongeveer één keer in de twee maanden, dat wil zeggen dat ik aanstaande woensdag voor het eerst sinds onze vakantie samen naar hem toe ga ![]() Op het moment bevalt het prima, hoewel ik hem mis. Maar het gaat goed zo. Langer dan een half jaar zou ik het denk ik niet volhouden, maar dat hoeft ook niet.
|
- hoe ver weg woont jou vriend/vriendin?
Ongeveer 15 minuten fietsen vanaf mijn kamer. 5 minuten vanaf mijn ouders (erg he ![]() - hoe vaak zie je hem/haar? We zien elkaar iedere dag aangezien hij altijd bij mij slaapt. Hij komt meestal na zn colleges naar mij of hij eet bij zijn ouders en komt in de loop van de avond. - hoe bevalt het jou? Prima, heerlijk om elke ochtend naast m wakker te worden ![]()
|
volgens routenet doordeweeks 93 km, en in het weekend 3,6 kilometer (de andere kant van het dorp). dat betekent dat we elkaar vrijdag-zaterdag-zondag zien (bij lange na niet constant, want we hebben allebei nog wel meer dingen te doen in het weekend) en soms kom ik donderdagavond al thuis, of komt hij doordeweeks een dag+nacht of soms wel 2 nachten naar mijn kamer. ik vind het allemaal wel prima zo, behalve als ik slecht in mn vel zit, dan ben ik zondagavond niet te genieten door de gedachte dat ik hem weer een paar dagen niet ga zien
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
we wonen een kilometer of 35 bij elkaar vandaan denk ik, ik in Roosendaal, hij in het uiterste puntje van Breda
![]() Van deur tot deur doen we er een uur over, incl. reis van en naar treinstation. Met de auto een half uurtje, iets langer. We zien elkaar vrijwel elke dag, omdat we om de nacht samen slapen. Dus 's ochtends vaak een uurtje samen en dan de dag erop 's avonds weer. En de weekenden.. Het bevalt me op zich wel, maar het is wel rot op momenten dat je je kut voelt, net wat __ ook heeft. Maar ja, ik zie hem dan vaak snel weer. |
![]() |
|
We wonen zo'n 130 kilometer van elkaar af. Hij 'woont' op dit moment in 2 plaatsen, en die zijn allebij ongeveer zo ver. Maar de een is met de trein 2 uur, en de ander 3. Hij komt vaak met de auto.
Het is nu vakantie geweest en nu een onduidelijke situatie, dus hoe vaak we elkaar gaan zien is nog niet echt duidelijk, nu iets van 2/3 dagen/nachten en dan nog 2 nachten dat hij wel hier is maar niet veel meer dan slapen, (van 21.00 uur tot 6.00 ofzo)
|
Wij wonen samen, dus zien we elkaar in principe elke dag. Dat bevalt me prima
![]() Toen we nog niet samen woonden, was het ongeveer 35 min met de auto. Openbaar vervoer kwam nergens in de buurt. Toen zagen we elkaar vaak op woensdagavond en vrijdagavond, zaterdagavond en zondag. Dat beviel me ook prima, maar jammer van de benzinekosten maar ja.
|
Ongeveer 345 km. Ik woon in Noord-Nederland, hij in West-Vlaanderen. Gelukkig heeft België een weekendtarief en goedkoop openbaar vervoer en heb ik een weekend-OV
![]() We zien elkaar elke zaterdag, tot nu toe telkens in een andere stad ![]() We hebben nog niet zo lang iets, maar de afstand vormt tot dusver geen gigantisch probleem. Het is af en toe wel jammer dat je elkaar niet altijd kunt zien, maar doordeweeks Skypen we toch elke avond.
|
Eh.. anderhalf tot twee uur reizen, zie 'm twee keer in de week.
Alleen nadelig als ik 'm ineens vreselijk graag bij me wil hebben, verder goed te doen. Waardeer je het meer als je bij elkaar bent ![]()
|
![]() |
[QUOTE=Alessia;25922863]nouja, de vraag is al gesteld:
- hoe ver weg woont jou vriend? ik midden provincie utrecht.. hij zuidelijke puntje van limburg - hoe waak zie je hem? als het kan elk weekend.. maar anders toch wel minimaal 2 weekende per maand - hoe bevalt het jou? baal van de afstand maar zo is het altijd wel leuk om elkaar weer te zien QUOTE] |
![]() |
|
Voor een groot gedeelte wonen we min of meer samen, in hetzelfde studentenhuis althans met gedeelde woonkamer enzovoorts. En anders wonen we op ruim twee uur reizen van elkaar af. Bevalt wel goed
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||