Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2007, 14:58
Stoetel
Stoetel is offline
Kwestie van dit forum nog eens met een nieuw topic te spammen..

Een paar van mn laatste tekeningen:

Nu weet ik dat een aantal mensen hier niet bepaald gek zijn van dit soort portretten, maar probeer de laatste tijd al iets meer met contrast te experimenteren. Eens ik dat onder de knie heb, probeer ik wel weer wat nieuws te verzinnen Suggesties zijn altijd welkom

In ieder geval, hoop dat t jullie bevalt, zoniet, laat me weten waar aan te werken.
Oud 28-09-2007, 15:05
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahahaha die laatste heeft hamerslag op z'n hoofd

ach ik vind het superknap, en imo ( OMG NOES 'IMO') hoeft er bij een portrettekening ook geen eigen inbreng te zitten. je moet toch iets natekenen tenslotte. Maar erg netjes die baby (L)
Oud 28-09-2007, 15:06
Oezem
Oezem is offline
Ik vind ze erg mooi maar heeft die baby echt zo'n scheef mondje?
Oud 28-09-2007, 15:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee, dat is mickey
Oud 28-09-2007, 18:55
Flijn
Flijn is offline
Heel goed gedaan . Heel goed vind ik de textuur van de huid en de stof, en het ziet er sowieso erg realistisch uit. En ach, origineel is het niet, maar als je een portret wilt hebben is dit toch precies wat je zoekt, dat hoort bij het 'genre'.
Bij die eerste man is het contrast te groot, zijn huid lijkt daardoor heel erg te glimmen. Die andere twee zie ik niets om kritiek op te leveren

eigen topics op art zijn er toch al zo weinig, spam maar raak
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 19:29
Vice
Vice is offline
Die laatste vind ik erg goed gelukt. Vooral omdat je duidelijk het verschil ziet tussen de textuur van de huid en de textuur van de kleding.
Oud 29-09-2007, 00:30
Verwijderd
ge-wel-dig. die texturen bij die laatste omg, ik krijg echt gewoon zin om over ze kale knap te wrijven!
1 ding, zoveel SKILL! DOE-ER-WAT-MEE! echt als ik dit kon kan ik me zoveel manieren voorstellen waarop ik zou kunnen los gaan. probeer eens een stuk art uit fantasie te maken, eventueel met ref. dat zou ik echt wel eens willen zien.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 02:22
Verwijderd
Er zit altijd een geweldige levendigheid in die portretten van je En ik betwijfel of het nog fotorealistischer kan

Die baby, vooral, wauw. Hoe lang heb je daarover gedaan?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 13:00
iidar.orp
iidar.orp is offline
Het ziet er leuk uit, maar probeer nog meer donkere vlakken aan te brengen. Heb je ze van foto's nagetekend?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 12:29
Stoetel
Stoetel is offline
Eerst en vooral: iedereen bedankt voor de reacties!

@ Oezem: ik vrees idd dat die baby zo'n scheef mondje heeft. Al was k niet helemaal tevreden over de afstand tussen bovenlip en neus, maar de ouders vonden het dan weer net kloppen

@ Flijn: je hebt gelijk,soms experimenteer ik iets teveel met die witte vlakken

@ Fishy: wow, hartelijk bedankt, een dergelijke reactie had ik nu ook weer niet verwacht, maar ik zal eens proberen om iets uit fantasie te maken

@ Noodles: dankje, zoals altijd Het kan fotorealistischer hoor, neem maar eens een kijkje op bv. Deviantart. In vergelijking met een aantal dingen daar zijn mijn protretten nog amateuristisch. Wat de baby betreft: daar zitten heel wat uren werk in. De laatste trouwens ook en dan zijn het nog allebei maar a4tjes

@ iidar.orp: Ik leg de foto er idd langs als referentie. Dus het beeld blijft behouden, ik probeer gewoon wat met het contrast te spelen en de gelijkenis daarbij zo goed mogelijk te behouden.
Oud 01-10-2007, 11:42
Rooster
Rooster is offline
ik zie kruisjes (?)
edit: nu niet meer
mooi hoor
de baby heeft wel een rare kop,
maar wss ligt dat vooral aan de baby zelf

Laatst gewijzigd op 01-10-2007 om 14:36.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 18:07
foefighter
foefighter is offline
het lijken wel foto's!
Oud 01-10-2007, 21:49
Verwijderd
tof gedaan joh.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 01:05
Uice
Uice is offline
Erg fotorealistisch idd. Vooral de baby (en het kussen eronder!) vind ik zeer geslaagd. Met dit soort skills moet je kunst maken.
Oud 02-10-2007, 12:25
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mooi Ik vind het zonlicht dat van het hoofd van de kale man afkaatst mooi gedaan. Die laatste vind ik het mooiste gelukt. De andere twee komen een beetje onscherp over, vind ik. Bijvoorbeeld bij dat haar van de bovenste man. En de irissen van de baby lijken een beetje plat, vind ik.
Maar verder vind ik ze wel erg mooi, ja!
Oud 12-10-2007, 10:57
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Het is supergoed gedaan, dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel Je moet denk ik nu alleen je talent om heel realistisch te tekenen gaan loslaten, om echt kunst te maken. Gewoon een plaatje natekenen is natuurlijk geen kunst, wel knap.
De basis heb je, ga nu experimenteren met inderdaad contrasten of composities maken, wat dan ook. Of laat het realistische gedeeltelijk los en ga meer expressief werken zoiets.

Ik ben het totaal niet eens met totallisis. Er moet wel degelijk in een portret eigen inbreng zitten. Een beetje naschilderen of tekenen is op den duur een trucje uithalen. Je moet het meerwaarde geven om interessant te laten zijn. Anders kan je net zo goed een foto nemen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 15:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
leer eens knippen en plakken als je iemands nickname niet kan spellen.
Oud 12-10-2007, 15:43
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
leer eens knippen en plakken als je iemands nickname niet kan spellen.
Doe eens niet zo sneu.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 15:59
Boebsie
Boebsie is offline
Chapau wat een niveau !
Hoeveel mensen kunnen dit...? Know what bitches....!
De mensen die zeggen: "heel mooi maar het is geen kunst", wat zeg je dan eigenlijk....? Alsof creativiteit boven alles staat.... Zoveel topsporters hebben niks van doen met creativiteit, maar ze worden geeerd en geroemd, omdat ze een vaardig tot in de puntjes beheersen. Op dit niveau iets natekenen eist diezelfde discipline en talent als bij sport, dat het een vaardigheid is doet niks af aan de prestatie die wordt neergezet. Een heel groot percentage van de mensen kan dit gewoon niet, al gaan ze 10 jaar op les komen ze misschien enigzins in de buurt, maar niet meer dan dat. En er is wel degelijk een verschil tussen een foto en een geschilderd/getekent portret als we bijvoorbeeld kijken naar de structuur.
Straks gaan sommigen hier nog beweren dat Jopie Huisman geen lof verdient...., yeah right...
Het valt zekers aan te moedigen om een eigen stijl te ontwikkelen, omdat dat je onderscheidt, maar dit verdiend lof, heel vol lof.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 16:08
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Chapau wat een niveau !
De mensen die zeggen: "heel mooi maar het is geen kunst", wat zeg je dan eigenlijk....? Alsof creativiteit boven alles staat.... Zoveel topsporters hebben niks van doen met creativiteit, maar ze worden geeerd en geroemd, omdat ze een vaardig tot in de puntjes beheersen. Op dit niveau iets natekenen eist diezelfde discipline en talent als bij sport, dat het een vaardigheid is doet niks af aan de prestatie die wordt neergezet. Een heel groot percentage van de mensen kan dit gewoon niet, al gaan ze 10 jaar op les komen ze misschien enigzins in de buurt, maar niet meer dan dat. En er is wel degelijk een verschil tussen een foto en een geschilderd/getekent portret als we bijvoorbeeld kijken naar de structuur.
Straks gaan sommigen hier nog beweren dat Jopie Huisman geen lof verdient...., yeah right...
Het valt zekers aan te moedigen om een eigen stijl te ontwikkelen, omdat dat je onderscheidt, maar dit verdiend lof, heel vol lof.

Helemaal mee eens hoor, ik denk dat ik dit niveau nooit ga bereiken wat natekenen betreft. Ik weet ook niet of het haar bedoeling is om kunst te maken, of om enkel portretten te tekenen. Het is enkel een tip, voor als je weer een stap verder wilt.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 16:09
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Het is supergoed gedaan, dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel Je moet denk ik nu alleen je talent om heel realistisch te tekenen gaan loslaten, om echt kunst te maken. Gewoon een plaatje natekenen is natuurlijk geen kunst, wel knap.
Ze heeft wel degelijk een bepaalde vorm van structuur aanbrengen als je goed kijkt, zie hoe ze schaduw weergeeft, dat stippeltjes effect. Sommigen doen het weer in lijnen etc etc... Ik weet niet of het een eigen stijl is, maar dit is niet zomaar ff natekenen hoor....kom op zeg...
Dus je kan dat "echt kunst maken" liever tussen je tieten stoppen als je die hebt, maar die heb je wel zie ik ennuh je bent lekker.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 16:12
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Helemaal mee eens hoor, ik denk dat ik dit niveau nooit ga bereiken wat natekenen betreft. Ik weet ook niet of het haar bedoeling is om kunst te maken, of om enkel portretten te tekenen. Het is enkel een tip, voor als je weer een stap verder wilt.
Oke...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 16:47
Cherry Springs
(Offtopic: Ik vind niet dat kunst en sport te gelijken is met elkaar. Met sport gaat het alleen maar om prestaties en om het winnen (behalve bij amateurs, die vinden dat het om de lol gaat.) en bij kunst gaat het eigenlijk vooral om creativiteit. Geweldig als je de vaardigheden hebt om die creativiteit te uitten, maar dat is niet het enige waar het om gaat. Tenzij je weer een amateur bent, dan gaat het weer om de lol)
maar dat geheel terzijde.
Oud 12-10-2007, 16:49
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Doe eens niet zo sneu.

beetje gestresst ofzo?
Oud 12-10-2007, 17:04
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
(Offtopic: Ik vind niet dat kunst en sport te gelijken is met elkaar. Met sport gaat het alleen maar om prestaties en om het winnen (behalve bij amateurs, die vinden dat het om de lol gaat.) en bij kunst gaat het eigenlijk vooral om creativiteit. Geweldig als je de vaardigheden hebt om die creativiteit te uitten, maar dat is niet het enige waar het om gaat. Tenzij je weer een amateur bent, dan gaat het weer om de lol)
maar dat geheel terzijde.
I know ik zeg er ook expliciet bij dat het een vaardigheid is en geen kunst, maar het is niet perse zo dat creativiteit boven het disciplineren van een vaardigheid staat. En zo wordt het wel een beetje gebracht door sommigen, dat het geen kunst is en daarom minder....
Ik begrijp wel dat men dit zegt, voor velen is iets nieuws spannender en leuk, voor anderen weer niet. Het zou daarom wel tof zijn als Stoetel haar skills integreert met creativiteit.
Maar vergis je niet je hebt paar goeie portretschilders die er prima van kunnen leven. Jopie Huisman deed wel iets meer dan alleen naschilderen, omdat hij ook een bepaalde scene/sfeer bewust namaakte, maar de nadruk lag hoe dan ook op het naschilderen. En kijk hoeveel waardering hij kreeg, die man kon schatrijk worden als hij slechts 1 schilderij verkocht. Het is dus net welk publiek jij wilt bereiken en wat je zelf wilt bereiken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2007, 19:38
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
qft, eigen inbreng is leuk als het geslaagd is, maar imo hoeft daar bij een portrettekening geen sprake van te zijn, voor je het weet verwordt het portret tot een karikatuur of een impressie en bij een simpel/clean portret ( hier zeg ik trouwens niet dat ik portrettekenen simpel vindt, integendeel) vind het de reinheid van een goede weergave van de werkelijkheid de hoogste kunst.
het publiek van een portrettekenaar zou imo ook geen andere dingen moeten verwachten, althans, niet in deze context.
want ik denk dat de intentie van de TS is geweest om de werkelijkheid zo juist mogelijk weer te geven, en een eigen inbreng is geen zo juist mogelijke weergave van de werkelijkheid natuurlijk. maar wie weet had de TS wel de bedoeling een eigen inbreng te scheppen, en in dat geval vind ik dat vooral op de eerste tekening goed gelukt.
Oud 13-10-2007, 20:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Chapau wat een niveau !
De mensen die zeggen: "heel mooi maar het is geen kunst", wat zeg je dan eigenlijk....? Alsof creativiteit boven alles staat.... Zoveel topsporters hebben niks van doen met creativiteit, maar ze worden geeerd en geroemd, omdat ze een vaardig tot in de puntjes beheersen. Op dit niveau iets natekenen eist diezelfde discipline en talent als bij sport, dat het een vaardigheid is doet niks af aan de prestatie die wordt neergezet.
Op iedere vinger een banaan balanceren is ook knap. Maar zolang je er verder niets mee bereikt hoef ik het niet per se te zien.
Oud 13-10-2007, 20:45
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Op iedere vinger een banaan balanceren is ook knap. Maar zolang je er verder niets mee bereikt hoef ik het niet per se te zien.
Als er een publiek is die het waardeert, heb je wel degelijk iets bereikt. En dat publiek is er absoluut voor portretten en dergelijke.

@ Stoetel heb je ooit gedacht aan schilderen of doe je het al?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Als er een publiek is die het waardeert, heb je wel degelijk iets bereikt. En dat publiek is er absoluut voor portretten en dergelijke.

@ Stoetel heb je ooit gedacht aan schilderen of doe je het al?
ik denk dat het publiek voor bananen op al je vingers balanceren groter is hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 14:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, en? Dat er een publiek voor is ontkracht niet de mening dat het geen kunst is.
Oud 15-10-2007, 18:28
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Ja, en? Dat er een publiek voor is ontkracht niet de mening dat het geen kunst is.
Klopt ik heb dan ook nergens beweerd dat het hedendaags wel kunst is. Jij maakte de opmerking dat je er niks mee bereikt, ik spreek dat tegen met het voorbeeld dat er een publiek voor is.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 18:33
Vice
Vice is offline
Citaat:
Dat hoeft toch ook helemaal niet. Misschien heeft ze dit werk wel voor vrienden gemaakt die net getrouwd zijn of een kindje hebben. Die zitten (waarschijnlijk) niet te wachten op één of ander arty farty vaag tekeningetje.
Oud 15-10-2007, 23:32
Verwijderd
Superknap Maar ik hoor wel bij het kamp dat het niet echt spannend vindt om naar te kijken. Je hebt echt oog voor vormen en schaduwen enzo, heb volgens mij nog nooit iemand zo realistisch zien tekenen, maar op deze manier is het niets meer dan een foto. Kun je prima geld mee verdienen, maar ik vind zelf dat beeldende kunst meer te bieden heeft. Zeker voor iemand met jouw talent.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 23:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat hoeft toch ook helemaal niet. Misschien heeft ze dit werk wel voor vrienden gemaakt die net getrouwd zijn of een kindje hebben. Die zitten (waarschijnlijk) niet te wachten op één of ander arty farty vaag tekeningetje.
Ik zeg ook niet dat het hoeft. Ik vind alleen dat je dit soort talenten voor meer zou moeten gebruiken dan voor dit soort tekeningen.
Oud 16-10-2007, 08:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik dacht dat ik goed was in portrettekenen, maar als ik die van jou zo zie heb ik duidelijk nog veel te leren..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 08:36
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
zonde van je tijd + een beetje van wat Uice zegt.
Oud 17-10-2007, 12:32
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vind dit geen zonde van haar tijd, dit soort tekeningen zijn prima anatomie-oefeningen.
Oud 17-10-2007, 15:49
Vice
Vice is offline
Al was het geen oefening, dan vind ik het nog geen tijdverspilling. Tekenen kan heel rustgevend en ontspannen zijn.
Oud 17-10-2007, 18:06
Cherry Springs
Tekeningen maken is nooit tijdverspilling, inderdaad. Je oefent sowiezo altijd wel, en an wordt je laten nog beter enzo.
Oud 19-10-2007, 15:49
Stoetel
Stoetel is offline
Ok, waar te beginnen.. want ik had niet zo'n discussie verwacht ineens.. In ieder geval, ik ben het eens met het feit dat dit niet 'spannend' is ofzo. Maar om eerlijk te zijn is dit altijd een oefening voor me geweest. Ik heb me nooit de moeite genomen om na school- of werkuren lessen te nemen, dus heb ik mezelf wat proberen oefenen. En ik ben toen gewoon beginnen uitgaan van portretten. Proberen natekenen, tips vragen op fora zoals dit. Heb eerst geprobeerd om waarheidsgetrouwer te tekenen, schaduwen te verbeteren en dan meer contrasten te integreren en daar probeer ik nu nog wat aan te werken. Ik heb een vooruitgang geboekt doorheen de jaren - zoals je kunt zien wanneer je mn eerste tekening vergelijkt met de laatste - maar zoals eerder gezegd, neem eens een kijkje op een site als deviantart en je zult zien dat er nog heel wat werk aan de winkel is. Verder geef k toe dat t ook wel n uitdaging was om tekeningen toch nog zo sterk mogelijk op het origineel te laten lijken.

Zelf heb k bijna geen van de tekeningen meer omdat het bijna allemaal ofwel cadeautjes zijn ofwel dingen die mensen me vragen om te tekenen. En het is gewoon leuk om te zien hoeveel emotionele waarde er vaak aan gehecht wordt en hoezeer men het appreciërt dat je er zoveel tijd en moeite insteekt. En dat is dan voor mij eigenlijk gelijk het onderscheid met een foto. En puur tijdverlies vind ik het al zeker niet. Want wanneer ik mn potlood bij de hand heb en er leuke muziek op de achtergrond draait, dan ben k gewoon even weg van deze wereld.. Dus kan er gewoon veel in kwijt, ongeacht wat ik teken.

Maar om op het begin van mijn post terug te komen, het is zeker de bedoeling om op termijn eens wat anders te proberen. Al weet ik gewoon nog niet goed welke richting uit. Het zal een kwestie zijn van 'loskomen van'..

In ieder geval, ik wil iedereen hartelijk danken voor de oprechte reacties! Ik moet eerlijk toegeven dat ik een aantal ervan mijn verwachtingen sterk teboven gingen.
Oud 19-10-2007, 16:45
Verwijderd
Eigenlijk wel stom. Als je gestileerde tekeningen maakt, is het altijd ofwel mooi of lelijk, einde discussie. Maar zodra iemand zeer realistisch kan tekenen, wordt een discussie als deze (over het 'nut' en het kunstzinnige gehalte) weer opgezwengeld, waardoor de (hoge) kwaliteit van de tekening naar de achtergrond wordt geduwd. Ik vind dat zulk talent echt wel wat meer waardering mag krijgen zonder dat geouwehoer eromheen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 18:03
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
De basis heb je, ga nu experimenteren met inderdaad contrasten of composities maken, wat dan ook. Of laat het realistische gedeeltelijk los en ga meer expressief werken zoiets.

Ik ben het totaal niet eens met totallisis. Er moet wel degelijk in een portret eigen inbreng zitten. Een beetje naschilderen of tekenen is op den duur een trucje uithalen. Je moet het meerwaarde geven om interessant te laten zijn. Anders kan je net zo goed een foto nemen.

De basis heb je, ga nu experimenteren met inderdaad contrasten of composities maken, wat dan ook

weet jij wel waar je over praat gek ?

Mensen zoals ik... die hebben de basis... mensen zoals zij... die hebben het onder de knie.
Oud 21-10-2007, 16:44
Verwijderd
Citaat:
De basis heb je, ga nu experimenteren met inderdaad contrasten of composities maken, wat dan ook

weet jij wel waar je over praat gek ?

Mensen zoals ik... die hebben de basis... mensen zoals zij... die hebben het onder de knie.
Weet jíj wel waar je het over hebt?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 20:16
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Weet jíj wel waar je het over hebt?
ja ik weet wel waar ik het over heb ?
Oud 21-10-2007, 20:46
JNin
JNin is offline
Beetje jammer dat mensen zo reageren, ontzettend gave tekeningen Stoetel, gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent
Oud 23-10-2007, 16:58
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Inderdaad jammer dat mensen zo reageren, ook zonde van je tijd.
Dus laten we allemaal in koor roepen dat het oneindig goed is en enige discussie over nut en zin de kop indrukken.
Discussie gesloten.

Slotje?
Oud 23-10-2007, 17:30
botulismf
botulismf is offline
Je kunt best gaan zeggen dat de artistieke waarde ervan niet zo hoog is, maar ik vind dat een zinloze opmerking als het zo duidelijk is dat het totaal niet de bedoeling van Stoetel was om iets met een hoge artistieke waarde te maken. Dat is hetzelfde als iemand die een bijzonder lekkere maaltijd bereid a.h.v. een receptenboek te gaan vertellen dat hij onorigineel is. Feit is dat dit ver bovengemiddeld realistische en geslaagde portrettekeningen zijn, en dat is op zichzelf een verdienste. Het is knap gemaakt, er zijn er maar weinig die dit niveau halen.

Roepen dat dit 'zonde van je tijd is' vind ik alleen maar een verwarde poging om te schoppen tegen dingen. Als dit zonde van je tijd is, dan is een brief naar iemand schrijven, een chocoladetaart bakken of een huisdier nemen dat zeker. En dan begin ik nog niet eens over het posten van een reactie als de jouwe op een internetforum.
Oud 23-10-2007, 18:28
Boebsie
Boebsie is offline
Ik blijf erbij dat het nergens op slaat wat sommigen hier beweren.
Botulismf vertaalt het goed met zijn voorbeeld over een lekkere maaltijd. Je hebt topkoks met als specialiteit het "traditioneel" kokkerelen, bij hen is het de kunst om telkens weer dat gerecht zo verfijnd en precies mogelijk klaar te maken. En je hebt topkoks die aldoor streven naar iets nieuws.
Beide zijn moeilijk op hun eigen manier. Bij een nieuw gerecht kan je het je permiteren om het niet zo precies te koken, omdat het toch een nieuw gerecht is en dus nog nauwelijks vergelijkbaar, waar dat bij een "traditioneel" gerecht direct wordt afgestrafd. Zo is het ook met natekenen respectievelijk creativiteit.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 19:31
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik vind dat zulk talent echt wel wat meer waardering mag krijgen zonder dat geouwehoer eromheen.
Inderdaad. Commentaar is altijd goed, maar dan wel opbouwend. Ik vind het helemaal geen zonde van de tijd. Ik vind ze echt prachtig.

Bij de tweede lijkt het net alsof het een foto is, zo realistisch vind ik ze.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 19:43
Milootje
Milootje is offline
Zijn dit niet gewoon bewerkte foto's.

Ik d8 eerst van, wat een niet erg bijzondere bewerkte foto's

MAAR HET ZIJN TEKENINGEN

Wauw!

Talentvol handje heb je! Ga zo door, je volgt van gogh nog is op!
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten