Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik heb het niet gezien, maar lijkt me ook niks aan. Doe mij maar ANTM.
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het is niet eens zo super negatief bedoeld hoor. Oke, ik vind haar wel wat hoerigs hebben, maar dat komt door de beelden die ik bij Van Del tot Dame heb gezien. Maar ik vind dat zij sowieso hoerig overkomt. Ze lijkt mij meer een playboy model dan iemand die met klasse een topmodel kan zijn. Dus ik ben heel benieuwd of ze dat imago van zich af kan krijgen. Dan zou ik zeker positief verrast zijn ![]()
|
Daphne is dus wel even tien keer fijner om naar te kijken (luisteren) dan Yfke
![]() Jammer dat het zo'n korte intro aflevering was (wat echt over het nieuwe seizoen gaat). Vorige seizoenen had je veel langer de tijd om naar alle modellen te kijken die voor de try-outs kwamen ![]()
||
Citaat:
Er zitten inderdaad echt een paar leuke meisjes bij. En sommige ook zó mooi gewoon. Dit wordt wel een leuk seizoen, denk ik. En al leest Daphne net zo goed voor, in de tussenstukjes vind ik haar wel veel spontaner overkomen dan Yfke. ![]()
||
Citaat:
Vooralsnog vind ik het jammer dat Iris er nu al uit ligt. Beetje raar dat ze er zo snel uit moet vanwege d'r houding. Kijk dan ook naar dat meisje dat op d'r eerste shoot al staat te janken om wat ze aan heeft. Die Kassandra, vond die ook iemand wél leuk? Beetje overdreven kritisch. En Carmen vind ik op Sandra uit HNTM 2 lijken. En volgens mij gaan we lachen volgende week met de makeovers.
|
Kassandra vind ik op Marscha lijken (seizoen 1).
Shardene vond ik heel dom met het dansje, maar wel een heel knap meisje. Evenals cecile. Oh, en ik vond Lily helemaal niet zeiken over het roken. Ik zou dat net zo hebben gedaan. Weet je hoe irritant als je als niet-roker in de rooklucht moet zitten IN huis? Die geur blijft echt maanden hangen ![]()
|
ik vond shardene's foto de enige mooie (zij was toch die met dat paarsige gevalletje?)
ooh en die van dat meisje met de twee staartjes op de foto, weet niet hoe zij heet. oh, nu check ik ff de site, Shardene zegt: " .... Alle mannen kijken naar mij en alle vrouwen willen mij zijn." ![]() maaaargoed... mooie foto .. dat wel ohja, en die met de staartjes, das cecile. en sophie vind ik ook wel leuk. en kassandra is (/laten ze op tv overkomen als) een zeikerd
|
Verwijderd
|
Ik had het Idolsmeisje ook gespot
![]() Vind er mooie en minder mooie meisjes bij zitten en irritante en minder irritante, maar ik kan er nog weinig over zeggen. Geen favorieten ofzo. Sowieso wel jammer dat ze door het knip- en plakwerk vaak als typetjes neergezet worden. Alleen die geblondeerde met die wenkbrouwen, omg, die komt wel echt eng over zo. Edit: Oh ja die Cecile vond ik het leukst zo op het eerste gezicht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind die nieuwe jury tot nu toe wel gelijk hebben. Wat ben je nou voor model als je bij de auditie al miept dat het water te koud is en als je bij de eerste fotoshoot al miept (nee, zelfs huilt) dat je het jurkje niet zo leuk vindt.
||
Citaat:
En pff wat een arrogantie bij Idols. Edit: zei ze overigens ook niet bij Idols dat ze geen model wou worden |
![]() |
|
Ik heb het even teruggekeken. Sorry muziekvlinder, maar ze komt niet zo slim over. Of was dat meer haar houding om bij de jury leuk gevonden te worden?
Ze zei trouwens niet dat ze geen model wou worden. Gordon zei dat hij haar meer bij een miss verkiezing zag en toen zei ze 'oh nee!' En ze zei dat ze haar 'morals' had en bijv. niet naakt wil gaan voor publiciteit. Nu is dus het wachten op de eerste naakshoot bij HNTM ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Idd, wachten op de eerste naaktshoot. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
De Kantine |
Top-drie-topic Verwijderd | 103 | 08-08-2010 13:46 | |
ARTistiek |
Amsterdam conceptart workshop Captain N | 8 | 06-04-2004 19:46 | |
Muziek |
Gagelijst artiesten benelux Carn | 17 | 25-09-2003 23:05 |