![]() |
|
![]() |
Hallo beste mensen.
![]() Ik ben bezig met een boekverslag over het boek "Karakter" van F. Bordewijk. Ik wil daarbij de verwerkingsopdracht doen, waarbij ik 3 recensies van heb boek vergelijk met mijn eigen mening en vervolgens mijn eigen standpunten onderbouw etc etc.. Ik heb er eentje gevonden: http://www.parool.nl/boeken/100/04mooi.html Helaas mag ik maar één recensie van een mede-scholier gebruiken. Ik heb dus nog één "officiele" recensie nodig. De recensie moet een mening over het boek bevatten. Het moet dus geen boekverslag of boekbespreking zijn. Weet iemand nog een goede recensie van Karakter? Ik heb inmiddels al heel wat afge-g00gled maar ik ben tot nu toe alleen deze tegengekomen. Heel erg bedankt ![]() P.S: als iemand nog een link heeft naar een hele goede recensie van een mede-scholier, is dat ook handig. Maar het gaat mij nu vooral om een 'officiele' recensie, omdat die moeilijker te vinden zijn.
|
![]() |
|
In de bibliotheek zijn officiele naslagwerken te vinden. Ook hebben ze een abbonement op www.literom.com/krantenknipsels, waar dit soort dingen ook op staan.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|