Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook zo'n klein puma tasje, die heb ik al een jaar ofzo. Zo'n tasje is gewoon handig als je niet veel dingen mee hoeft en bijvoorbeeld alleen een telefoon, geld en een pakje drinken ofzo... En dat je m alleen in je hand kan dragen daar raak je aangewend, en ik vind daar echt niks mis mee. En de definitie handig is ook voor iedereen anders, dus je kan niet meteen zeggen dat je die mensen niet snapt, want smaken verschillen.
en trwns, wat een gezeur over die tasjes, laat iedereen met de tasjes/rugtassen enz. lopen die die wilt.
|
Verwijderd
|
ik heb gewoon zo'n pukkel ding, ouwe leger tas van me vader als "handtasje" , ennne als normale tas heb ik een puma/kipling/only/bagsag schoudertas, of me Bert tas of eastpack (en dit was nog nie alles)
ik erger me trouwens ook aan die vreselijk OKSELtasjes van die chick's van tegenwoordig |
![]() |
|
Het woord HANDtasje zegt het al, een hand tasje is voor in je hand, dus niet voor om je schouder. Ik heb zelf wel zo´n klein handtasje van puma, niet omdat het nu zo in de mode is (heb em al heeel erg lang) maar omdat ik ´m gewoon leuk vind
||
Citaat:
Maar het is ook niet echt mijn ding ofzo. Te onhandig ben ik daarvoor ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Handtassen en rugzakken Verwijderd | 41 | 05-07-2010 18:31 | |
Lifestyle |
handtas CharismaticBass | 65 | 16-07-2004 16:23 | |
Lifestyle |
leuke handtassen druiveke | 3 | 15-04-2004 21:20 | |