Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb alle zes afleveringen van het eerste seizoen al gezien, en ik moet zeggen dat ik het vanaf aflevering 3 geloof ik pas écht leuk begon te vinden. de eerste twee konden mij ook niet héél erg boeien, maar goed, studieontwijkend gedrag dus dan ga je toch wel kijken
![]() 22 november seizoen 2 ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Het is Jake! En Mouth zelfs ook nog
![]() Ik zat er ook nog niet helemaal in, maar denk dat dat nog wel komt, ik vind het leuk gebracht en mooi gefilmd. Ja leuk.
|
Verwijderd
|
Ik snapte trouwens niet waarom al z'n vrienden boos op hem zijn vanwege dat boek (vooral die ene die ging vechten in de bar). Ik zou eerder kwaad zijn dat hij zo lang wegbleef zonder wat te zeggen, want wat er tot nu toe uit dat boek werd geciteerd vond ik niet echt beledigend ofzo
![]() |
![]() |
|
Ja, gister was het voor het eerst leuk
![]() ![]() En om eerlijk te zijn, vind ik niet de hoofdrolspeler het leukste, maar dat schattige, ietswat mollige vrouwtje en die jongen die een hoop meiden verslind. Damn die vind ik leuk samen ![]() Trouwens, wie is nou dat meisje met die donkere haren? Waarom zoende ze Nick? (want dat weet k dus niet precies) Wie is zij? ![]()
|
![]() |
|
Een studente van hem. Toen Nick in de eerste ep een cursus gaf maar wegrende, was zij de enige die was blijven zitten toen hij weer de collegezaal binnen kwam lopen.
![]() Gisteren vond ik erg leuk. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
De aflevering was zo leuk. <33333333333 Gebeurt veel interessants in één ep.
The Commander + decaan. ![]() En dat de decaan hem testte en al wist wie hij was. ![]() En dat de decaan hem terug heeft gehaald. ![]() En Latekka(?) laat Janet(?) zitten. ![]() En de pindakaastaart. ![]() En de aanrijding. ![]() Maar welke gek stopt er pinda's in iemands mond. :/ |
![]() |
|
Oooh, het was leuk! Ik vind vooral de sfeer zo heerlijk. Komt door de toffe muziek en de manier waarop gefilmd is, geweldig
![]() En het einde ![]()
|
Verwijderd
|
gewoon downloaden of misschien hier http://www.watchtvsitcoms.com/tvshows.php
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Army Wives Verwijderd | 38 | 22-06-2010 10:43 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Top 5 TV series desperadoz | 100 | 04-06-2008 23:05 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje desperadoz | 45 | 05-01-2008 19:25 | |
Films, TV & Radio |
What about Brian Verwijderd | 357 | 15-11-2007 07:36 |