Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een sleutel van hun huis, zegt dat genoeg
![]() Mijn schoonouders zijn echt ontzettend leuke mensen, heel vriendelijk en open. Kan het goed met ze vinden, kan beter met ze praten dan met mijn eigen moeder. Voel me daar ook meer op mijn gemak. Ligt ook aan mijn moeder, maar ook aan hun ![]() Ohja, ik help daar ook regelmatig mee in het huishouden, met koken, opruimen etc. Speel daar ook af en toe piano. Ook met mijn schoonzusjes en zwager kan ik het heel goed vinden en daar ben ik eigenlijk wel heel blij om. Laatst gewijzigd op 26-11-2007 om 21:44. |
![]() |
|
Ik zeg altijd wel "u" de eerste keer dat ik ze ontmoet (tenzij tegen mij bijvoorbeeld gezegd is dat ze een hekel hebben aan "u"). En bij een vriendelijke genoege sfeer slaat dat zo om in "je". Kwestie van lezen.
En als ze daar een hekel aan hebben, zeggen ze het wel. Zelf heb ik trouwens een ongelofelijke hekel aan "u" vanwege de afstand die het schept.
|
![]() |
Ik vind mijn schoonouders (wat klinkt dat bizar) best heel aardig, evenals mijn schoonzusje. Het zijn toch veruit de beste tot nu toe, dus ja ik ben meer dan tevreden.
![]() Of ik de ideale schoondochter ben, och geen idee. Volgens mij vinden ze me best lief, en ze hebben zowieso gezegd dat ze blij zijn dat hun zoon zo gelukkig met me is, en dat ze hem zonder enige moeite aan mij toevertrouwen. Altijd fijn! ![]()
|
Nou ik ga wel goed met ze om geloof ik. Met mn schoonvader (ik vind het ook maar een gek woord als je niet getrouwd of ten mínste verloofd bent) heb ik niet echt contact, die heeft in ruim twee jaar tijd nog maar een paar woorden tegen me gezegd denk ik. Maar dat maakt niet uit, want zo is hij gewoon, tegen iedereen. Al blijf ik het raar vinden als hij de deur opendoet, en vervolgens meteen weer naar binnen loopt zonder even gedag te zeggen, maar oke!
M'n schoonmama vind ik heel schattig en ze praat héél veel, maar dat is wel leuk want dan vallen er sowieso nooit stiltes. En ik voel me gewoon op m'n gemak enzo en ben mezelf, en zeg ook geen u trouwens. In het begin vermeed ik (ergens ook wel ongemerkt) situaties waarin je ze moet aanspreken haha, en na een tijdje is dat sowieso niet meer nodig. Ten minste dat merkte ik wel. En z'n broertjes zijn heel leuk, z'n ene broertje is tevens mijn collega en dat vind ik ook heel leuk. Al met al niks te klagen ![]() Wou dat mijn ouders zich ook eens als wat fijnere schoonouders opstelden, dan zou ik al helemaal niks te klagen hebben. |
![]() |
|
De ouders van mijn ex waren echt vreemd. Het ene moment werd ik helemaal de hemel in geprezen en behandeld als de dochter die ze nooit hebben gehad, en het volgende moment was ik volgens hen depressief, en had ik een verkeerde invloed op hem.
![]() De ouders van vriendlief zijn echt schatten. Z'n vader moet ik nog steeds een beetje aan wennen, maar dat komt omdat ze daar thuis heel anders zijn dan hier thuis. En z'n pa wil nog wel eens een beetje vreemde opmerkingen maken. maar over het algemeen kan ik wel goed met hem overweg. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb lieve / leuke schoonouders!
Vanaf moment 1 eigelijk ging het heel goed, enthousiast onthaalt en mocht altijd komen eten, slapen etc ![]() En nu is dat nog steeds zo. Het zijn ook niet echt bemoeiallen gelukkig, ze laten ons lekker ons ding doen.. Schoonmoeder kan nog wel eens ouwehoeren, maar schoonpa is een heerlijke, nuchtere vent! ![]() Andersom is het ook zo eigelijk.. ze kwam voor het eerst bij ons thuis toen mijn opa net 1 dag was overleden, maar ook meteen wel een lief en enthousiast onthaal eigelijk ![]() |
![]() |
|
Ik leerde mijn schoonouders kennen toen mijn vriend en ik nog niets hadden en gewoon nog maar goede vrienden waren, scheelt ook wel denk ik. Was met koninginnedag en toen moest ik gelijk een tompoes met vorkje naar binnen zien te werken
![]() ![]()
|
Schoonouders leken mij tot nu toe altijd wel te mogen. Denk omdat ik vrij netjes ben opgevoed en bij nieuwe mensen nogal verlegen kan zijn (vooral als het om schoonouders gaat) ne blijkbaar vonden ze dat allemaal erg positief. Dit betekent overigens niet dat ik hun ook aardig vond, maar dat terzijde.
Mijn huidige schoonouders heb ik geen last van want die wonen ver weg. Ik heb zijn vader een keer gezien en die was wel aardig en zijn moeder moet ik volgende maand ontmoeten...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() En ja, zijn ouders zijn ook helemaal leuk! Zijn pa is de ouwehoer en zijn ma is erg gezellig en vooral zijn ze allebei erg lief. Ik zag ze idd voor het eerst toen de vader van mijn schoonvader was overleden, maar ik denk dat dit er misschien wel aan bijgedragen heeft dat we zo leuk met elkaar omgaan. Ik heb ook een huissleutel, ideaal, blijf vaak alleen daar en ga vanuit daar naar school. Niet verkeerd, dat vertrouwen. En mijn ene schoonzus en-broer zijn helemaal geweldig, over de andere twijfel ik wel eens of het familie is... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Net als Mushu heb ik ook de sleutels van hun huis
![]() Verder voel ik me helemaal op mijn gemak bij zijn ouders. Ze zijn leuk en grappig en ze houden van spelletjes. Daarmee hebben ze me behoorlijk aangestoken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ow, en mijn schoonouders zijn gewoon de mensen niet om u te zeggen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Liefde & Relatie |
Schoonouders/ouders? Verwijderd | 21 | 16-08-2004 14:19 | |
Liefde & Relatie |
schoonouders Verwijderd | 35 | 01-06-2004 13:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat zeg je tegen je schoonouders? sinsere | 57 | 14-05-2003 08:33 | |
De Kantine |
schoonouders....helluuppp? Secreet | 15 | 12-02-2003 20:55 | |
Liefde & Relatie |
hoe lang had je verkering toen je bij je schoonouders voor het eerst op bezoek ging? Mutsjuh | 38 | 11-03-2002 16:09 |