Oud 27-11-2007, 15:23
Troy McClure
Troy McClure is offline
Wat voor batterij heb ik nodig om het te vervangen, en hoe weet ik of die van mij standaard is of niet? Want ik heb mij laten vertellen dat niet per sé elk moederbord een standaard batterij heeft. Ik had dit probleem al maanden, maar ik was te lui om er wat aan te doen. Gewoon F1 en doorgaan.

Volgende probleem. Ik probeerde wat software te installeren van een HP printer. Toen gaf ie aan dat ie een bepaald bestandje in windows niet kon vinden, of dat iets niet klopte met een bestandje in windows, ik weet niet precies meer welke van de twee. En ik weet ook niet welk bestandje dat was. Hoe dan ook, hij ging compleet flippen. Eerst deïnstalleerde de software zichzelf, maar dat lukte ook niet en het liep vast. Daarna kreeg ik mijn computer niet meer werkend, moest steeds op reboot, en dan op laatst werkende configuratie. Goed. Nu heb ik dat niet meer, en start ie gewoon op. Maar nu ziet hij de partities van mijn 2e Harde schijf niet.

Nu hoorde ik van iemand dat het waarschijnlijk aan mijn voeding ligt? Kan dat? En hoe kan ik dit testen überhaupt?

Kan ik een batterij van een ouwe computer in mijn nieuwe computer duwen? En de voeding?

thanks
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten