Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het voor bejaarden met Sinterklaas ook een beetje overdreven, maar voor gezinnen met jonge kinderen vind ik het wel een goed iets. Je hoeft echt niet mee te doen met veel, meer, meest maar het lijkt me ook heel naar als je je kinderen alleen een vel stickers en een doosje waterverf kunt geven (bij wijze van) terwijl de hele klas wél meer en duurdere cadeaus krijgt. Niet omdat een doos waterverf geen goed cadeau is, maar omdat er toch een beetje een sfeer heerst van "wie zoet is krijgt lekkers" etc. Ga jij je kinderen van 6 en 7 maar eens proberen uit te leggen dat de Sint voor het buurmeisje wel een iPod kocht maar voor hen niet, en dat dat niets te maken heeft met hoe lief ze de rest van het jaar door zijn en hoe leuk de Sint hen vindt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen een paar jaar geleden mijn oom en tante net hierheen verhuisd waren met hun drie kleine kindertjes, ze geen geld hadden, mijn oom doodziek was hebben mijn moeder en ik samen met mijn andere oom en tante kadootjes gekocht voor de kids. Helemaal niet grote dure dingen, gewoon wat speelgoed. Kun je toch best doen voor elkaar?
Ik weet niet of je daar speciaal een stichting voor in het leven moet roepen, je kunt wat mij betreft best je familie en vrienden een beetje helpen daarin. |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|