Oud 22-07-2002, 10:42
sofie3
sofie3 is offline
Vrijdagavond verveelde ik me maar weer 'ns, en heb ik een tiental keer tegen het randje gefietst (=jezelf tot vlakbij een orgasme brengen, en daar zo lang mogelijk proberen op te balanceren en dan stoppen en opnieuw beginnen, zijn al -tig topics van geweest op sexualiteit). Normaal kan ik daar erg van genieten, maar nu kreeg ik last van een zeurderig gevoel in m'n onderbuik en ben dan maar gestopt. Dat gevoel heeft tot de volgende ochtend aangehouden. Weet iemand wat dat kan zijn? Het leek wat op menstruatiepijn, maar dat was het niet.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 11:58
@pie
@pie is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Vrijdagavond verveelde ik me maar weer 'ns, en heb ik een tiental keer tegen het randje gefietst (=jezelf tot vlakbij een orgasme brengen, en daar zo lang mogelijk proberen op te balanceren en dan stoppen en opnieuw beginnen, zijn al -tig topics van geweest op sexualiteit). Normaal kan ik daar erg van genieten, maar nu kreeg ik last van een zeurderig gevoel in m'n onderbuik en ben dan maar gestopt. Dat gevoel heeft tot de volgende ochtend aangehouden. Weet iemand wat dat kan zijn? Het leek wat op menstruatiepijn, maar dat was het niet.
overbelaste buikspieren misschien een weekje je masturbatiegedrag aanpassen/verminderen
Oud 22-07-2002, 12:11
Verwijderd
Ja, ik denk ook dat het je buikspieren zijn.
Ik zei niet voor nix dat ik op die manier serieus m'n buikspieren train
Volgens mij kan t ook komen van opwinding die niet goed "ontladen" is zeg maar.
Ik bedoel, als je vlak voordat je klaarkomt helemaal stopt kan je volgens mij ook buikpijn krijgen.
In ieder geval is het nix om je zorgen over te maken hoor
Ik heb t ook weleens
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:12
tacidvs
tacidvs is offline
Klinkt als spierpijn. Nou had ik willen zeggen: "Meer oefenen", maar dat klinkt zo fout hier Sorrie. Maar dat is het dus, volgens mij.
Oud 22-07-2002, 12:51
carla-tje
carla-tje is offline
Tsja, het blijft lekker he, dat randje fietsen

Ik denk dat je iets te vaak te dicht bij het orgasme bent geweest, en dat dat zeur-gevoel je baarmoeder is, die je vraagt: "he, hoe zit het, mag ik nu eindelijk?"

Als je geluk hebt, blijft het gevoel lang weg (een twintigtal bijna-orgasmes, ik denk niet dat ik al ooit verder ben geraakt). Heb je pech, dan krijg je het gevoel al na een stuk of drie near-misses.

Als je de pijn voelt opkomen, is er maar 1 middel om er weer vanaf te geraken: zo snel mogelijk over de top gaan (als je te lang wacht, blijft de pijn aanhouden, ook al heb je een orgasme erna).

Nog iemand ideeën? (heb de indruk dat er niet zoveel op het randje gefietst wordt door de dames hier?)
Oud 22-07-2002, 12:57
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:

Ik denk dat je iets te vaak te dicht bij het orgasme bent geweest, en dat dat zeur-gevoel je baarmoeder is, die je vraagt: "he, hoe zit het, mag ik nu eindelijk?"
Ja, dat bedoel ik
Citaat:

Nog iemand ideeën? (heb de indruk dat er niet zoveel op het randje gefietst wordt door de dames hier?)
t zijn volgens mij altijd weer dezelfde
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:59
sofie3
sofie3 is offline
Carla-tje, meid, we moeten een zelfhulpgroep onder ons tweetjes gaan oprichten! Nah, kan het me niet inbeelden dat wij de enige twee zijn die dit doen...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 13:09
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Kan ook gewoon beetje overbelasting zijn krijg je ook als je te lang en te vaak ophoudt als je naar de wc moet
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten