Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee dat ie helemaal op non actief staat.
Ik vind het ook niet meer leuk om bergen drugs te gebruiken. Dat begon leuk, beetje drugs beetje feesten. Toen meer drugs, meer feesten. Toen meer drugs, minder feesten. Toen meer drugs en niet meer feesten. En dan doe je iets niet goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waar gaat het heen met mijn topic
![]() ![]() Met oud&nieuw ff dat oranje spul op maken, lekker nachtje(s) doorgaan. Denk alleen dat het beetje weinig is, zou nog wel meer willen hebben maar ik weet niet hoe ik eraan moet komen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dat moet je toch echt zelf uit gaan vinden
![]() Ik zou overigens van die nachtje(s) toch echt een nachtje maken. Dat is al slopend genoeg voor je lichaam. En tja, vaak gebruiken mensen topics toch al snel als een zelfreflectie ![]() Zo ook mijn post boven die jou (en ook wel een beetje een waarschuwing ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha xD
hey ik rook net nog eens even aan dat zakje met toch nog best veel speed (1 gram ofzo...ofja geen flauw idee eigenlijk hoeveel het is) en het leek wel of het iets minder sterk rook dan afgelopen zondag, toen ik het net gekocht had. Denk ik dat maar of kan de kwaliteit ervan achteruit gaan, hoe langer je het bewaart? Net als bij wiet bv...als je dat lange tijd niet luchdicht bewaart is het ook waardeloze zooi geworden. (het heeft wel gewoon de hele tijd in zo'n dichtstripzakje gezeten waar je ook wiet in krijgt) En het lijkt ook wel wat droger, maar da's niet zo erg Laatst gewijzigd op 29-12-2007 om 20:07. |
![]() |
|
Verwijderd
|
pep verouderd snel en wordt dan scherper in je neus en het effect wordt minder.
Wat je hier tegen kan doen, is je speed bewaren in de koelkast of vriezer. Dat drogen is op zich niet erg, maar na een tijdje worden het brokjes die bijna steentjes lijken en dat wordt moeilijk kappen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm oke. Nja in de koelkast/vriezer leggen kan ik niet, mijn ouders hoeven het niet te weten. En wat is snel? Ik heb het dus vorige week gekocht en toen was het (echt) goed spul. Morgen ben ik het van plan weer te gebruiken, denk je dat het effect dan veel minder is of valt dat na ruim een weekje nog wel mee?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nou ja ik denk dat het effect nog niet heel veel verminderd zal zijn. Het zal wel erg droog zijn al.
Ik bewaarde speed bijna ook nooit in de koelkast, vond dat niet de moeite waard. Het effect zal wel iets verminderen maar zolang een pakkie niet 4 weken ligt ofzo, zal het wel meevallen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
De Kantine |
Wat ben jij aan het downloaden? Melkfles | 54 | 14-01-2009 16:50 | |
Lifestyle |