Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Idd waarom schoot je uit je slof, en even later geef je in het topic aan dat je er niet tegen kan dat mensen niet eerlijk tegen je zijn... waar loog ze over...
Maar uit eigen ervaring: geef haar die ruimte om jou weer te gaan vertrouwen, wees lief voor haar en beantwoord eventuele vragen.. maar geef haar vooral die ruimte en geef aan dat je die wil geven ofzo |
![]() |
|
Voordat wij wat hadden is ze met een ex naar België gegaan, toen al had ze gezegd dat ze met haar zus ging. Afgelopen zaterdag ben ik daar dus achtergekomen, de rede dat ze het niet wilde vertellen was omdat het puur vriendschappelijk was en dat ze bang was dat ik raar over haar ging denken en niks meer van haar wilde of whatever. Ik had het dus gevraagd zaterdag en toen zij ze alsnog dat ze met haar zus was gegaan. Zit nog heel verhaal omheen. Maar goed, weet dat het me eigen schuld is omdat ik soms nogal kan doorgaan op dingen, en door en door en door vraag. Slechte karaktereigenschap van mij waar ik echt wat aan moet doen
![]() |
![]() |
|
Waarom vraag je daar uberhaupt naar als het je toch niet relevant is.
En anders gewoon zeggen dat je weet dat ze met ex gegaan is en dat het jou ook niet uitmaakt ipv alleen maar vragen, dan weet ze niet hoe jij er over denkt.
|
Verwijderd
|
Om daar nou knallende ruzie over te maken...Dat begrijp ik dus echt niet. Natuurlijk moet je wel aangeven dat ze eerlijk moet zijn tegen je en het beste alles kan zeggen, maar om daarom kwaad te worden en het gelijk uit te maken is echt compleet buiten alle proporties en aanstellerig.
Dus eh, leer jezelf voortaan beheersen, is mijn advies om haar 'terug' te krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
Als het puur vriendschappelijk was, had ze het gewoon kunnen vertellen. Ze maakt het onderwerp 'ex' nu zelf relevant, terwijl het idd. niet relevant hoort te zijn. Ik denk dat de meeste mensen dit niet prettig gevonden zouden hebben, dat hierover gelogen word. Het laat toch zien dat je niet helemaal word vertrouwt en dat is toch wel het belangrijkste in een relatie. Kan ze wel bang zijn dat je uit je slof schiet, maar dat moet ze er maar voor lief bij nemen, als ze nog met een ex om wil gaan. :-/ Dat je hebt geroepen dat je het uitmaakt is niet slim, maar ja, boze mensen zijn nou eenmaal niet rationeel. Als ze je hier niet voor vergeeft is het wel heel min .. misschien dat ze dan toch stiekem nog wel wat voor d'r ex voelt. |
![]() |
|
Dit is weer zo typisch voor vrouwen die niet weten wat ze willen en/of vreemdgaan of zouden willen gaan.
Je eerste reactie is meestal de goede, en ik neem aan dat je geen vat bier hebt gezopen of een zak coke naar binnen hebt gewerkt, dus het zal alleemaal niet helemaal zonder reden zijn.. Als je hier nu aan toegeeft geef je alles weg. Als jij werkelijk voor jou voelt als vice versa het geval is komt ze vanzelf wel terug, ZIJ had het moeten vertellen en eerlijk moeten zijn, jouw mogelijke reactie is daar geen excuus voor. Stel ze zou weten dat jij haar een nekschot zou geven als ze vreemd zou gaan, zou ze het dan vertellen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze het niet verteld heeft, omdat ze bang was voor zijn reactie. Maar dan nog, je maakt het gewoon alleen maar erger wanneer je er ook nog over gaat liegen... Dus ik kan me je kwaadheid voorstellen, het was alleen niet zo handig om het dan meteen uit te maken in je kwaadheid...
|
Verwijderd
|
Ik snap wat iedereen hier zegt wel, maar ik had in die situatie nooit zo enorm kwaad geworden hoor.
Ik heb wel iets soortgelijks meegemaakt, in de zin dat mijn vriend bewust verzweeg tegen mij dat zijn beste vriendin zijn ex was waar hij jaren mee samen was geweest. Ik voelde het wel al aan en heb doorgevraagd, waarna hij het uiteindelijk zelf zei. Hij was bang dat ik moeilijk zou doen, jaloers zou zijn en dat ik hem de vriendschap zou verbieden of het ons in de weg zou komen te staan. Ik ben toen heel rustig gebleven, heb hem verteld dat hij er iets veel groters van maakte juist door het te verzwijgen, maar heb hem heel duidelijk gemaakt dat hij over zoiets absoluut nooit hoefde te liegen tegen mij. Het gevolg is geweest dat ik direct heel veel punten had gescoord, doordat hij die angsten had door hoe zijn ex omging met zijn ex(en) van daarvoor (haat en nijd) en hij voelde zich ineens enorm vrij + vertrouwde mij extra + heeft nooit meer het gevoel gehad iets te hoeven verzwijgen ![]() Ik zou gekwetst zijn en dat absoluut laten weten, maar kwaad worden en het direct uitmaken.. nee, volgens mij bevestig je dan precies andermans angst en dat zal het wel moeilijker maken het vertrouwen te herstellen.. al vind ik dat zij absoluut fout zat door erover te liegen. Bla, ik kom niet zo tot mijn punt vandaag :/ |
![]() |
|
Wat een carepolice allemaal.
Ik zou alleen maar boos geworden zijn om het liegen, daar moeten ze niet mee aanzetten. Maar om nou ruzie te maken over het feit dat ze met een ex op vakantie is geweest? Het is haar eigen leven en haar eigen keus. En haar eigen neus (voor zulk soort figuren onder ons xD).
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Vindt hij me een beetje leuk - neutraal - erg leuk ? TOMMYHILFIGERRR | 4 | 21-01-2012 16:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraaklust Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |