Advertentie | |
|
![]() |
|
Als de kale huurprijs niet hoger is dan (ik meen) 339 euro dan krijg je huursubsidie. De kale huurprijs is de prijs zonder g/w/l, internet, schoonmaakkosten en dergelijke. Hoeveel je dan krijgt kun je zien op www.toeslagen.nl
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik weet ook niet hoeveel vierkante meter het is, daarom zei ik maar groot, want het is geen klein hokje ofzo.
![]() De kale huurprijs is geloof ik 300.. dat heeft ie gedaan zodat je nog huurtoeslag kan krijgen geloof ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat er onder je 23e extra regels gelden is een tweede. Die grens van 621 euro die er nu geldt als maximale huurprijs is in normale situaties niet de echte huurgrens. Die ligt op 491 euro. Komt je huurprijs boven die 491 euro (526 bij 3 of meer personen) is het volledig aan de gemeente of je huurtoeslag krijgt of niet. Je woning moet dan passend worden verklaard als in: of het werkelijk noodzakelijk is dat jij zo'n hoge huurprijs hebt of dat je niet toch de mogelijkheid hebt om een goedkopere woning te huren. Als het het laatste geval betreft, kan je fluiten naar je huurtoeslag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is mij opgevallen dat veel woningstichtingen het bruto en netto gebeuren nogal door elkaar halen. Wat volgens de woningbouw dan de netto huurprijs is, zou dan dus de kale huurprijs zijn. Het klinkt heel onlogisch, ik weet het, maar ik heb het best vaak gehoord. Wel iets om rekening mee te houden dus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook nog even een vraagje over de toeslagen.
Ik heb me ingeschreven bij woningnet.nl, en reageer elke week op een aantal woningen (niet dat het echt opschiet, maar dat was te verwachten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe lullig ook, zelfs al zit je met servicekosten erbij 30 cent boven die grens, heb je pech gehad. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Werk, Geld & Recht |
moet ik "vrij" nemen als ik normaal overuren werk? gamebro | 4 | 13-09-2010 22:23 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Psychologie |
wat moet ik met deze situatie? grandmommy | 13 | 11-07-2004 09:35 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |