Hallo, vandaag ben ik eigenlijk op instict naar een dierenwinkel hier in de stad gegaan, hele goede winkel, aardige verkopers enzo. Nu ging ik daar eigenlijk heen om voor een bijbaantje te vragen en om op iemand te wachten om samen te fietsen alleen toen ging ik wat rondkijken. Ik zag een heel lief konijn, en een mooie vogel. Nu ben ik altijd een dierenfanaat geweest, altijd honden katten, maar bij mijn vader mag ik geen hond of kat, hij zei : alleen een cavia/konijn of vissen of vogels ofzo, die je niet hoeft uit te laten, etc, omdat het dan zoveel op hem zal afkomen en hij heeft het al zo druk. Nu vind ik het wel fijn om een dier te kunnen aaien, daarom vond ik die konijn ook zo leuk. Maar is het wel een goede keuze ? Ze zijn niet enorm duur, maar 12 euro per stuk en sommige zelfs goedkoper, en met hok en alles erbij gemiddeld 80 euro..zelfde voor vogel, die is wel iets duurder. Ik heb het geld, maar ik vroeg me af, is het echt wat zon konijn of vogel? En kun je er beter 1 of 2 nemen? Groetjes
|