Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat denk ik dus ook, maar hoe kan ik dat dus over het algemeen het beste doen? Op school zie ik haar meestal heel even, en dan is ze altijd verlegen, op smsjes reageert ze haast niet meer i.v.m haar vriendje, op msn spreek ik haar af en toe, en binnenkort hebben we dus weer wat afgesproken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien moet je wel gewoon duidelijkheid hebben ofzo.
Je kunt toch gewoon tegen haar zeggen dat je haar erg leuk vind en dat je graag wil weten hoe dat bij haar is. En dan haal je toch gewoon aan dat ze wel met je gezoend heeft en daarna met dat vriendje aan kwam zetten. Als je dat gewoon brengt en je dringt niet aan zal ze heus wel met antwoorden komen en weet jij gelijk waar je aan toe bent. Maar ergens snap ik het punt niet dat ze je leuk vond. Mensen die elkaar leuk vinden komen niet opeens met anderen aanzetten. Dan ben je of gewoon aan het lijntje gehouden, of zij moet nog heel veel leren. (en er van uitgaande dat ze even oud is als jij, denk ik het laatste) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze moet inderdaad nog veel leren, en ze is ook 1 jaar jonger dan ik (14 dus). Zoals het eerst ging weet ik echt zeker dat ze me niet aan een lijntje heeft gehouden (het is ook geen slet zoals ik in mijn eerste post zei), en dat het daarom dus misschien nog goed kan aflopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maarja, aan de andere kant. Als ze wel interesse in de ts heeft, hoop ik toch dat ze zelf ook wel snap dat een ander vriendje nemen niet dé manier is om de ts alsnog te krijgen (ookal is ze dan pas 14). Of is dat iets in de trant van proberen jaloers te maken ofzo? Aangezien ts alleen maar juist meer zijn best voor dr wil doen nu. Hm ja, ik snap gewoon niet zoveel van het liefdesgebeuren bij 14 en 15 jarigen denk ik ![]()
|
Als ze je leuk genoeg vond, dan zou ze wel reageren op smsjes en geen ander vriendje nemen (hoe weinig close ze daar dan niet mee is). Zelfs als je 14 bent, werkt het zo toch?
Denk even logisch na: ze vind hem niet superleuk, maar heeft wel verkering met hem genomen met jou heeft ze dat niet gedaan, dus waarschijnlijk vind ze jou ook minder leuk. Misschien dat ze ooit dacht gevoelens voor je te hebben, maar die zijn blijkbaar niet echt uit de verf gekomen. Gelukkig is het geen ramp, want je bent 15, dus je hebt nog een paar jaar om te leren wanneer het duidelijk is dat een meisje geen interesse toont.
|
![]() |
Bedankt voor alle reacties, en door de reactie van EZBlade ben ik naar haar toe gegaan en heb ik gevraagd wat ze nou echt van me vond, en toen zei ik er ook bij dat ik veel voor haar voelde. Met haar vriendje ging het inmiddels ook slecht, en ze gaf aan meer voor mij te voelen na een heel lang gesprek. Haar vriendje bleek haar ook te 'playen', dus toen heeft ze mij uiteindelijk boven hem verkozen dus ik ben weer helemaal blij
![]() Hier kan een slotje op, nogmaals bedankt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
k wil je dan nog wel even iets meegeven: 'wees slim en zorg ervoor dat je controle houdt over je gevoelens en probeer het voortouw te houden tussen jullie twee' gewoon een simpele voorzorgsmaatregel zodat je niet al te hard gekwests kunt worden in eventuele minder positieve scenario's die zouden kunnen komen.
|
Misschien heeft ze nog wel een paar jongens. Ja als het met vriend A uit is, dan moet ik eerst langs potentieel vriendje B en dan komt C én dan kom jij pas.
Ja nee, nog ff geduld hebben. Wat het heel goed kan zijn is dat zij blijkbaar 15 jaartjes jong is, heel graag een vriend wilt hebben en dan degene kiest die zich het eerst aanbiedt. Of jij dan nog kans maakt is zeer de vraag. Meisjes zijn wel vaker zo rond hun 15e, ze hebben hun voorkeuren voor een vriend, maar pakken wat op hun weg komt. Als je echt wilt weten waar dit op slaat, moet je het recht voor zijn raap vragen. btw. Ik hoop dat jouw liefde voor haar dieper rijkt dan 'het lekkere stuk' |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |