Oud 25-07-2002, 16:33
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Een politieagent in Albuquerque is door een gevangeniscamera betrapt bij het slaan van een 15-jarig meisje die vastgeboeid was aan een bankje in haar cel. Op de videotape is te zien dat de agent het meisje van het bankje trekt en met het gezicht op de betonnen grond gooit, voordat hij haar in een dwangbuis forceert.

De ouders van het meisje vertelde dat het gezicht van hun dochter een "puinhoop" was na de arrestatie, maar niet wisten wat ze van haar verhaal moesten geloven, tot ze de video zagen. Het meisje was aangeklaagd wegens het verzetten tegen arrestatie, het in bezit hebben van wiet en "een onhandelbaar kind zijn". Deze aanklachten zijn inmiddels ingetrokken, maar de politieagent is aangeklaagd voor mishandeling door de ouders van het meisje. In de aanklacht wordt ook vermeld, dat het gezicht van het meisje tijdens de arrestatie op de motorkap van een auto is geslagen.

Twee collega's van de agent zijn eveneens aangeklaagd die geprobeerd hebben de zaak in de doofpot te stoppen.

terecht gewoon rammen is hun keus toch om misdaad teplegen dus daar hoef je geen medelijden voor tehebben
hun hebben zelf die keus gemaakt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2002, 16:37
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

terecht gewoon rammen is hun keus toch om misdaad teplegen dus daar hoef je geen medelijden voor tehebben
[/B]

vindt je dit terecht ?

Omdat ze wiet bij zich had mag ze zomaar in elkaar geslagen worden, en dan op zo'n brute en gemene (vastgebonden) manier.

Dit is gewoon pure machtsmisbruik. en dan tegen een 15 jarig meisje. BAH!!

Dat die agenten maar zwaar gestraft worden.
Oud 25-07-2002, 16:43
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

vindt je dit terecht ?

Omdat ze wiet bij zich had mag ze zomaar in elkaar geslagen worden, en dan op zo'n brute en gemene (vastgebonden) manier.

is hun eigen keus heb geen medelijden met die gasten
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:45
Zeehondje
Zeehondje is offline
mja ik denk dat de VS ook is moet gaan kijken waardoor die agressie bij politie mensen ontstaat.

Stress? Volgens mij draaien die politie mensen daar vooral de laatste maanden overuren.

Maar uiteraard mag en kan dit gewoon niet gebeuren. Zeer slecht voor het imago van de politie die toch vaak al niet zo goed is.
Terwijl de politie zeker nodig is en vaak goed werk doet.

Maar dat zul je altijd zien. Een kleine groep mensen verpest het voor iedereen.
Oud 25-07-2002, 16:52
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

het is alleen niet aan agenten om dat vooraf te bepalen imho
Oud 25-07-2002, 17:05
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

die gasten ??

Je praat alsof 't verkrachts of seriemoordenaars zijn of zo.

Dit is gewoon een meisje van 15!! die wiet bij zich had. daar zijn d'r in nederland zo veel van. dus die mogen ook allemaal zomaar in elkaar geslagen worden volgens jou ??
Oud 25-07-2002, 17:22
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

die gasten ??

Je praat alsof 't verkrachts of seriemoordenaars zijn of zo.

Dit is gewoon een meisje van 15!! die wiet bij zich had. daar zijn d'r in nederland zo veel van. dus die mogen ook allemaal zomaar in elkaar geslagen worden volgens jou ??
nee alleen de mensen die de wed overtreden is toch hun eigen keus
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 17:22
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
autodropje schreef:

het is alleen niet aan agenten om dat vooraf te bepalen imho
nee zij mogen het ook niet dus als hun klappen krijgen heb ik daar ook geen medelijden mee
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 17:28
Zeehondje
Zeehondje is offline
Ah laat buzzfuzz maar verder jongens. zulke mensen heb je nou eenmaal. Geeft niet hoor!
Oud 25-07-2002, 17:29
Gatara
Gatara is offline
[off-topic]

hun gebruik je als lijdend voorwerp
zij gebruik je als onderwerp

Please, haal deze niet door elkaar; anders wordt het erg verwarrend! Thanks.

[/off-topic]

Voor mishandeling moet je gestraft worden. Zeker als het op een weerloos (geboeid) persoon gebeurt!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 17:33
Tox
Tox is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

met zware criminelen heb ik geen medelijden, maar met een meisje van 15 die toevallig een beetje wiet op zak heeft en daarvoor helemaal afgeramd wordt wel. Dat is geen rechtvaardigheid, als je zo iets goed gaat vinden dan krijgt het regime en de staat te veel macht en dan krijg je wat de russen onder stalin mee maakte.

Als dat normaal zou zijn, zou ik vinden dat ze mensen met zo'n extreme meningen als jou ook maar eens een keer flink met hun kop tegen de betonnen muur moeten flikkeren. Maar dat is nie normaal dus is het niet van toepassing

Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 17:35
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Zeehondje schreef:
Ah laat buzzfuzz maar verder jongens. zulke mensen heb je nou eenmaal. Geeft niet hoor!
waarom denken die mensen toch, dat wij het geloven als ze zeggen dat ze 20 jaar zijn vraag ik me dan af

ontopic: weer een lekker belachelijke actie van onze geliefde Amerikaanse politie. Ze mogen wel eens uitgebreid aan zelfonderzoek gaan doen in die organistaties daaro.....

Maarja, dat zie ik nog niet gebeuren.
Oud 25-07-2002, 18:41
Verwijderd
hmm.. dit was dus duidelijk fout.. maar de politie is 'hier' echt veel strenger.. en met wiet op zak over straat gaan lopen is ECHT geen slim idee... Dat had ze kunnen weten.. majah dit kan echt niet door de beuegel wat die gast heeft gedaan.
Dit slaat echt alles.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:07
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

Geef je adres even.....

Ga ik bij je huis posten, en zodra je ook maar IETS flikt, (zonder licht fietsen, hand niet uitsteken bij het afslaan) veeg ik je echt HE-LE-MAAL lens....

En als de rechter iemand zoals jou is, word ik vrijgesproken op grond van zelfverdediging en moet jij waarschijnlijk de rest van je leven schadevergoeding dokken voor mijn psychologische schade.

come! on! een meisje! van! 15!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:09
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Geef je adres even.....

Ga ik bij je huis posten, en zodra je ook maar IETS flikt, (zonder licht fietsen, hand niet uitsteken bij het afslaan) veeg ik je echt HE-LE-MAAL lens....

En als de rechter iemand zoals jou is, word ik vrijgesproken op grond van zelfverdediging en moet jij waarschijnlijk de rest van je leven schadevergoeding dokken voor mijn psychologische schade.

come! on! een meisje! van! 15!
kom maar gay man

en steek me hand niet uit want heb al een auto
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:13
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

kom maar gay man

Je snapt echt niets van de onderliggende boodschap van mijn vorige post he?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:18
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
nietzman schreef:

Je snapt echt niets van de onderliggende boodschap van mijn vorige post he?
lees het half omdat het me geen reet kan bommen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

Komt dat... omdat je een meisje van 18 bent?

girl18
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:24
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

Ah

Misschien eens een idee om niet naar forums te gaan?

Je stelselmatig half dingen lezen, niet sociaal zijn, en een gebrek aan herseninhoud maken je trouwens een ideale nieuwe staatssecretaris voor de LPF.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:26
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
nietzman schreef:

Ah

Misschien eens een idee om niet naar forums te gaan?

Je stelselmatig half dingen lezen, niet sociaal zijn, en een gebrek aan herseninhoud maken je trouwens een ideale nieuwe staatssecretaris voor de LPF.
ik ga geen onzin lezen en jij ben totaal onzin
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:27
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
henri schreef:

Komt dat... omdat je een meisje van 18 bent?

girl18
niet echt omdat ik haar vriend ben misschien
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

niet echt omdat ik haar vriend ben misschien
Nou, dan passen jullie echt bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:28
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

ik ga geen onzin lezen en jij ben totaal onzin
Ow.

Wil je dan even naar 'nijntjes plaatjesforum' vertrekken? hoef je niet te lezen namelijk.

Laat de grote mensen hier maar spelen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
nietzman schreef:

Ow.

Wil je dan even naar 'nijntjes plaatjesforum' vertrekken? hoef je niet te lezen namelijk.

Laat de grote mensen hier maar spelen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:36
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2002, 22:15
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

vindt je dit terecht ?

lees jij niet verder.? ze verzette zich ook nog hoor.. maar goed jullie lezen kennelijk alleen maar wat jullie willen lezen..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:46
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
girl18 schreef:

lees jij niet verder.? ze verzette zich ook nog hoor.. maar goed jullie lezen kennelijk alleen maar wat jullie willen lezen..
Zeker lees ik verder, maar vindt jij 't normaal dat een vastgebonden meisje tegen een betonnen vloer wordt geslagen ??!

dat kan ik me toch moeilijk voorstellen.

verzet bij arrest resulteerd in een hogere boete / langere straf. zoals het hoord!!

en niet in het in elkaar rossen van een vastgebonden meisje van 15!!!
Oud 25-07-2002, 22:50
[H7]Kampie
[H7]Kampie is offline
dus...
Oud 25-07-2002, 22:54
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
nietzman schreef:

ik vind geweld trouwens nooit een oplossing als iemand een misdaad gepleegd heeft, ook niet als het een moord is: als iemand zo in elkaar geslagen wordt dan kweek je alleen maar meer haat. En dat kan nooit goed zijn als diegene weer terugkeert in de samenleving (wat volgens mij uiteindelijk de bedoeling is bij meer dan 90% van de misdadigers).
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 23:00
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
girl18 schreef:

lees jij eens verder: Deze aanklachten zijn inmiddels ingetrokken
Oud 26-07-2002, 00:07
Verwijderd
Keihard aanpakken die agent. Lijkt me duidelijk waarom. Waarschijnlijk zo'n 54 jarig mannetje wat thuis een nogal dominante vrouw heeft en dus z'n frustraties maar moet afgeven op mensen waar hij macht over heeft.

*vermaakt zich bestwel om bepaalde personen in dit topic
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 11:54
Zeehondje
Zeehondje is offline
grin nivo ligt te laag jongens (en meisjes). Zorg er is voor dat er zinnige dingen gezegd worden . Trouwens een newspost posten en er zelf onzinnig op replyen vinnik best wel lol moet ik zeggen .

Ik denk dat ze het beste kunnen gaan zoeken naar de oorzaak van dit voorval. Wat was er aan de hand met de agent etc. Misschien helpt dat om te voorkomen dat zoiets vaker gebeurd.
Oud 26-07-2002, 12:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

kom maar gay man

als je een auto hebt fiets je nooit meer ofzo?

en kvraag me af wat jij zou doen als girl18
- een keer d'r hand niet uitsteekt
- een papiertje op de grond gooit
- iets anders doet wat niet mag
en vervolgens met d'r kop tegen een betonnen vloer wordt geramd, terwijl ze geboeid is en dus niks kan doen tegen een veel sterkere (volwassen) politie agent....

ga je dan ook lopen schreeuwen dat 't terecht is en dat je geen medelijden hebt met haar ('t is d'r eigen keus?)

imo: zulke types altijd aanklagen, niks in de doofpot stoppen. je mag niet, omdat je simpelweg de titel 'agent' draagt, maar ff je agressie botvieren op meisjes van 15!!!
Oud 26-07-2002, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Zeehondje schreef:
grin nivo ligt te laag jongens (en meisjes). Zorg er is voor dat er zinnige dingen gezegd worden . Trouwens een newspost posten en er zelf onzinnig op replyen vinnik best wel lol moet ik zeggen .

Ik denk dat ze het beste kunnen gaan zoeken naar de oorzaak van dit voorval. Wat was er aan de hand met de agent etc. Misschien helpt dat om te voorkomen dat zoiets vaker gebeurd.
Tsjah ik denk dat de meeste zinnige dingen die je over dit onderwerp kan zeggen al wel gezegd zijn...

T ís iets wat helaas nog altijd gebeurt..zeker in de wat conservatievere staten .. zoeken naar een oorzaak? Zoals ik al zei, maar toen met een redelijk humoristische ondertoon, zeer waarschijnlijk een agent die nogal gefrustreerd is en dat maar moet afreageren over mensen waar hij wel macht over heeft. Voorkomen dat zoiets vaker gebeurt? Ik vraag me af of je dat zo 1 , 2 ,3 kunt klaar spelen... nu zijn toevallig de klachten richting het meisje ingetrokken, dus het meisje is compleet onschuldig en ja dat veroorzaakt ophef. Ik vraag me af in hoeverre zoiets bekend zou worden mocht het slachtoffer wel schuldig zijn aan iets..

Ik heb het idee dat dit soort dingen namelijk wel heel erg vaak gebeuren maar dat het maar zelden naar buiten komt..

*is pro meer goeie nieuwsposts op a&n ..zal m'n best eens gaan doen om wat 'interessante' stukken te zoeken.....
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:05
Zeehondje
Zeehondje is offline
ja maar als je als politie korps daar meer tegen gaat doen ofzow. Bijv anoniem een collega kunnen aangeven van iets en dat ze dan boetes krijgen of iets dergelijks.

Je zal het nooit helemaal kunnen oplossen da tis met heel veel dingen zo. Maar de werkgever is in principe tog verantwoordelijke voor ze werknemers dus in dit geval de overheid over de politiemensen. Er zal tog iets gedaan moeten worden.

Just an id: Laten ze bijv 1 keer per maand iets leuks doen met het korps. Paintballen ofzow, kunnen ze lekker schieten en hun frustratie kwijt met verfballetjes.
Oud 26-07-2002, 17:18
girl18
girl18 is offline
opzich vind ik als jij gewoon normaal doet bij een arrestatie dat er dan niks gebeurd.. maar als jij gaat verzette en de politie-agent word daar boos over en slaat je dan moet je niet gaan janken achteraf want op een of ander manier heb je er zelf ook om gevraagd en met deze topic wil ik niet meteen zeggen dat ik het goed vind dat het gebeurd.. maar ze verzette zichzelf dus. maar bla bla bla bla

ik ga weer..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
girl18 schreef:
opzich vind ik als jij gewoon normaal doet bij een arrestatie dat er dan niks gebeurd.. maar als jij gaat verzette en de politie-agent word daar boos over en slaat je dan moet je niet gaan janken achteraf want op een of ander manier heb je er zelf ook om gevraagd en met deze topic wil ik niet meteen zeggen dat ik het goed vind dat het gebeurd.. maar ze verzette zichzelf dus. maar bla bla bla bla

ik ga weer..
er is een groot verschil tussen iemand slaan en iemand met z'n hoofd tegen een betonnen vloer aan rammen! en bovendien vind ik ook iemand slaan te ver gaan!

de persoon was al geboeid en bovendien, ze is 15!!! een volwassen man kan een geboeid meisje van 15 echt wel aan hoor, zonder iemand zo te mishandelen of zonder iemand te slaan.
Oud 26-07-2002, 18:02
girl18
girl18 is offline
Citaat:
linda85 schreef:

er is een groot verschil tussen iemand slaan en iemand met z'n hoofd tegen een betonnen vloer aan rammen! en bovendien vind ik ook iemand slaan te ver gaan!

de persoon was al geboeid en bovendien, ze is 15!!! een volwassen man kan een geboeid meisje van 15 echt wel aan hoor, zonder iemand zo te mishandelen of zonder iemand te slaan.
het heeft niks met leeftijd te maken bytheway voor mij part was ze 11 wat boeit het nou dat ze 15 was dan had dat mens maar geen wiet bij zich moeten hebben en zich niet had moeten verzetten en hiermee zeg ik ook niet dat het goed is dat ie kerel het deed ik zeg alleen wat er op slaat.. iemand die zich niet verzet bij een arrestatie loopt minder kans erop dat de politie agent hem/haar slaat
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 18:05
girl18
girl18 is offline
Citaat:
linda85 schreef:

en kvraag me af wat jij zou doen als girl18
- een keer d'r hand niet uitsteekt
- een papiertje op de grond gooit
- iets anders doet wat niet mag
en vervolgens met d'r kop tegen een betonnen vloer wordt geramd, terwijl ze geboeid is en dus niks kan doen tegen een veel sterkere (volwassen) politie agent....

ga je dan ook lopen schreeuwen dat 't terecht is en dat je geen medelijden hebt met haar ('t is d'r eigen keus?)
waar moet ik me hand uitsteken.? ik fiets ook amper nog omdat me broer heeft hem altijd onder ze reet.. en ten tweede dat met proppje is niet echt te wet overtreden.. en als ik de wet overtreed ga ik nooit tegenstribbelen bij een arrestattie en dat deed dat domme mokkel wel...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 18:16
Hippielove
Hippielove is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

Aan jou grammatica is al te zien dat je niet al te intelligent bent. Moet je dat dan ook nog eens met je mening kracht bij zetten?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 22:09
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
girl18 schreef:

waar moet ik me hand uitsteken.? ik fiets ook amper nog omdat me broer heeft hem altijd onder ze reet.. en ten tweede dat met proppje is niet echt te wet overtreden.. en als ik de wet overtreed ga ik nooit tegenstribbelen bij een arrestattie en dat deed dat domme mokkel wel...
Citaat:
Het meisje was aangeklaagd wegens het verzetten tegen arrestatie, het in bezit hebben van wiet en "een onhandelbaar kind zijn". Deze aanklachten zijn inmiddels ingetrokken
lezen muts!

die agenten lulden maar wat.
Oud 27-07-2002, 09:17
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:
Een politieagent in Albuquerque is door een gevangeniscamera betrapt bij het slaan van een 15-jarig meisje die vastgeboeid was aan een bankje in haar cel. Op de videotape is te zien dat de agent het meisje van het bankje trekt en met het gezicht op de betonnen grond gooit, voordat hij haar in een dwangbuis forceert.

De ouders van het meisje vertelde dat het gezicht van hun dochter een "puinhoop" was na de arrestatie, maar niet wisten wat ze van haar verhaal moesten geloven, tot ze de video zagen. Het meisje was aangeklaagd wegens het verzetten tegen arrestatie, het in bezit hebben van wiet en "een onhandelbaar kind zijn". Deze aanklachten zijn inmiddels ingetrokken, maar de politieagent is aangeklaagd voor mishandeling door de ouders van het meisje. In de aanklacht wordt ook vermeld, dat het gezicht van het meisje tijdens de arrestatie op de motorkap van een auto is geslagen.

Twee collega's van de agent zijn eveneens aangeklaagd die geprobeerd hebben de zaak in de doofpot te stoppen.

En we hebben hier een...........Abt van Sion de tweede

Ik vraag me af....Ben je nou zo dom of doe je alsof?

Hoe de fuck kun je het terecht vinden dat een meisje van vijftien door een volwassen kerel met d'r gezicht op de grond is geslagen???

Je zegt later dat je geen medelijden hebt met die hufters die de wet overtreden. Ik zou graag willen weten wat je onder de wet overtreden verstaat: kleine delicten zoals wiet op zak hebben , winkeldiefstal, fietsendiefstal..................... WAT?

Heb je zelf nooit iets strafbaars gedaan?

Oud 27-07-2002, 10:05
Gatara
Gatara is offline
buznogwat,

zou jij het normaal vinden als je zo behandeld werd na:
- te hard rijden met de auto (54 km per uur in plaats van 50 km per uur);
- het drinken van alcohol op straat (is verboden namelijk);
- wildplassen (als alles dicht is en er is geen plasgelegendheid);
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 10:13
Zeehondje
Zeehondje is offline
Buzzy en girl18 kijk ff op deze site!

http://www.watbenjedan.nl/
Oud 27-07-2002, 10:26
pippi_kletskous
pippi_kletskous is offline
het is niet terecht zo iets doe je niet hopen dat ze die vent
op sluiten en geen agent meer laten zijn!
Oud 30-07-2002, 17:44
Verwijderd
Citaat:
pippi_kletskous schreef:
het is niet terecht zo iets doe je niet hopen dat ze die vent
op sluiten en geen agent meer laten zijn!
zal waarschijnlijk niet gebeuren, denk dat hij gewoon vrijkomt. Door die achtelijke corrupte zooi in Amerika.
Het zou wel terecht zijn, maar ik heb de laatste maanden al een paar van deze gevallen gezien, en steeds kwam de agent vrij.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 19:49
REIE
REIE is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

nee alleen de mensen die de wed overtreden is toch hun eigen keus
Wedden?

Ja, gedwongen prostitutie en dan de hoeren straffen, en de pooiers laten...

In ieder geval dienen de rechten van een gevangene gerespecteerd te worden, of je nou Papon heet of niet. Geen gevangenen overlaten aan de willekeur van de politie! Dan zit die politie dus zelf ook fout als-ie mishandelt. We straffen toch zeker omdat-ie een ander niet respecteerd, of de wet. Dan gaan wij toch niet kinderachtig die misdadiger anders behandelen dan normale mensen. Zo is er echty iets fundamenteels mis.
Zetten we gewoon die agent naast zo'n meisje in de cel

Verder bestaat in het moderne Amerika zoiets als "war on drugs", en een wet die toelaat dat minderjarige in 't cachot kunnen worden gedumpt. tssss

REIE
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten