Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mja ik denk dat de VS ook is moet gaan kijken waardoor die agressie bij politie mensen ontstaat.
Stress? Volgens mij draaien die politie mensen daar vooral de laatste maanden overuren. Maar uiteraard mag en kan dit gewoon niet gebeuren. Zeer slecht voor het imago van de politie die toch vaak al niet zo goed is. Terwijl de politie zeker nodig is en vaak goed werk doet. Maar dat zul je altijd zien. Een kleine groep mensen verpest het voor iedereen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Je praat alsof 't verkrachts of seriemoordenaars zijn of zo. Dit is gewoon een meisje van 15!! die wiet bij zich had. daar zijn d'r in nederland zo veel van. dus die mogen ook allemaal zomaar in elkaar geslagen worden volgens jou ??
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als dat normaal zou zijn, zou ik vinden dat ze mensen met zo'n extreme meningen als jou ook maar eens een keer flink met hun kop tegen de betonnen muur moeten flikkeren. Maar dat is nie normaal dus is het niet van toepassing ![]()
Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 17:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: weer een lekker belachelijke actie van onze geliefde Amerikaanse politie. Ze mogen wel eens uitgebreid aan zelfonderzoek gaan doen in die organistaties daaro..... Maarja, dat zie ik nog niet gebeuren.
||
Citaat:
Ga ik bij je huis posten, en zodra je ook maar IETS flikt, (zonder licht fietsen, hand niet uitsteken bij het afslaan) veeg ik je echt HE-LE-MAAL lens.... En als de rechter iemand zoals jou is, word ik vrijgesproken op grond van zelfverdediging en moet jij waarschijnlijk de rest van je leven schadevergoeding dokken voor mijn psychologische schade. come! on! een meisje! van! 15! |
![]() |
||
Citaat:
en steek me hand niet uit want heb al een auto |
![]() |
||
Citaat:
Misschien eens een idee om niet naar forums te gaan? Je stelselmatig half dingen lezen, niet sociaal zijn, en een gebrek aan herseninhoud maken je trouwens een ideale nieuwe staatssecretaris voor de LPF. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat kan ik me toch moeilijk voorstellen. verzet bij arrest resulteerd in een hogere boete / langere straf. zoals het hoord!! en niet in het in elkaar rossen van een vastgebonden meisje van 15!!!
||
Citaat:
![]() ![]() ik vind geweld trouwens nooit een oplossing als iemand een misdaad gepleegd heeft, ook niet als het een moord is: als iemand zo in elkaar geslagen wordt dan kweek je alleen maar meer haat. En dat kan nooit goed zijn als diegene weer terugkeert in de samenleving (wat volgens mij uiteindelijk de bedoeling is bij meer dan 90% van de misdadigers). |
![]() |
|
![]() |
grin nivo ligt te laag jongens (en meisjes). Zorg er is voor dat er zinnige dingen gezegd worden
![]() ![]() Ik denk dat ze het beste kunnen gaan zoeken naar de oorzaak van dit voorval. Wat was er aan de hand met de agent etc. Misschien helpt dat om te voorkomen dat zoiets vaker gebeurd.
||
Citaat:
en kvraag me af wat jij zou doen als girl18 - een keer d'r hand niet uitsteekt - een papiertje op de grond gooit - iets anders doet wat niet mag en vervolgens met d'r kop tegen een betonnen vloer wordt geramd, terwijl ze geboeid is en dus niks kan doen tegen een veel sterkere (volwassen) politie agent.... ga je dan ook lopen schreeuwen dat 't terecht is en dat je geen medelijden hebt met haar ('t is d'r eigen keus?) imo: zulke types altijd aanklagen, niks in de doofpot stoppen. je mag niet, omdat je simpelweg de titel 'agent' draagt, maar ff je agressie botvieren op meisjes van 15!!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
T ís iets wat helaas nog altijd gebeurt..zeker in de wat conservatievere staten .. zoeken naar een oorzaak? Zoals ik al zei, maar toen met een redelijk humoristische ondertoon, zeer waarschijnlijk een agent die nogal gefrustreerd is en dat maar moet afreageren over mensen waar hij wel macht over heeft. Voorkomen dat zoiets vaker gebeurt? Ik vraag me af of je dat zo 1 , 2 ,3 kunt klaar spelen... nu zijn toevallig de klachten richting het meisje ingetrokken, dus het meisje is compleet onschuldig en ja dat veroorzaakt ophef. Ik vraag me af in hoeverre zoiets bekend zou worden mocht het slachtoffer wel schuldig zijn aan iets.. Ik heb het idee dat dit soort dingen namelijk wel heel erg vaak gebeuren maar dat het maar zelden naar buiten komt.. *is pro meer goeie nieuwsposts op a&n ..zal m'n best eens gaan doen om wat 'interessante' stukken te zoeken..... |
![]() |
|
![]() |
ja maar als je als politie korps daar meer tegen gaat doen ofzow. Bijv anoniem een collega kunnen aangeven van iets en dat ze dan boetes krijgen of iets dergelijks.
Je zal het nooit helemaal kunnen oplossen da tis met heel veel dingen zo. Maar de werkgever is in principe tog verantwoordelijke voor ze werknemers dus in dit geval de overheid over de politiemensen. Er zal tog iets gedaan moeten worden. Just an id: Laten ze bijv 1 keer per maand iets leuks doen met het korps. Paintballen ofzow, kunnen ze lekker schieten en hun frustratie kwijt met verfballetjes.
|
opzich vind ik als jij gewoon normaal doet bij een arrestatie dat er dan niks gebeurd.. maar als jij gaat verzette en de politie-agent word daar boos over en slaat je dan moet je niet gaan janken achteraf want op een of ander manier heb je er zelf ook om gevraagd en met deze topic wil ik niet meteen zeggen dat ik het goed vind dat het gebeurd.. maar ze verzette zichzelf dus. maar bla bla bla bla
ik ga weer.. |
![]() |
||
Citaat:
de persoon was al geboeid en bovendien, ze is 15!!! een volwassen man kan een geboeid meisje van 15 echt wel aan hoor, zonder iemand zo te mishandelen of zonder iemand te slaan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
die agenten lulden maar wat.
||
Citaat:
En we hebben hier een...........Abt van Sion de tweede ![]() Ik vraag me af....Ben je nou zo dom of doe je alsof? Hoe de fuck kun je het terecht vinden dat een meisje van vijftien door een volwassen kerel met d'r gezicht op de grond is geslagen??? Je zegt later dat je geen medelijden hebt met die hufters die de wet overtreden. Ik zou graag willen weten wat je onder de wet overtreden verstaat: kleine delicten zoals wiet op zak hebben , winkeldiefstal, fietsendiefstal..................... WAT? Heb je zelf nooit iets strafbaars gedaan? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou wel terecht zijn, maar ik heb de laatste maanden al een paar van deze gevallen gezien, en steeds kwam de agent vrij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ja, gedwongen prostitutie en dan de hoeren straffen, en de pooiers laten... _________________________________ In ieder geval dienen de rechten van een gevangene gerespecteerd te worden, of je nou Papon heet of niet. Geen gevangenen overlaten aan de willekeur van de politie! Dan zit die politie dus zelf ook fout als-ie mishandelt. We straffen toch zeker omdat-ie een ander niet respecteerd, of de wet. Dan gaan wij toch niet kinderachtig die misdadiger anders behandelen dan normale mensen. Zo is er echty iets fundamenteels mis. Zetten we gewoon die agent naast zo'n meisje in de cel ![]() Verder bestaat in het moderne Amerika zoiets als "war on drugs", en een wet die toelaat dat minderjarige in 't cachot kunnen worden gedumpt. tssss ![]() REIE
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|