Ik zou de inleiding anders doen.
Voorbeeld:
Inleiding:
School. Iedereen kent het wel en iedereen weet er de bedoeling van. Een school is een plek waar je dingen leert zoals talen, geschiedenis, aardrijkskunde, handvaardigheid enz. Zo ook de school waar ikzelf naartoe ga, de Rietlanden. Er is de laatste jaren alleen een verandering gaande. Tegenwoordig lijkt de school steeds meer een ontmoetingsplek te worden waar de educatie een secundaire rol gaat spelen.
Middenstuk:
Argument 1: Uitwerken waarom de overheid voor onderwijs zorgt -> om mensen iets te leren niet om mensen te ontmoeten
Argument 2: Uitwerken wat expers / ministers ervan vinden
Argument 3: Ontkrachten tegenargumenten zoals sociale contacten zijn belangrijk d.m.v. van bijvoorbeeld argument 1
Slot:
Het is dus duidelijk dat de kwaliteit van het onderwijs achteruit gaat omdat de leerlingen het niet meer als een plek zien om te leren maar om elkaar te ontmoeten. De overheid zorgt voor onderwijs om ervoor te zorgen dat wij leerlingen iets kunnen leren. Dit moet dus ook haar eerste doel blijven en dat mensen elkaar ontmoeten is enkel een positief bijeffect.
Zoiets kun je doen, om het middenstuk goed in elkaar te zetten zul je ff moeten googlen, kan niet al je huiswerk doen. Maak anders eerst een beetje een schrijfplan zoals ik bij de kern heb gedaan.
Veel suc6 ermee.
p.s. Dit is maar een voorbeeld van een inleiding en slot, ik zou het niet letterlijk zo overnemen.
|