Oud 05-05-2008, 16:08
Verwijderd
Ik overweeg een nieuwe mp3 speler te kopen en kwam op bol.com de creative zen stone tegen, in een versie van 1 of 2 GB.
Ik vroeg me af of dit goede mp3 spelers zijn en of de radio op de 2 GB versie goed werkt?
En hoeveel nummers gaan er ongeveer in een gigabite? Er staat op de ene site 8000, op de andere 240...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2008, 18:26
freakinaround
freakinaround is offline
De zen stone is gaaf! Ik heb m ook. de 1 gb versie, maar niet de plus versie en bij mij zit er geen radio op.. Tis een fijn klein compact ding batterij gaat lang mee!
In 1 gigabyte gaat ongeveer 300 nrs afhankelijk van de grootte..
Oud 06-05-2008, 07:56
Verwijderd
Ik zag trouwens dat de versies met speaker op bol.com goedkoper zijn dan de versies zonder speaker.
Weet iemand wat de logica hierachter is?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 12:44
Verwijderd
Ik heb hem ook, maar ik gebruik hem alleen tijdens het hardlopen, omdat hij lekker klein is en ik voor mijn audioboeken toch niet meer dan 1 GB nodig heb. Ik krijg op 1 GB ongeveer 13 albums kwijt, maar die zijn in V0 geript. Als je in 128/192 CBR ript, wat de meeste mensen doen, kun je er pakweg 20 albums op kwijt.

Grootste nadeel aan de speler is dat je geen scherm hebt, dus dat je niets weet over duur, naam, map en weet ik het wat waarin je zit te etteren. Voor mijn doel geen probleem, maar als ik hem als hoofd MP3-speler zou gebruiken, zou ik me er enorm aan ergeren.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 13:14
Verwijderd
Op de plus zit wel een schermpje, lijkt me wel zo handig. Denk dat ik die ga bestellen, met speaker, want die is veel goedkoper dan die zonder speaker...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 22:37
Mephisteus
Mephisteus is offline
Ik heb hem vandaag bij Dixons gekocht voor €50 (de stone plus zonder speaker) en blijkbaar is er nu een aanbieding waar je dan gratis de skin + clip & het travelsound speaksetje erbij krijgt. Misschien iets om naar te kijken?
Oud 07-05-2008, 10:20
Verwijderd
Ik heb ook een zen stone, zonder radio en zonder schermpje.
Hij doet het perfect, batterij gaat lang mee. Ik stoor me er niet aan dat ik geen schermpje heb (anders had ik 'm ook niet gekocht).
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 17:44
Verwijderd
Ik heb 'm besteld! Met hoesje en oplader (leek me wel zo handig, anders moet 'ie zo lang aan m'n pc hangen).
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 14:28
Verwijderd
Ik laad 'm altijd op als ik er nieuwe liedjes opzet, dan is ie ook weer vol.
Heb er trouwens ook een skin omheen om krasjes tegen te gaan, wel fijn.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 14:27
Kwak
Kwak is offline
Ik heb er eentje met 2gb geheugen, schermpje en volgens mij ook radio maar die gebruik ik niet

erg fijn, lekker klein, alleen muziek scrollen is beetje omslachtig. Zonder schermpje lijkt me dit helemaal niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 08:34
Verwijderd
Ik merk dat ik niet te snel 2x achter elkaar naar het volgende nummer moet door 'klikken', want dan loopt 'ie vast.
Na het resetten doet 'ie het dan wel weer gewoon, maar ik vind het wel lastig.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Ik merk dat ik niet te snel 2x achter elkaar naar het volgende nummer moet door 'klikken', want dan loopt 'ie vast.
Oh, daar heb ik nog nooit last van gehad.

Ik vind het trouwens wel irritant dat het even duurt voordat de muziek begint als je 'm aangezet hebt.

En ik raad je aan om even de nieuwe firmware erop te gooien als dat er nog niet op staat.
http://nl.europe.creative.com/support/downloads/
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 11:03
Batave
Batave is offline
Citaat:
Heb ik eigenlijk ook geen last van..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten