Oud 26-07-2002, 16:34
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Het wordt langzamerhand wel eens tijd dat de Star Wars saga (deel 4,5en 6) op DVD uitkomt.
Zijn er meer mensen die vol spanning zitten te wachten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2002, 17:19
PV
PV is offline
Ik niet.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:21
Retarded
Retarded is offline
kan je nog minstens 3 jaartjes w88 hoor...
Oud 26-07-2002, 19:56
ganralph
ganralph is offline
het oorspronkelijke idde van Lucas was om star wars pas in 2006 op dvd uit te brengen als 6-delige box.

toen echter bleek dat dvd behoorlijk aansloeg, is ep1 alvast uitgebracht. wanneer de eerste trilogie uitkomt staat niet (meer) precies vast, voor zover ik weet.
(ik had nog iets verwacht voor het 25jarig jubileum, maar niet dus)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 14:46
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
ganralph schreef:
het oorspronkelijke idde van Lucas was om star wars pas in 2006 op dvd uit te brengen als 6-delige box.

toen echter bleek dat dvd behoorlijk aansloeg, is ep1 alvast uitgebracht. wanneer de eerste trilogie uitkomt staat niet (meer) precies vast, voor zover ik weet.
(ik had nog iets verwacht voor het 25jarig jubileum, maar niet dus)
nu denken ze na deel 3

of nadat deel 2 op DVD uit is
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 19:08
ganralph
ganralph is offline
na deel 3 is dus in 2006 (als ze ze tenmiste als 6delige box willen uitbrengen)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 21:41
Carn
Carn is offline
episode 2 komt volgens mij al redelijk binnekort uit in de usa (voor de kerst), dus zal ook wel wereldwijd zijn dan.
Oud 05-08-2002, 11:56
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
Carn schreef:
episode 2 komt volgens mij al redelijk binnekort uit in de usa (voor de kerst), dus zal ook wel wereldwijd zijn dan.
ze hadden gezegd in november
Oud 05-08-2002, 12:24
Carn
Carn is offline
mooi.
Oud 13-08-2002, 08:02
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
eerst maar eens wachten op Deel II

Oud 13-08-2002, 10:03
Retarded
Retarded is offline

Oud 13-08-2002, 10:05
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
Retarded schreef:

mooie cd's
Oud 13-08-2002, 10:09
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
INFO & EXTRA

. Attack of the Clones, mastered directly from the digital source by THX for superior sound and picture quality, presented in Dolby 5.1 Surround EX (English) and Dolby 2.0 Surround (Spanish and French)
. Audio commentary by Writer-Director George Lucas; Producer Rick McCallum; Editor and Sound Designer Ben Burtt; Visual Effects Supervisors Pablo Helman, John Knoll and Ben Snow; and Animation Supervisor Rob Coleman, offering personal insights into the making of the film.
. Eight deleted scenes created for the DVD release, with introductions by George Lucas, Rick McCallum and Ben Burtt
. "From Puppets to Pixels," an all-new, full-length documentary that tracks the revolution in digital character animation, featuring the creation of the digital Yoda, Dexter Jettster and more
. "State of the Art: The Previsualization of Episode II," an all-new documentary featuring never-before-seen Animatics of Episode II
. Ben Burtt and his team explain the process of creating the sound for Episode II in the all-new documentary "Films Are Not Released; They Escape"
. Three behind-the-scenes featurettes exploring Episode II's storyline, action scenes and love story
All 12 parts of "Making Episode II," the web documentaries that first appeared here at starwars.com
The "Across the Stars" music video featuring John Williams
. Downloaded by millions from starwars.com, the original theatrical teaser and launch trailers, plus 12 TV spots
. "R2-D2: Beneath the Dome" mockumentary trailer
. Galleries of theatrical posters, print campaign from around the world, and never-before-seen production photos
. An Episode II visual effects breakdown montage from Industrial Light & Magic
. HoloNet News website
. DVD-ROM weblink to exclusive Star Wars content

Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 10:12.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 17:58
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Ik denk dat ze tegelijk met de Indiana Jones trilogie uit zullen komen, en dat is met kerst 2003.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 07:54
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
Tiger_Wolf schreef:
Ik denk dat ze tegelijk met de Indiana Jones trilogie uit zullen komen, en dat is met kerst 2003.
komt een nieuwe Indiana jones film wist je dat
Oud 14-08-2002, 09:37
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

ja... was al een keer voorbij gekomen.. maar gelukkig hoeven we niet te w88 tot dat die op DVD komt voordat we de oude kunnen kopen...

Ik vind het waarschijnlijk toch ee hele andere film... Kvind de oude Star Wars trilogy ook niet bij de nieuwe passen.... dus die hoef ik niet allemaal in 1 box te hebben...
Oud 14-08-2002, 09:40
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
Retarded schreef:

ja... was al een keer voorbij gekomen.. maar gelukkig hoeven we niet te w88 tot dat die op DVD komt voordat we de oude kunnen kopen...

Ik vind het waarschijnlijk toch ee hele andere film... Kvind de oude Star Wars trilogy ook niet bij de nieuwe passen.... dus die hoef ik niet allemaal in 1 box te hebben...
starwars is een heel lang verhaal niet alles pas bij elkaar omdat er overal zo beetje 3000 duizend jaar of 30 jaar tussen zit dan veranderd er een en al
Oud 14-08-2002, 15:27
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

starwars is een heel lang verhaal niet alles pas bij elkaar omdat er overal zo beetje 3000 duizend jaar of 30 jaar tussen zit dan veranderd er een en al
dat bedoel ik niet... ik zie de oude SW trilogy gewoon heel anders dan de nieuwe... De nieuwe zijn gewoon Special Effects films... met veel aktie... maar het verhaal is ook ver te zoeken... geen diepgang..

De oude daartegen zijn gewoon heel anders in alle opzichten... het zijn niet het zelfde soort films..
Oud 15-08-2002, 08:51
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
Retarded schreef:

dat bedoel ik niet... ik zie de oude SW trilogy gewoon heel anders dan de nieuwe... De nieuwe zijn gewoon Special Effects films... met veel aktie... maar het verhaal is ook ver te zoeken... geen diepgang..

De oude daartegen zijn gewoon heel anders in alle opzichten... het zijn niet het zelfde soort films..
komt omdat je de oude films bent gewend
Oud 15-08-2002, 09:54
wyner
wyner is offline
Vergelijk Han & Leia in deel 2 van de oude trilogie met Anakin & Padmé in deel 2 van de oude trilogie. Karakterontwikkeling, drama, dialoog--allemaal reteslecht gedaan in de nieuwe films.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 10:53
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
wyner schreef:
Vergelijk Han & Leia in deel 2 van de oude trilogie met Anakin & Padmé in deel 2 van de oude trilogie. Karakterontwikkeling, drama, dialoog--allemaal reteslecht gedaan in de nieuwe films.
dat is bulshit

hoe mot luke's vader en moeder dan elkaar ontmoeten van jou ?, zo zeker ''darth vader loopt een sith hoeren tent in lukes moeder is daar een hoer en darth geeft haar even een force veeg ''
Oud 15-08-2002, 11:18
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

Ik wist dat al 5 jaar lang dat er een kwam en nou komt ie eindelijk op 4 juli 2005 in de bios , en ja met Ford, alle ex-vriendenekes, speelt zich af in de jaren '50, geen Nazi's maar 'betere vijanden', script word geschreven door Frank Darabont (Shwanshawk Redemption), nieuw Indy spel komt deze winter. Oja en ze waren al bezig met location scouting.
Check www.theindyexperience.com effe voor meer info
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 12:27
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

dat is bulshit

hoe mot luke's vader en moeder dan elkaar ontmoeten van jou ?, zo zeker ''darth vader loopt een sith hoeren tent in lukes moeder is daar een hoer en darth geeft haar even een force veeg ''
het gaat daarbij niet om het verhaal... het verhaal kan zeer goed zijn, zolang het maar goed uitgewerkt wordt... Lucas heeft naar mijn mening een serieus probleem met romantische scenes in Ep2.... Kijk nou naar de scene met Padme en Anakin bij de open haard in Ep2... reteslecht gedaan.... Als je dan naar Han & Leia kijkt met hun 1e kus bijv. best mooi om te zien...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten