Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben Stier. Vandaag las ik dat ik heel veel zou moeten doen, maar geen centimeter op zou gaan schieten. Dus doe ik maar gewoon helemaal niks
![]() Soms is het echt grappig wanneer een horoscoop klopt, en dan niet zo'n vaag verhaaltje dat altijd klopt, maar gewoon grappige toevalligheden. Ik las een keer de horoscoop van m'n man waarin stond dat hij op z'n werk vooruitgang zou boeken nadat hij iets had 'uitgedokterd'. Echt heel grappig; dat was precies op de dag waarom hij ging promoveren en dus doctor werd ![]() Ik geloof er niet in verder, maar 't is wel grappig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*maakt buiging* Ik lees ze eigenlijk altijd maar geloof ik er geen bal van. Vroeger snapte ik niet hoe horoscopen werkten en toen ging ik ze lezen en kijken welke beschrijving het beste bij mij paste, dat werkte beter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben een schorpioen. Ik lees ze vaak wel, maar hecht er weinig waarde aan. Meestal lees ik alleen m'n eigen horoscoop, heel soms ook wel eens een van vrienden/kennissen/familie. Soms staan er best leuke dingen in. Verder denk ik vrijwel nooit terug a la "hey, dat stond ook in m'n horoscoop!".
|
Ik lees de mijne altijd, want dat vind ik leuk.
Ik ben kreeft, (en volgens de chinese een Os) en blijkbaar ben ik een huismus en heel gevoelig enzo. En ik ben heel voorzichtig en kat-uit-de-boom-kijkerig. Dat klopt wel aardig. Die dagelijkse horoscopen geloof ik nooit, maar die persoonlijkheids beschrijvingen lijken vaak wel te kloppen, ook als ik het vergelijk met andere mensen die ik ken. Vreemd genoeg word ik vaak aangetrokken tot mede kreeften. weird.
|
Oh ik vind horoscopen heel interessant, maar dan wel alleen hoe de sterren stonden tijdens je geboorte en dus je persoonlijke horoscoop. Ik heb ook boeken waarin je kunt kijken voor elke planeet waar ie stond enzo. En op zich zie ik ook wel overeenkomstige trekjes tussen mensen met overeenkomstige sterrebeelden. Verder vind ik dagelijkse horoscopen bullcrap, want je kan de toekomst niet voorspellen en ik weet nog wel toen ik horoscopen voor de schoolkrant schreef iedereen geloofde dat ze echt waren omdat het zo waar was. Tja, als er staat dat je een groot probleem krijgt oid dan kan dat voor de één een gebroken nagel zijn en voor de ander een depressie. Maar goed. Chinese horoscopen zijn ook grote bullcrap, alsof alle mensen uit hetzelfde jaar dezelfde eigenschappen hebben.
![]() Ik ben btw een leeuw.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben Vissen. Schijn heel gevoelig te zijn en dat is schijnbaar ook heel erg aan me te zien. XD Verder weet ik veel, horoscopen boeien me niet. Ik lees ze soms maar ze zijn altijd bullshit dus ik geloof er niet zo heel erg in.
En chinese horoscopen? Die heb je natuurlijk ook nog. Ik ben een slang maar het karakter dat bij de slang is beschreven klopt niet helemaal vind ik. Behalve dat ze erg op zich zelf zijn.
|
Verwijderd
|
Ik ben Vissen en de persoonsbeschrijvingen kloppen meestal wel. Gevoelig, extravert maar evengoed mensen op afstand houden, expressief, eerlijk, door het vuur voor degene van wie ik houd (dat is echt geen zin.), artistiek. Die kloppen vaak wel, een beetje.
De dagelijkse horoscopen las ik vroeger altijd in de Tina of de Fancy, maar die klopte nooit. Want volgens die horoscopen moest je een klein zusje, klein broertje, grote zus én grote broer hebben. Wat betreft die zussen zit het wel goed, maar broers heb ik niet. Dus werd ik altijd een beetje boos. Nu lees ik ze nog wel eens, als ik ze tegenkom. Soms kloppen ze, soms niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben een Maagd, een slang en aarde.
![]() Ik lees horoscopen soms, gewoon als ik er zin in heb. Ik geloof er niet in, maar het is leuk als er iets waar blijkt te zijn. Soms lees ik ook de horoscoop van mijn vriend en dan ga ik die met mijn horoscoop vergelijken. Laatst stond er geloof ik iets dat hij een nieuwe liefde zou krijgen en bij mij weet ik niet meer wat er stond, maarja. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wowie.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |