Oud 27-06-2008, 19:41
sugar_vampire
sugar_vampire is offline
Ik had een tijdje geleden iets gelezen over vingeren..En wou het dus uitproberen.

Alleenn ...Kwam ik er niet in! .. Ik schaam me hier erg voorr.. Ik ben ook nog niet ongesteld geweest terwijl ik al 14 ben! ...Zou het kunnen dat ik MRK heb.. Heb er wat over gelezen. Dat over ongesteld zijn daar heb ik met mijn moeder over gepraat en zij zegt dat zij zelf pas op haar 15de ongesteld werd Duss... Geef me raad a.u.b.!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 21:19
vosje16
vosje16 is offline
Ik was zelf ook pas ongesteld op mijn 15. Er is dus niets raars aan dat je op je 14 nog niet ongesteld bent. Zelf ben ik ook maar heel laat beginnen vingeren, pas rond mijn 17de. Daarvoor had ik wel al tampons proberen gebruiken, maar die geraakten er eerst ook niet in. Dit komt waarschijnlijk omdat je zelf te gespannen bent. Denken dat het niet normaal is en dat je nu misschien MRK hebt, zal zeker niet helpen, waar hierdoor zal je enkel nog meer gespannen zijn en zal het nog minder lukken. Probeer dus te ontspannen...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 12:49
sojamelk
sojamelk is offline
Citaat:
Ik had een tijdje geleden iets gelezen over vingeren..En wou het dus uitproberen.

Alleenn ...Kwam ik er niet in! .. Ik schaam me hier erg voorr.. Ik ben ook nog niet ongesteld geweest terwijl ik al 14 ben! ...Zou het kunnen dat ik MRK heb.. Heb er wat over gelezen. Dat over ongesteld zijn daar heb ik met mijn moeder over gepraat en zij zegt dat zij zelf pas op haar 15de ongesteld werd Duss... Geef me raad a.u.b.!
Als je wil klaarkomen, hoeft de vinger er ook niet in. Het gaat erom dat de clitoris gestimuleerd wordt!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 12:59
wallflower
wallflower is offline
Dat je je vinger er niet in kreeg, komt waarschijnlijk omdat je niet opgewonden genoeg was. Vingeren is vooral leuk als je opgewonden bent, dus zin hebt in seks. Dan wordt het ook wat vochtiger daar, waardoor je vinger dus makkelijker naar binnen glijdt. En zoals sojamelk al zei, de meeste vrouwen vinden het fijner om hun clitoris te stimuleren, ipv echt met hun vinger de vagina in te gaan.
Nog een laatste opmerking: je hoeft helemaal niet te vingeren. Je moet het doen als je er zin in hebt en het lekker vindt, als je het niet wilt doe je het lekker niet!
Oud 28-06-2008, 15:22
Volk
Volk is offline
Citaat:
Als je wil klaarkomen, hoeft de vinger er ook niet in. Het gaat erom dat de clitoris gestimuleerd wordt!
Verschilt per vrouw.

Verder is het best normaal om op je 14de nog niet ongesteld te zijn hoor! Zeker als je moeder op haar 15de voor het eerst menstrueerde. Je hoeft je ook niet te schamen voor het feit dat je je vinger er niet in kreeg. Dat komt waarschijnlijk door de spanning.

Ik denk ook dat het beter is om met vingeren te beginnen als je er klaar voor bent en als je er zelf behoefte en zin in hebt, het komt nu echt over alsof je het ergens las en het daarom maar bent gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 13:24
Miekje*
Miekje* is offline
je hoeft je pas zorgen te maken als je 17 bent ofzo en je bent nog niet ongesteld, over het vingeren betreft, hetzelfde als wallflower.
Oud 04-07-2008, 18:55
sugar_vampire
sugar_vampire is offline
Thnx!! (k)
Oud 26-07-2008, 18:23
gclover1992
gclover1992 is offline
ik ben al sinds mijn elfde ongesteld... ik ben een meisje van 16 en ik heb al een jaar en 1 maand een relatie... en al 1 jaar sex...
nu telkens als mijn vriend mij probeert te vingeren doet het heel veel pijn (met of zonder glijmiddel het doet allebij pijn)... en vraag ik hem om te stoppen... telkens als hij er nog maar wilt aankomen om mij genot te geven trek ik mij al helemaal terug van de pijn... weet iemand hoe dit komt ? ik wil mijn vriend dit gunnen want iemand anders laten genieten is toch wel een plezant gevoel
kan iemand me helpen?
x alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 19:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik ben al sinds mijn elfde ongesteld... ik ben een meisje van 16 en ik heb al een jaar en 1 maand een relatie... en al 1 jaar sex...
nu telkens als mijn vriend mij probeert te vingeren doet het heel veel pijn (met of zonder glijmiddel het doet allebij pijn)... en vraag ik hem om te stoppen... telkens als hij er nog maar wilt aankomen om mij genot te geven trek ik mij al helemaal terug van de pijn... weet iemand hoe dit komt ? ik wil mijn vriend dit gunnen want iemand anders laten genieten is toch wel een plezant gevoel
kan iemand me helpen?
x alvast bedankt

Hoe vingert hij jou? Ik bedoel.. gaat-ie met z'n vingers in je, of juist op je clitoris en wat doet er pijn? Ik had net een hele post geschreven maar toen ik m terug las, realiseerde ik me dat hij alleen gebaseerd was op als het pijn deed als hij je clit aanraakt. Ik zet de post er wel onder maar het kan zijn dat-ie voor jou dus niet relevant is Dan schrijf ik morgen of zo wel weer een nieuwe.

In principe geldt veel wat wat hieronder staat ook voor als hij juist pijn doet als hij met z'n vingers naar binnen gaat.
----------------------------------------------------------------------------------------

Ik ga er even gemakshalve vanuit dat het niet komt omdat z'n nagels te lang zijn of zo dus:

Hoe beginnen jullie? Duikt hij meteen op je clitoris of ben je al helemaal nat voordat hij uberhaupt met z'n handen in je broek komt? En ook dan: duikt hij meteen op je clitoris of bouwt hij het rustig op?

Meestal zit in een van de 2 het probleem. Misschien kan jij hem helpen.. z'n hand vastpakken en aangeven waar je aangeraakt wil worden en hoe hard. Voor hem is zo'n vagina ook maar een raar ding, hij kan niet voelen wat jij voelt, dus je moet 'm een beetje helpen.

Dat jij zelf al helemaal terugtrekt van de pijn is heel logisch want de vorige ervaringen waren blijkbaar niet zo prettig.. dan gaat je lichaam zichzelf beschermen en je waarshuwen. Het is dus erg belangrijk dat jullie het heel rustig weer opbouwen.. dat je er helemaal op vertrouwt dat hij je geen pijn zal doen voordat jullie ook maar weer gaan denken aan vingeren.

Ten slotte, er zijn vrouwen bij wie de clitoris gewoon te gevoelig is om aangeraakt te worden. Vaak helpt het om dat "kapje" er overheen te laten als je daar aangeraakt worden, maar soms is het zelfs dan nog te gevoelig. Dan moet hij er gewoon omheen werken
Oud 28-07-2008, 13:36
gclover1992
gclover1992 is offline
Citaat:
Hoe vingert hij jou? Ik bedoel.. gaat-ie met z'n vingers in je, of juist op je clitoris en wat doet er pijn? Ik had net een hele post geschreven maar toen ik m terug las, realiseerde ik me dat hij alleen gebaseerd was op als het pijn deed als hij je clit aanraakt. Ik zet de post er wel onder maar het kan zijn dat-ie voor jou dus niet relevant is Dan schrijf ik morgen of zo wel weer een nieuwe.

In principe geldt veel wat wat hieronder staat ook voor als hij juist pijn doet als hij met z'n vingers naar binnen gaat.
----------------------------------------------------------------------------------------

Ik ga er even gemakshalve vanuit dat het niet komt omdat z'n nagels te lang zijn of zo dus:

Hoe beginnen jullie? Duikt hij meteen op je clitoris of ben je al helemaal nat voordat hij uberhaupt met z'n handen in je broek komt? En ook dan: duikt hij meteen op je clitoris of bouwt hij het rustig op?

Meestal zit in een van de 2 het probleem. Misschien kan jij hem helpen.. z'n hand vastpakken en aangeven waar je aangeraakt wil worden en hoe hard. Voor hem is zo'n vagina ook maar een raar ding, hij kan niet voelen wat jij voelt, dus je moet 'm een beetje helpen.

Dat jij zelf al helemaal terugtrekt van de pijn is heel logisch want de vorige ervaringen waren blijkbaar niet zo prettig.. dan gaat je lichaam zichzelf beschermen en je waarshuwen. Het is dus erg belangrijk dat jullie het heel rustig weer opbouwen.. dat je er helemaal op vertrouwt dat hij je geen pijn zal doen voordat jullie ook maar weer gaan denken aan vingeren.

Ten slotte, er zijn vrouwen bij wie de clitoris gewoon te gevoelig is om aangeraakt te worden. Vaak helpt het om dat "kapje" er overheen te laten als je daar aangeraakt worden, maar soms is het zelfs dan nog te gevoelig. Dan moet hij er gewoon omheen werken
ja dat kapje erover trekken doen we sowiso we hebben al verschillende dingen geprobeert , soms komt hij er direct aan maar voel ik geen genot het voelt eerder lastig aan zodat ik zijn hand direct wegduw , en soms streelt hij eerst heel mijn lichaam en gaat hij zo langzaam naar mijn vagina (of mijn clitoris) maakt niet uit... het doet allebij pijn... net als bij sex heb ik die pijn ook maar dan nog erger... en zijn hand begeleiden heb ik ook al gedaan maar dat helpt ook niet... ik wil er gewoon van kunnen genieten als mijn vriend mij aanraakt op dat plekje... ik ben al die pijn beu... en ik wil ook gewoon sex kunnen hebben zonder aan pijn te hoeven denken...

x
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 09:57
mara1995
mara1995 is offline
hoi allemaal
Ik vinger sinds een paar maanden en het is best cool. Alleen wat kei stom is dat ik mij benen niet kan stilhouden als ik effe bezig ben. Ze beginnen vanzelf te trillen. Heeft een van jullie dit ook? Vooral mij linkse been kan ik écht niet stilhouden. Ik hoor graag als iemand dit ook heeft.
kus mara
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 12:48
Miekje*
Miekje* is offline
ik kan mn benen dan ook niet stilhouden hoor
Oud 01-08-2008, 12:57
klompje
klompje is offline
Dat van die benen niet kunnen stilhouden is vrij normaal

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: