Oud 12-07-2008, 09:29
schurfthond
schurfthond is offline
hallo,

ik ben sinds kort verliefd op een meisje uit mijn klas (zit al 3 jaar met haar in de klas). vind haar egt super leuk. ik heb altijd heel veel met haar gelachen. heb het ook tegen een vriendin van haar verteld en die zei dat als ik haar zou vragen ze het waarschijnlijk helemaal niet verwacht, omdat ik me niet 'verliefd' tegenover haar gedraag. ik weet ook niet of ze mij zowieso leuk vind. ik heb ook helemaal geen ervaring op het gebied van liefde enzo en dit is de eerste keer dat me zoiets overkomt. ik eet vrijwel niks en ben daardoor 6 kilo afgevallen in 2 weken. de zomerfeesten in nijmegen komen er zo aan en daar zal zij ook zijn. als ik haar iets will laten merken dat ik verliefd op haar ben (non-verbaal) denk ik dat dit de juiste tijd en plek is.

dus ik vraag jullie experts wat ik moet doen en hoe ik me moet gedragen.

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2008, 14:05
Verwijderd
waarom noem je jezelf een schurfthond?

Als iets niet aantrekkelijk is, is het wel iemand die zichzelf een schurfthond noemt...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 16:06
Pluis
Pluis is offline
Ik gok dat je een jaar of 15 bent?
Wat wilde je eigenlijk doen, haar zomaar verkering vragen? Dat is iets voor de basisschool, dus dat mag je sowieso (voorlopig) achterwege laten.
Wat je wel kunt doen, is op die feesten gezellig met haar kletsen (je kent haar na 3 jaar bij elkaar in de klas hebben gezeten vast goed genoeg om dat voor elkaar te krijgen) en haar vragen of ze misschien een keer iets leuks met je wil gaan doen, of een keer samen wat drinken. Als je vaker dingen één op één doet, kom je er snel genoeg achter of ze jou ook leuk vindt. Het is zomervakantie, dus lijkt me dat er genoeg tijd is om leuke dingen te doen (al is het maar rondhangen in de stad of iets dergelijks). En als je haar op dat feest niet durft uit te vragen, is er altijd nog het wonderlijke medium genaamd MSN, waar iedereen meestal ietsje moediger is dan in het echt.

succes!

Oh en schurfthond is idd niet echt een nickname die veel zelfvertrouwen uitstraalt, maar vooruit. Misschien zit er wel een heel goed verhaal achter.
Oud 12-07-2008, 17:03
JohnnyF.
JohnnyF. is offline
Als je het aan een vriendin van haar hebt verteld kun je ervan uitgaan dat zij t nu ook weet.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 22:44
Quickz
Quickz is offline
Citaat:
Als je het aan een vriendin van haar hebt verteld kun je ervan uitgaan dat zij t nu ook weet.
Hehe, dat denk ik ook wel, ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten