Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maarre ik zal ff nadenken over leuke winkeltjes in maastricht *kent de straatnamen niet echt, en raadpleegt familie dadelijk wel ff*
|
baba shop www.babashop.nl
suburbian traders pop n chinees winkeltje ofzowiets waarvan ik de naam nie weet ![]() n winkel waar ze overseaz en koele truitjes verkopen (en enge hiphop blousen ![]() ![]() ![]() ![]() en dan heb je nog n stuk of 2 skate winkels, maar die zijn me te lastig om uit te leggen ![]() je kunt eigluk gewoon t beste naar de baba shop gaan want die ligt vlakbij de markt en daar aan de verkoopster vragen ![]() ![]() waarschijnlijk huppel ik daar dinsdag ook ergens rond of ik zit in de gaaspiep op de markt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ja Bizar das wel een koel winkeltje... alleen erg prijzig...
als je van het station naar het centrum loopt, ga je de eerste straat voor de brug links (niet langs de maas, maar de straat daarvoor). Of vanuit het centrum de brug over en dan de eerste straat rechts, kan natuurlijk ook... |
![]() |
|
*is vandaag nr Maastricht geweest* (heel vroeg vertrokken,nu juist terug). Heel gezellig stadje en leuke mensen, maar 'k vin de winkels wel iets minder (of misschien ligt het aan het feit dat ik half zombie rondliep in die hitte). Ben o.a. in Bizarre geweest, wel lollig. Ook in de Baba-shop, maar dat vond ik nie echt speciaal; in België heb je zoveel van die goth-shops, en 'k vond de kleren niet erg origineel. Suburbian heb ik nie gevonden en niemand op straat kende het
![]() Ik ben dus eigenlijk alleen maar naar huis gekomen met een nieuwe eyeliner *wooooot*, maar ik ben dan ook enorm enorm kieskeurig en ik ga nog es terug op een dag dat het minder hot is. Over hot gesproken, mooie jongens daar *hubba* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *heeft dr dagje in de gaaspiep en op t vrijthof doorgebracht waar zij haar Britney Spearspop van E1,25 bij de Zeeman ging gothiciseren* ![]() suburbian is btw n nevenvestiging van de baba shop maar dan met punkdingies, dat was as je vanuit t vrijthof naar t onze lieve vrouwenplein en dan iets verder aan de rechterkant. en idd nie zow bekend want t ligt net buiten t centrum en t heeft n portaaltje ervoor waardoor t nie echt opvalt Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 21:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() *Zegt hoi tegen Melissa die haar niet eens gebeld heeft in de vakantie. Trut. * |
![]() |
|
Verwijderd
|
*woont haar hele leventje al in maastricht*
goh... ik leer nog wat bij!!! de baba shop ken ik wel en ummm hoe heet dat ene chinese winkeltje nouw... achter het vleeshuis daarzow... nouw kan ff neit op de naam komen, maaaar dat ken ik ook... maar de rest kende ik nog nie... leer ik weer wat bij en het is nog wel vakantie!! ![]() |
![]() |
|
yahtzee.. zo spreek je het uit, maar hoe je het schrijft.. kheb geen stikkers meer van ze..
en om toch nog in te gaan op je vraag.. bizarre, suburbian, baba shop (leveren wel veel dingen op bestelling, de dingen die in de winkel hangen zijn oninteressant (behalve het Lemaire tshirtje dan ![]() ![]() dat was het weer owja, voor piercings ga je naar lifestyle (vragen naar roel ![]() Laatst gewijzigd op 01-08-2002 om 16:31. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Uggs Aybike | 6 | 25-12-2011 23:03 | |
Lifestyle |
Hey you, whatshadoing? botulismf | 500 | 09-06-2006 19:48 | |
Lifestyle |
leuke winkels in Maastricht? platvoetje | 4 | 05-04-2003 13:04 | |
De Kantine |
doet er iemand gave winkels in MAASTRICHT kennen? wwcwwww | 4 | 01-07-2002 11:23 | |
De Kantine |
tienertour a girl like me | 24 | 23-06-2002 13:17 | |
Lifestyle |
Zomerschoenen? Donna16 | 72 | 15-05-2002 20:33 |