Nu ik voor de tweede nacht achter een volgend wakker lig, omdat ik niet kan slapen heb ik besloten dit te posten, ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
Op het moment vind ik een jongen heel heel leuk, niks bijzonders op zich zou je zeggen, denk dat je al merkt dat er een maar aan komt en die komt ook

Anderhalf jaar gelden ben ik door de iemand die ik als vriend beschouwde verkracht.Ik voel me dan ook heel vaak erg kwetsbaar en klein, omdat ik me er wel degelijk van bewust ben dat ik me niet tegen mannen kan verweren. Dit heeft met zich mee gebracht dat ik mensen niet snel meer vertrouw en ik hou van iedereen een gepaste afstand ook met mijn hart.
maar nu vind ik dus een jongen leuk en wil hem heel graag beter leren kennen en hoop in mijn hart dat het misschien uiteindelijk wat gaat worden, maar hoe moet ik dit nou aanpakken? Hem proberen te vertrouwen volledig en wanneer moet ik hem dit vertellen? Ik ben ook heel erg bang om sex te hebben. Ik merk aan mezelf dat ik hem heel leuk vind maar onbewust loop ik de andere kant op als ik hem zie aan komen lopen. Ik ben ook heel bang om sex te hebben, misschien dat ik daarom ook wel afstand hou.
Wat moet ik nu doen? want wil wel heel graag weer verder met mijn leven, want wil niet dat de verkrachting nog meer kapot maakt in me leven dan dat het al heeft gedaan.