Advertentie | |
|
![]() |
|
Die mogelijkheid wilde ik vandaag nog wel overwegen. Alleen als je kijkt naar de stemlijstjes dan heb je je nooit aan je stem gehouden of ben je wolf. Kijk =>
Flyaway Bright Blue Toddish Toddish Flyaway Röps Babaras. Als Babaras wolf is en jij dorpeling, dan is het gelijkspel hier. Dat was het niet. Dus je bent wolf. Als je echt dorpeling bent dan verdienen de dorpelingen het ook helemaal niet om te winnen dus dan wint Babaras maar. Die zienerposts van hem zijn me ook niet ontgaan en ik neem aan dat hij die niet voorniets heeft geplaatst. Als hij ze als wolf heeft geplaatst was het wel briljant overigens. Zo van "de ziener is een failure die schijnbaar niemand opvraagt, dus dan speel ik ziener", maar daar geloof ik niet zo in.
|
![]() |
Ik heb steeds anders gestemt dan dat ik heb gezegt moet ik toegeven. Ik was bang dat als ik zou zeggen wie ik echt verdacht, de wolven me zouden opeten..
Hoezo verdienen de dorpelingen het dan niet om te winnen? Weetje, barabas staat er wel heel goed voor. Er zijn in het spel maar 2 mensen die 1 x in het hele spel op hem hebben gestemt, en dan had hij dus nu ook nog de kans om de ziener te spelen, want ik denk dat hij dat doet. barabas heeft het allemaal net iets te goed.
|
Nee ik snap er werkelijk niets van want zoals je ziet zijn we er niets mee opgeschoten en worden we elke ronde weer op het verkeerde been gezet omdat je liegt over je stem. Dat is zwaar not done.
Waarom heb je het eergisteren uberhaupt niet over Barabas gehad toen je opeens op Flyaway ging stemmen?
|
Ik wil wel dat de dorpelingen winnen, maar niet als jij er daar één van bent. Ik vind het allemaal niet geloofwaardig en; als je dan ook nog die rol hebt die je zou kunnen hebben; slecht gespeeld met al die gelogen stemmen. *boontje komt om loontje gezien dat zienerspel waarin ik dat ook deed xD*
|
Haha ik lees het nog eens terug een beetje en het zou nog best kunnen dat jij dorpeling bent. Barabas heeft het ook als een natte krant gespeeld, zeker als hij ziener is xD
|
1 sterrenmeisje (ziener)
2 coolkast (weerwolf) 3 Pippeloen (wolfsbane) (geliefde) 4 Barabas (leerling) 5 light fighter (dorpeling) 6 Mutsieprutsie (dorpeling) 7 Sherco (dorpeling) 8 Mr Soija (dorpeling) 9 flyaway (tovenaar) 10 Eye of Sauron (jager) 11 MartinV (weerwolf) 12 Katje (cupido) 13 Basjeeh (dorpeling) 14 fizzle-fluffy (heks) (geliefde) 15 VeGs (dorpeling) 16 Toddish (dorpeling) 17 ~~Fantôme~~ (verrader) 18 brightblue (weerwolf) 19 Röps (dorpeling) 20*Miekjuh* (weerwolf) Opgehangen Opgegeten Doodgeschoten door de jager Gestorven uit liefdesverdriet Het is gelijkspel geworden tussen bright blue en Barabas. Aangezien bright blue zichzelf niet op kan eten, gaat Barabas deze ronde dood. Komende eetronde kan Bright Blue alleen nog Röps opeten. Conclusie: de wolven hebben gewonnen! Gefeliciteerd!!! Het verhaal volgt nog (waarschijnlijk vanavond). Wij hebben stemlijstjes bijgehouden van elke ronde, heeft er iemand bezwaar tegen als deze tabel gepost wordt?
|
Haha fail van eeuw. De uiteindelijke reden van mijn wijziging was de stemming waarbij er gelijkspel ontstond tussen Light Fighter en MartinV. Daaruit volgde dat LF toen 2 stemmen had, en MartinV 3. Dus stemde ik op Barabas. Sorry dorpelingen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik moest net mijn vader bellen om 'm te laten stemmen, wat ben jij dom zeg! xD |
![]() |
||
Citaat:
Woehoe! Goedzo brightblue! ![]()
|
Ja die zienerposts enzo waren me ook wel opgevallen, al best vroeg, maja ik dacht een ziener kan ook gewoon met argumenten komen en ja het was ook gewoon een stomme wijziging haha
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #55 Verwijderd | 500 | 12-01-2009 20:52 |