Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk de beroemde 'ou est la syndicat d'initiative' ![]()
|
Mijn sig komt uit een heel gaaf Zweeds nummer, namelijk Jag är en vampyr van Markus Krunegård. Het betekent de hele wereld is fantastisch.
Niet dat het nou zo belangrijk is ofzo, het is meer dat ik een nieuwe sig nodig had omdat mijn oude nogal depressief was en ik dat niet meer was en ik dit een gaaf nummer vind en het cool is omdat het Zweeds is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze liggen op elkaar, schurft op eczeem.
Je hoort de schilfers knappen. Roos stuift op. Hun schedels glimmen als een diadeem. Ze liefkoost teder zijn gezwollen krop. Zijn pink verdwijnt in een abces van bloed. Ze kronkelt. Uit haar mond springt slijm. Een blaas Ontploft. Zijn krop wordt blauwer. Hij vat moed. Hij rolt haar op haar rug. Hij is de baas. Dan gaan zijn sleetse lendenen tekeer. Het is een machtig knarsen. Het gesop Van kwijl in etter kent geen einde meer Zij kotst. Gods wonder in een notedop. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar komt jouw sig vandaan? Batave | 57 | 12-01-2010 15:30 | |
De Kantine |
"Good day." -But Fez!- "I SAAID GOOD DAY!" :bob: #322 Verwijderd | 500 | 23-08-2008 21:06 | |
De Kantine |
Wsz97 Uice | 500 | 16-12-2007 19:19 | |
De Kantine |
En, wat vind jij van de ava en sig vd persoon boven jou? Myuki | 500 | 24-10-2004 19:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? Anne | 500 | 20-04-2003 18:06 | |
Films, TV & Radio |
Buffy ---> Dawn stout! | 40 | 09-05-2002 20:53 |