![]() |
||
Citaat:
Goede zaak dat ze is teruggefloten.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
daarnaast lijkt mij het veroordelen van pedofielen ook een behoorlijk grijs gebied. wat als een 20 jarige een 15 jarige neukt? en 25-15? 30-15?
||
Citaat:
Mijn vraag is juist: Wat moet er in deze tijd nog privé zijn? Of moet alles maar op straat? Moet ik van jou weten in welke auto je rijdt, wat voor werk je doet, wat je geaardheid is enz, omdat het misschien een mogelijk gevaar voor mij of mijn (toekomstige) kinderen (zou kunnen) kan opleveren? Ik denk van niet. Ik denk dat we de privacy van mensen moeten waarderen, zelfs al hangt hier een risico aan vast. Het is het mindere van twee kwaden, want anders is niemand zijn leven meer zeker.
|
Yvonne van Hertum is een psychotisch loeder dat op elke hoek van de straat een pedo ziet. Gevaarlijk, eng mens. Er staan trouwens ook mensen op die site van haar die helemaal niet aantoonbaar "pedo" zijn. Vaak betreft het hier mensen die het gore lef hebben om haar tegen te spreken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet het niet. Vooral het woordje VERMEEND vind ik nogal stupide klinken. Kijk als ik kinderen zou hebben, zou ik het toch niet bijzonder jofel vinden als er een VEROORDEELDE pedoseksueel in mijn straat zou komen wonen. Maar dat moet nooit een reden zijn om iedereen die maar VERMEEND geil naar een koter kijkt al op die site te pleuren.
|
![]() |
|
Al dat gezeik over pedo's altijd. Ik wantrouw mensen die zo gepassioneerd schreeuwen dat ze allemaal dood moeten.
Yvonne is een naar mens. De spelfout in de titel van haar site is al genoeg om haar terug te fluiten.
||
Citaat:
Er wordt geen kindermisbruik door voorkomen. Sterker nog, mensen zullen pedofielen die behandeld zijn uitsluiten, en uit de maatschappij gesloten worden is een grote risicofactor voor terugval. Oftewel, persoonsgegevens bekend maken zorgt ervoor dat vaker kinderen verkracht worden. Ik vraag me af hoe de voorstanders van openbaarmaking zichzelf willen verdedigen tegen het feit dat door hun standpunt kinderen verkracht worden... Of weet je wat, zet gewoon hun gegevens op die site. Iets zegt me dat 99,9% van de voorstanders van openbaarmaking opeens het niet eens zijn met hun eigen standpunt als ze de gevolgen van die heksenjacht zelf moeten ondervinden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de voorstanders van openbaarmaking zullen verontrustte ouders zijn die zelf hoogstwaarschijnlijk geen pedoseksuele activiteiten zullen ontplooien ( ja er zal heus wel een uitzondering rondlopen ). Dus die zullen geen nadelen ondervinden van een heksenjacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarna komt het proces dat mensen met die afwijking, die worden gevonden, ook gelijk maar achter tralies worden gestopt, ook al hebben ze niets misdaan. Want ja, 0,00001% kans is gewoon te veel... Ik vraag me af hoe veilig je je gaat voelen als je weet dat een keer een verkeerd woord zeggen tegen een tiener je levenslang achter tralies kan krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk zomaar dat jij me wat te letterlijk neemt ![]() pedofielen hebben nu eenmaal meer kans om in herhaling te vallen dan zeg maar die leraar die vroeger zijn vrouw vermoordde. Dus daar zit een verschil in. Maar mensen met een gevaarlijke afwijking, dienen inderdaad niet in de maatschappij rond te hobbelen. Normale mensen hebben het recht om zich veilig te voelen. En dat doe je niet door oa. pedofielen los te laten lopen. Mensen die niks gedaan hebben hoeven niet in de cel, want als ze niks gedaan hebben, zijn zij blijkbaar wel in staat om hun afwijking te beteugelen. ( Overigens: als dat goedkoper is, en net zo goed werkt, vind ik een permanente chemische castratie ook prima hoor ) |
![]() |
|||
Citaat:
Vind jij dat jij in dat scenario opgesloten moet worden? Volgens je standpunt tot nu toe, vind je dat het terecht zou zijn als jij op zo'n onzinnige grond opgesloten zou worden. Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Gemiddeld zit iemand met de doodstraf 22 jaar in de dodencel in de VS een aantal jaar geleden. Hetgeen duurder is ook trouwens omdat het meer bewaking etc vereist. Bovendien heeft Nederland verdragen tegen de doodstraf ondertekent, en is zo'n achteruitgang dus al geen optie meer. ![]() Oh, en laten we niet vergeten dat er überhaupt geen reden is om dat te doen. Het Nederlandse systeem werkt prima.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja ons systeem werkt natuurlijk perfect. Kijk maar. En hier. Hier. Samengevat. ![]()
Laatst gewijzigd op 25-03-2009 om 13:45. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Bovendien gebeurd het veel te vaak dat onschuldige mensen geëxecuteerd worden. Puttense moordzaak is een leuk voorbeeld van waarom de doodstraf afgeschaft is. Wat doe je dan eh? Morgen wordt je vader of moeder onterecht ter dood veroordeelt. Denk je eens in hoe cool en rechtvaardig dat zou zijn? Anekdotisch bewijs, drogreden. Mag ik van jou weten hoeveel TBS'ers er zijn, hoeveel verloven die krijgen, en dat afgezet tegen dat ene geval? ![]() Alle klinieken houden daarover statistieken bij die je via hun sites kunt opvragen.
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En shit happens, in tegenstelling tot het executeren van mensen, wat een bewuste keuze van barbaarse woede is. Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Shit happens. De kans erop is bovendien vrijwel nihil. Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Bovendien, om even aan te geven in welke richting je je ethisch waagt; de laatste keer dat iemand de dood als oplossing aandroeg voor mensen die niet naar de regels van de maatschappij wilden leven, is dat de geschiedenis ingegaan als de holocaust. Je moet zelfs geen fractie van dat systeem willen nastreven door de doodstraf in te voeren. Citaat:
Als je geen recidive wilt, dan moet je iedereen die een overtreding begaat doodschieten. Behalve dan een leuk scenario voor een aflevering van Star Trek slaat dat nergens op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oehehehe jij verwacht toch niet dat ik serieus inga op een irrelevante waanvoorstelling dat jij minister president word?? Nounounou wat heb jij me tuk zeg.... Grote jongen ![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Waarmee je dus wilt zeggen dat ik je tuk heb, en je dus inziet dat jouw standpunt
Laatst gewijzigd op 26-03-2009 om 10:59. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet mee eens? Kom met een argument waarom het systeem niet zou werken. Anekdotisch bewijs is uiteraard een drogreden, statistiek waaruit blijkt dat een andere oplossing beter is een vereiste.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarnaast heb je het een beetje verkeerd want de holocaust was allesbehalve het opruimen van mensen die de regels niet naleefden. Het ging om het uitroeien van mensen die simpelweg anders waren zonder dat ze de regels braken. (Bron; 1940-1945) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind doodstraf geen oplossing. Excuses voor mijn verschrikkelijke spelling. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In de VS hebben ze namelijk in veel staten wetten daarover. Het resultaat is dat studenten die als ontgroeningsritueel bloot eenmaal over straat moesten rennen in één jaar toen de hillbilly politie er geen zin in had, massaal gearresteerd werden op de aanklacht 'indecent exposure', en nu allemaal te boek staan als registered sex offender, net als veroordeelde pedofielen en verkrachters. Is dat het soort staat waar jij naar streeft?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Die effecten zijn slecht, en dus moeten we geen publiekelijke databank instellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|