Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk niet dat de OvJ gevoelig is voor een 18-jarige jongen die zijn rijbewijs met spoed terug wil eigenlijk. Heb je er extra belang bij om hem terug te krijgen? Bijvoorbeeld: werk je ergens waar je met het OV niet kan komen? Of werk je op tijden waarop het OV nog niet rijdt? Of ben je van je rijbewijs afhankelijk bij het verdienen van je geld (bijv. taxi chauffeur of vragenwagenchauffeur?)
Zo niet, dan zal zo'n brief ook weinig uitmaken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
140% overschrijding van de V-max voor iemand die net z'n rijbewijs heeft, zal de officier van justitie niet heel erg veelbelovend vinden voor de je toekomstige auto-rijd-carriere. Iets met stereotype petjes en boomklevers zal wel bij de officier opkomen gok ik.
Ikzelf ben echt niet altijd een heilig boontje, zeker niet als ik 's nachts op de weg zit, maar dit is gewoon echt een flinke overtreding. Als je niet daadwerkelijk voor je inkomen van je rijbewijs afhankelijk bent, zal een brief weinig verschil uithalen. Het is voor een OvJ immers een dagelijkse bezigheid om dat soort "ik ben zielig, het spijt me, zal het nooit meer doen en wil nu snel m'n rijbewijs terug" brieven door te lezen dus daar zal weinig waarde aan gehecht worden gok ik zo. |
![]() |
|
het was een 50km zone, maar wel een waar ik te hard heb gereden zonder kans dat er kinderen bijvoorbeeld onder de auto zouden komen. het was een brug van ongeveer anderhalve kilometer lang, een vierbaans weg met 2 rijstroken voor mijn rijrichting. op deze weg zijn geen fietspaden of voetgangersoversteekplaatsen of iets dergelijks aanwezig. bovendien was het in de avond en reed er geen auto op mijn rijrichting voor me op het bewuste moment.
heb ik grote overlevingskans wat betreft het houden van mijn rijbewijs? alvast bedankt
||
Citaat:
|
Heb je er ook niet bij nagedacht dat het wel vreemd was dat je zomaar je rijbewijs aan een ander gaf dan
![]() En ehh staat er nog iets op dat gele briefje? Anders zou ik morgen de politie toch eens bellen voor uitleg.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT. heb je politie inmiddels gesproken? |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je je rijbewijs binnen 10 tot 14 werkdagen wel terug zult hebben wel zul je een strafpunt krijgen op je beginnersrijbewijs en bij de tweede keer zal de sanctie wel zwaarder zijn. Maar de regel met die strafpunten zal waarschijnlijk ook ingevoerd gaan worden voor bromfietscertificaten (opvoeren ed tegen te gaan ). |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
certi gat 400 eu kosten? crazycat | 33 | 02-01-2009 11:54 |