Ik wil eigenlijk een nieuwe mp4-speler maar ik zit nog een beetje te twijfelen welke en ik wil ook graag de verschillen ertussen weten. Natuurlijk heb ik ook al wel gezocht op google en verschillende vergelijkingssites maar daar vind je niet zo veel over het gebruikersgemak
Ik moet veel reizen met het OV en ik wil hem eigenlijk gebruiken om dan de tijd door te komen dmv spelletjes, filmpjes kijken en wat muziek luisteren.
Volgens mij zit er op zich niet zo veel verschil tussen wat de I-pod Classic en I-pod Touch kunnen, grote verschillen zijn echter de enorme opslagcapaciteit van de Classic (die je volgens mij ook gedeeltelijk als externe hdd kan gebruiken?) en het feit dat de Touch een veel groter scherm en Wifi heeft.
Momenteel neig ik naar de Touch 8gb maar ik zit nog te twijfelen omdat je voor ongeveer hetzelfde geld ook een I-pod kan kopen met 15x zoveel opslagcapaciteit...En ik heb een beetje het idee dat je met Wifi alleen op je eigen draadloze netwerk kan en er in het ov verder niet zo veel aan hebt?
Ik mag over 2 maanden ook weer een nieuwe telefoon en volgens mij kan de Touch ongeveer hetzelfde als een Iphone behalve dat de Iphone ook nog kan bellen en smsen. Alleen ben ik niet dol op T-mobile en zal ik nooit voor boven de 30 euro gaan verbellen, dus dan zou ik hem al los moeten kopen en er een sim-only abonnement bij moeten nemen wat volgens mij ook veel te duur is...dan kan ik volgens mij toch beter een touch of een classic kopen en een andere telefoon uitzoeken?
Wat raden jullie mij aan?