Oud 29-04-2009, 14:46
Verwijderd
Hoi
omdat iedereen om me heen allemaal al een vakantie gepland heeft met zijn of haar geliefde en ik die niet (meer) bezit, zit ik te denken om een taalcursus te gaan doen ergens in zuid-europa.
Heeft iemand ervaring met goede (niet te dure) organisaties?
Ik heb geen zin om tussen 15-/16 jarigen te zitten.
Lekker met studenten 2 a 3 weken een taal leren en vakantie vieren.
Wie heeft dat wel eens gedaan?
Advertentie
Oud 29-04-2009, 17:20
ac3000
ac3000 is offline
Ik ben vorig jaar via EF in Oxford geweest twee weken. Ik was toen 20 en de leeftijd varieerde echt enorm. Er waren veel mensen rond mijn leeftijd, maar ook wel 16-jarigen en 30-jarigen. Ik vond de prijs van deze talenschool wel duur. De kwaliteit van de campus/lessen vond ik niet heel hoog namelijk.

Maar ik kan je een taalcursus zeker aanraden! Een aantal lessen per dag en verder hele leuke dingen doen met mensen die overal vandaan komen. Heel gezellig
Oud 01-05-2009, 14:09
x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Mijn zus is met studytravel naar Spanje geweest! (Ze studeerde toen nog Spaans, dus ze ging met school), maar in principe is het gewoon een losse organisatie. Ze heeft het daar harstikke leuk gehad! Ik ga volgend jaar zelf ook!
Oud 05-05-2009, 15:02
Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Ik zit momenteel 11 weken in Valencia, voor Spaans (duh). Leeftijd varieert vrij veel, maar de meeste zitten rond de 18-22 en het overgrote deel tot 30 jaar ongeveer.
Een periode van 2-3 weken zou geen probleem zijn, er zijn genoeg mensen die dat doen. Als je op helemaal 0 begint is het overigens aan te raden om 4 weken te proberen (of meer natuurlijk), dan kan je op een redelijk niveau eindigen, 2-3 weken is net krap denk ik.
De school hier heet Españolé. Accomodatie en de lessen zijn erg goed, kleine klassen en over het algemeen enthousiaste leraren. Ik begon 4 weken terug op absoluut 0 spaans, en ik kan nu min of meer een conversatie houden (despacio, por favor ) dus dat vind ik al lang niet slecht.
Als je nog meer vragen hebt raad ik je aan me een berichtje te sturen aangezien ik niet vaak dit forum check.
Oud 05-05-2009, 15:16
Verwijderd
Ik ging met Het Andere Reizen naar Cusco, Peru om Spaans te leren. 4 weken les en toen 4 weken vrijwilligerswerk om te oefenen. Fantastische school, daar komen allerlei nationaliteiten en alle leeftijden. Je kan op 0 beginnen, maar als je al wat spaans beheerst, begin je hoger. Je kan een instaptestje doen.
Maar ik denk dat als jij maar 2-3 weken hebt of weg wil zijn, dat je niet helemaal naar Latijns-Amerika zal vliegen
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten