Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(oh en tip: als ze zegt "Oh leuk dat je het vraagt maar ik kan dit weekend niet. Volgend weekend ook niet, nee. Nee en de hele meivakantie heb ik ook al volgepland. Ja en het weekend daarna heb ik het ook razend druk en ach weetje, waarschijnlijk mag ik toch niet van mijn ouders, ook niet als je me thuis brengt, ook niet als we naar de middagfilm gaan", dan betekent dat: "Ik wil niet") |
![]() |
|
Ja., we zijn 1 ker bij zo'n festival geweest maar dat was met z'n 2en (ze had me al heel lang van te voren gevraagd). We wisselden wel blikken enzo..
Het rare is: Laatst kwam 1 van mijn oude klasgenootjes logeren en die zei altijd als ik haar naam noemde: Ja jij hebt toch met haar? dat is me zovaak gezegt dat ik het al aan voelde komen en voordat hij kwam zei ik nog tegen me pa dat hij dat vast weer zou zeggen... Me pa zei zo van: nou het is toch een aardig meisje? zou jou boeien. (mijn moeder kan wel aardig goed opschieten met haar moeder)
Laatst gewijzigd op 02-05-2009 om 18:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dude nodig haar uit bij jou thuis, zorg dat het er netjes uit ziet ga samen met dr naar de videotheek, en ga film bij jou thuis lekker op de bank kijken, zonder dat er iemand anders thuis is... bios is zo hard niet de plaats om te zeggen dat je verliefd op iemand bent! |
![]() |
||
Citaat:
|
Als ze je al heeft gezegd dat ze je alleen als vriend ziet, dan denk ik niet dat er nog veel hoop voor je is.
Contact verbreken kan goed voor je zijn, omdat je jezelf pijn kan doen wanneer je haar blijft zien. Je hoeft het niet gelijk af te breken, maar doe het rustig aan.
|
Mwah, vrienden zijn met iemand die alleen vrienden met je wil zijn, is verdomd lastig. Dikke kans ook dat dingen ongemakkelijk gaan worden. In mijn ervaring is de kans dat iemand dan toch ineens meer voelt dan vriendschap, vrij klein.
|
![]() |
Probeer er eerst achter te komen of ze jou ook écht leuk vindt. Dan is de kans dat ze ja zegt natuurlijk groter. Je kunt haar ook stiekeme hints geven. Knipoog naar haar, raak per ongeluk expres even haar hand aan, dat soort dingen. Als zij laat merken dat ze het leuk vindt als je dat doet, kan het best zijn dat ze jou ook meer dan leuk vindt. Dan kun je nog een stapje verder gaan en haar bijv. een leuk cadeautje geven. Geen hartjes of schattigeknuffelbeertjes, dat valt teveel op. Gewoon een fotolijstje ofzo. Met kleine stapjes kom je het verst, trust me
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Psychologie |
de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan? Abstract | 42 | 24-12-2004 15:33 | |
Psychologie |
hoe ziet jouw perfecte wereld eruit? metallica | 46 | 29-05-2004 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Jaha, verhaal, column, hoe je het ook wilt noemen :s Verwijderd | 1 | 27-11-2002 13:39 |