Oud 10-05-2009, 16:00
Verwijderd
Citaat:

Ahmadinejad's rivals: 12-year-old, Saddam lookalike

Registration for Iranian presidency race completed. Koresh Mouzuni, 12, dreams of leasing Hawaii to Jews 'so that they don't kill the children in Gaza', promises not to make his father a minister

Dudi Cohen
Published: 05.10.09, 10:20 / Israel News

Ahmadinejad, beware: The registration for the Iranian presidency race was completed Saturday night, with quite a few interesting figures arriving at the election head headquarters over the weekend to try their luck and enjoy free publicity.

Among the candidates, that included were a man dressed as a cowboy and a Saddam Hussein lookalike, was a 12-year-old boy who according to local media reports was the only one to submit a written work plan as to his policies should he be elected.

Iranian Elections
Conservative rival raps Iran president on economy / Associated Press
Former head of Iran's elite Revolutionary Guards Mohsen Rezaei accuses President Mahmoud Ahmadinejad of pushing country 'on edge of a precipice', vows to 'save' economy if elected
Full story
According to the boy, Koresh Mouzuni of Tehran, his top priority would be to "prevent the killing of children in the world, like what is happening in Gaza."

Reporters were surprised to see Mouzuni arrive at the election headquarters with his father. But despite his young age, they treated him like an ordinary candidate and presented him with questions about Israel and the Iranian nuclear program.

As for Israel, there is no doubt that the child has been inspired by his current president, Mahmoud Ahmadinejad, in regards to ways to solve the Israeli-Palestinian conflict. According to Mouzuni, "I will buy Hawaii, Obama's birthplace, from the United States and lease it to Israelis who will go live there – so that they don’t kill the children in Gaza."

Koresh Mouzuni. 'A president doesn't have to know everything'

And what about the Iranian nuclear plan? The reporters asked the boy if he knew the meaning of "yellow cake" – one of the stages in the uranium enrichment process. He replied that "a president doesn’t have to know everything about nuclear energy and know how to enrich uranium himself. He must know how to manage things."

He added, "I have a lot of respect for the other candidates, but my goals are more important."

The young candidate has already begun thinking about his future coalition, saying that "if my candidacy is approved I will appoint Ahmadinejad as my first deputy." He also promised not to appoint his father as a minister in his future government, and noted that his natural voters were "all the mothers of children".

Jews cannot file candidacy

Some 250 candidates have filed the required forms for the presidential race – a drop compared to the last elections, which saw more than 1,000 potential candidates.

Over the past five days, every Iranian meeting several requirements was given the opportunity to submit his candidacy. Those registering must be politicians or clerics, Shiite Muslims who are loyal to the values of the Islamic revolutions. Jews, being members of a minority, cannot submit their candidacy.

The Guardian Council of the Constitution is expected to release the final list of approved candidates within 10 days. The council is comprises of six legalists and six clerics who are not elected, but directly and indirectly appointed by Iran's supreme leader, Ayatollah Ali Khamenei, who has the final say on every matter concerning the country.

Two more famous people who joined the presidency race on Saturday were former Prime Minister Mir Hossein Mousavi, who is considered the most serious candidate in the reformist movement, and former Parliament Speaker Mehdi Karroubi, who has small chances of winning.

Ahmadinejad himself filed his candidacy on Friday and said that he was "filled with hope" as to his chances to be reelected.

Meanwhile, Koresh Mouzuni is already making plans for the day after the elections. Should the Guardian Council of the Constitution fail to approve his candidacy, he said, "I plan to start preparing for the next presidential elections."
http://www.ynetnews.com/articles/1,7...713335,00.html

Wat een baas.
Advertentie
Oud 10-05-2009, 16:13
arPos
arPos is offline
Citaat:
Among the candidates, that included were a man dressed as a cowboy and a Saddam Hussein lookalike, was a 12-year-old boy who according to local media reports was the only one to submit a written work plan as to his policies should he be elected.
Alleen daarvoor zou je hem al aanstellen.
Oud 10-05-2009, 17:09
Verwijderd
Lol go koerosh
Oud 10-05-2009, 18:21
hookee
hookee is offline
And let's buy Madagaskar for the Muslims.
Ik ben voor !
Oud 10-05-2009, 18:31
Joostje
Joostje is offline
Goed idee, er woont toch niemand in Hawaii
Oud 10-05-2009, 21:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
joden naar Hawaii, moslims naar de Zuidpool en christenen naar Groenland.

One can always dream, sigh.
Oud 10-05-2009, 21:43
T_ID
T_ID is offline
Ach, Iraanse verkiezingen.. Welke partij de burgemeester voor Utrecht zou leveren bij het 'referendum' was minder voorspelbaar.
Oud 10-05-2009, 22:41
Verwijderd
Speaking of which. Is de studentenwoningnood in Utrecht al opgelost?
Oud 11-05-2009, 08:59
Gatara
Gatara is offline

ik ben voor
Oud 11-05-2009, 11:25
Mobius
Mobius is offline
Heeft ie kennelijk van mij afgekeken. Ik stelde eerder al Nevada voor als ideale Joodsche staat. Hawaii is véél te mooi hiervoor, ik wil er graag nog een keer op vakantie zonder iedere vijf minuten opgelicht te worden door een haakneus.
Oud 11-05-2009, 12:11
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Heeft ie kennelijk van mij afgekeken. Ik stelde eerder al Nevada voor als ideale Joodsche staat. Hawaii is véél te mooi hiervoor, ik wil er graag nog een keer op vakantie zonder iedere vijf minuten opgelicht te worden door een haakneus.
Dat pleit nog meer voor dit briliante plan. Geen vervelende toeristen als Mobius in Hawaii .
Oud 11-05-2009, 12:24
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Je bent een triest mannetje.
Oud 11-05-2009, 12:46
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hmm, vreemd, tot nu toe haalden je posts een niveau dat ik niet zou hebben aangenomen dat je een racistische neonazi bent.
Oud 11-05-2009, 15:11
Joostje
Joostje is offline
[ironie]Tja, als je na 25 jaar nog niet weet dat je de jood niet kunt vertrouwen (en telkens weer joodschen waar koopt) is het misschien ook wel eens tijd voor introspectie.[/ironie]
Oud 11-05-2009, 15:50
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hmm, vreemd, tot nu toe haalden je posts een niveau dat ik niet zou hebben aangenomen dat je een racistische neonazi bent.
Dat maakt van de engelsen ook racistische neonazi's vanwege het instellen van de joodse staat?

Anyway; ik denk niet dat de joden akkoord gaan, hawaii heeft geen jerusalem en geen mt. sinai.
Oud 11-05-2009, 15:56
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dat maakt van de engelsen ook racistische neonazi's vanwege het instellen van de joodse staat?
Er waren destijds zeker ernstig racistische Britten. Bijvoorbeeld degenen die achter de White Papers van 1939 zaten. Degenen die Joden opsloten in kampen. De legercommandanten die de Arabische milities lekker lieten begaan. En natuurlijk de paar Britse verraders die zich later aansloten bij de Arabische invallers, en daarbij oorlogsmisdaden als het bloedbad van Kfar Etzion op hun naam schreven.

Toch is de Britse rol vaag en dubbelzinnig. Anderzijds hebben ze ook plannen gesteund die een tweestatenoplossing steunden. Bovendien waren Britse troepen dan ook weer betrokken bij evacuaties en bescherming van vrouwen en kinderen tegen Arabische milities. Ook de rol van de verraders die overliepen naar Arabische troepen lag niet lekker in Engeland.

Ik denk dat er door de chaos en politieke verdeeldheid niet echt een simpel oordeel over te vellen is.
Oud 11-05-2009, 15:59
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik denk dat er door de chaos en politieke verdeeldheid niet echt een simpel oordeel over te vellen is.
Ik denk dat dat net zo hard voor mobius geldt in deze.
Oud 11-05-2009, 16:56
Mobius
Mobius is offline
Het lijkt hier wel een koekhapwedstrijd. Ik zeg alleen dat dhr. Mouzuni plagiaat pleegt.
Oud 11-05-2009, 17:08
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Het lijkt hier wel een koekhapwedstrijd. Ik zeg alleen dat dhr. Mouzuni plagiaat pleegt.
ja, maar niet van jou!

(oeganda)

persoonlijk lijkt me madagascar ook een goede plek. pandemic-proof
Oud 11-05-2009, 17:09
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
en met de koude oorlog om de hoek
Oud 11-05-2009, 19:33
Verwijderd
Geniaal
Oud 11-05-2009, 20:40
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Dat kan ik me nog goed herinneren dus als je een rechtszaak zou willen beginnen dan wil ik wel getuigen
Oud 11-05-2009, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Anyway; ik denk niet dat de joden akkoord gaan, hawaii heeft geen jerusalem en geen mt. sinai.

Met de huidige technieken, moet je de Sinai en Jerusalem, incl. grond gewoon kunnen optillen en verplaatsen. Dan bekeer ik me meteen tot het jodendom ( zou dat kunnen, zonder haakneus?? ) en dan verhuis ik mee. Briljant plan.
Oud 11-05-2009, 21:08
Love & Peace
Love & Peace is offline
Dat is tenminste concreter dan 'change'.
Oud 11-05-2009, 21:10
arPos
arPos is offline
Citaat:
Met de huidige technieken, moet je de Sinai en Jerusalem, incl. grond gewoon kunnen optillen en verplaatsen. Dan bekeer ik me meteen tot het jodendom ( zou dat kunnen, zonder haakneus?? ) en dan verhuis ik mee. Briljant plan.
Mja maar daar gaan de moslims en de christenen dan weer niet mee akkoord.
Oud 11-05-2009, 23:00
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Al dat zand op zo'n prachtig eiland? Nevada blijft een beter idee.
Oud 11-05-2009, 23:24
arPos
arPos is offline
Citaat:
Al dat zand op zo'n prachtig eiland? Nevada blijft een beter idee.
Zuid spanje of US midwest?

in beide gevallen is er zand genoeg al schijnt de grootste populatie hitler symphatisanten van de VS in het mid-westen te wonen.
Oud 11-05-2009, 23:42
Gatara
Gatara is offline
Hoeveel zal Hawaii kosten, eigenlijk?
Oud 12-05-2009, 06:59
Verwijderd
Citaat:
Mja maar daar gaan de moslims en de christenen dan weer niet mee akkoord.

Geld, jongen, geld...... Alles is te koop.
Oud 12-05-2009, 08:50
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Zuid spanje of US midwest?

in beide gevallen is er zand genoeg al schijnt de grootste populatie hitler symphatisanten van de VS in het mid-westen te wonen.
Ik kan me in de verste verten niet identificeren met dat trailervolk. Zuid-Spanje is geen optie omdat het bij Europa hoort.
Oud 12-05-2009, 08:59
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Hoeveel zal Hawaii kosten, eigenlijk?
100k in $ per 1000 m² is niet onredelijk (voorbeeld) en aangezien Hawaii een oppervlakte heeft van 28.311 km² komen we op plusminus 2.831 miljard. Ben benieuwd of Iran dit zou willen opofferen om hun grootste vijand nog mooier te laten wonen.
Oud 12-05-2009, 09:02
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik kan me in de verste verten niet identificeren met dat trailervolk. Zuid-Spanje is geen optie omdat het bij Europa hoort.
Och was niet eens op jouw persoon gericht, dat is iets wat me bijstond.
Vond het typisch dat blanken amerikanen zo gekant kunnen zijn tegen immigratie terwijl ze eigenlijk zelf immigranten zijn.

Maar ok, Vegas mogen ze hebben (of de grand canyon, dan komt dat zand meenemen wel weer handig uit )

Madagaskar vind ik dan weer veel te groot in vergelijking met israel, maar er ligt een eilandje vlakbij europa eil, is van frankrijk, lijkt me toch wel leuk om ze symbolisch europa cadeau te doen. een andere optie is Amsterdam eil. (om logische redenen) ergens tussen afrika en indonesië maar dan dichter bij de zuidpool.

Citaat:
2.831 miljard. Ben benieuwd of Iran dit zou willen opofferen om hun grootste vijand nog mooier te laten wonen.
1/8ste fortis...
Oud 12-05-2009, 09:06
Verwijderd
Ik vind het echt een goed plan. En dan maken we Antarctica vrij voor het stormfront en overige neonazi's. Want die zijn hier ook een beetje teveel
Oud 12-05-2009, 09:17
Joostje
Joostje is offline
Misschie nwil Dubai ook wel een eilandje voor ze opspuiten.
Oud 12-05-2009, 09:22
arPos
arPos is offline
Citaat:
Misschie nwil Dubai ook wel een eilandje voor ze opspuiten.

Hoe bedoel je dubai, daar ligt alles nu toch plat... nee bel ons niet wij bellen jullie wel.

het gaat ook gewoon weer helemaal nergens over
Oud 12-05-2009, 09:55
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Ik vind het echt een goed plan. En dan maken we Antarctica vrij voor het stormfront en overige neonazi's. Want die zijn hier ook een beetje teveel
Het is daar iig wit genoeg voor die lui
Oud 12-05-2009, 20:58
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
1/8ste fortis...
Ik bedoel dus achtentwintighonderdéénendertig miljard, dat is honderden keren Fortis.
Oud 12-05-2009, 20:59
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Lieverd toch, je stuurt toch geen mensen naar een plek waar het -60 is?
Oud 12-05-2009, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Lieverd toch, je stuurt toch geen mensen naar een plek waar het -60 is?
Mensen niet nee, maar neonazi's kan ik niet echt menselijk noemen.
Oud 12-05-2009, 21:20
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Mensen niet nee, maar neonazi's kan ik niet echt menselijk noemen.
Kun je dat wetenschappelijk onderbouwen?
Oud 12-05-2009, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Kun je dat wetenschappelijk onderbouwen?
Als jij wetenschappelijk kan onderbouwen dat alle joden haakneuzen hebben die jou om de 5 minuten oplichten, dan kan ik dat.

Oud 12-05-2009, 22:18
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
sterk argument.

Nu ik erover nadenk, volgens mij zou ik best aannemelijk kunnen maken dat joden geen mensen zijn. Hier kom ik op terug!
Oud 12-05-2009, 22:42
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik bedoel dus achtentwintighonderdéénendertig miljard, dat is honderden keren Fortis.
ah; 2,831 miljard zeg dat dan
nouja dan wordt het een benefietconcert of toch een iets minder luxe optrekje.
Oud 12-05-2009, 23:17
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Als jij wetenschappelijk kan onderbouwen dat alle joden haakneuzen hebben die jou om de 5 minuten oplichten, dan kan ik dat.

Oud 12-05-2009, 23:21
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
ah; 2,831 miljard zeg dat dan
nouja dan wordt het een benefietconcert of toch een iets minder luxe optrekje.
Als de staat nu eens Iraanse grond zou verkopen aan Israel, dan verdienen ze er ook nog eens wat aan. Wel noord-Iran. Anders gaat de deal niet door, natuurlijk.
Oud 13-05-2009, 00:02
arPos
arPos is offline
Dan heb je nog steeds hetzelfde probleem, niet?
Oud 13-05-2009, 08:27
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Dan heb je nog steeds hetzelfde probleem, niet?
Hoezo? Het was ze toch om lebensraum te doen voor die Arabieren in dat gebied?
Oud 13-05-2009, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Als de staat nu eens Iraanse grond zou verkopen aan Israel, dan verdienen ze er ook nog eens wat aan. Wel noord-Iran. Anders gaat de deal niet door, natuurlijk.
En de Azeris en andere volkeren laten verjagen zeker?

Het was destijds gewoon beter geweest om de Joden een land te geven, die én goed bewoonbaar was (immers, eerlijk is eerlijk, ik zou voor geen goud in een land willen blijven wonen, waarin een groot deel van de bevolking passief of schuldig was aan de grootschalige moord van mijn volk) en waar geen mensen al woonden (of waar goede afspraken met de lokale bevolking werd gemaakt, waarin zij net zoveel macht hadden). Hadden we nu niet zoveel shit gehad.
Oud 13-05-2009, 11:31
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
En de Azeris en andere volkeren laten verjagen zeker?
Reality-check. Ja, ik weet dat kopen in het Midden-Oosten niet een oplossing is, hoewel het wel een eerlijke deal is.
Citaat:
Het was destijds gewoon beter geweest om de Joden een land te geven, die én goed bewoonbaar was (immers, eerlijk is eerlijk, ik zou voor geen goud in een land willen blijven wonen, waarin een groot deel van de bevolking passief of schuldig was aan de grootschalige moord van mijn volk) en waar geen mensen al woonden (of waar goede afspraken met de lokale bevolking werd gemaakt, waarin zij net zoveel macht hadden). Hadden we nu niet zoveel shit gehad.
lieve schat, er woonden al joden en arabieren en met de terugkeer van vele extra joden, kwamen ook extra arabieren migreren naar het gebied.
Oud 13-05-2009, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Reality-check. Ja, ik weet dat kopen in het Midden-Oosten niet een oplossing is, hoewel het wel een eerlijke deal is.
Vind van niet, vind altijd dat zaken moeten gebeuren met instemming van de lokale bevolking. Immers dat land bezitten zij.

Citaat:
lieve schat, er woonden al joden en arabieren en met de terugkeer van vele extra joden, kwamen ook extra arabieren migreren naar het gebied.
Je bent ook een lieve schat . Maar de migratie van joden naar het gebied, was veel groter en georganiseerder, dan de migratie van arabieren. Daarnaast speelden de landsgrenzen niet zon grote rol. Veel beter was geweest, als de arabieren en joden, die daar al woonden, een staat oprichtten, en dan samen afspraken hadden gemaakt over hoe ze die zouden inrichten. Desnoods een verzuilde samenleving, van joden, christenen en moslims.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten