Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedankt voor de tip! Ik moet echter, voordat ik de drivers ga updaten, eerst nog het één en ander uitzoeken aangezien ik van dit soort dingen echt heel weinig verstand heb.
Iemand hier die FIFA 08 heeft of heeft gespeeld? Ik heb namelijk nog twee vraagjes m.b.t. het spel. Ik speel het speltype "coach" en zit met Trabzonspor nu halverwege het tweede seizoen. Ik zou het zonde vinden om dit verloren te laten gaan als ik het spel verwijder en opnieuw ga installeren. Is het mogelijk om het opgeslagen spel te kopiëren en na het opnieuw te hebben geïnstalleerd weer terug te stoppen in de map "FIFA 08"? Doet het opgeslagen spel het dan nog steeds? Als dat zo is kan ik het spel opnieuw installeren zonder saved games verloren te laten gaan. En dan de volgende vraag (die echt over het spel zelf gaat): Ik heb nu, als trainer van Trabzonspor, een budget van 10 miljoen euro en volgens de financiële prognose is dat aan het eind van het seizoen 16 miljoen euro. Mijn vraag is of ik dat budget nog heb als het seizoen straks over is en ik besluit om bij Trabzonspor te blijven? Ik speelde ooit FIFA 2004 en toen was het behaalde geld in een seizoen weg als het nieuwe seizoen begon (ieder seizoen startte je steeds met hetzelfde bedrag). Ik wil dit graag weten omdat ik het geld bewaar als ik er in het nieuwe seizoen weer over kan beschikken, anders geef ik het liever nu uit (ik zit nu in de transperperiode van januari). |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|