Oud 27-06-2009, 17:49
Verwijderd
Als ik FIFA 08 wil spelen krijgen ik bij het opstarten vaak een foutmelding (in fifa08.exe is een fout opgetreden) en dan start het spel niet op.

Na een aantal keer proberen start het spel meestal wel op, maar de ene keer is dit na twee keer proberen, de andere keer pas na 8 of 9 keer.

Mijn vraag is of ik iets kan doen om dit probleem te verhelpen?
Wellicht moet ik iets downloaden waardoor het spel zonder problemen opstart? Wat zou de reden van het probleem kunnen zijn?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2009, 18:52
Verwijderd
Is het een gedownloade versie? Reinstall al geprobeerd? Drivers al geupdate?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 14:22
T_ID
T_ID is offline
Met zo weinig informatie kan het werkelijk overal aan liggen.
Oud 28-06-2009, 18:27
Verwijderd
Ik heb het spel gekocht. Mijn computer is wel 5,5 jaar oud, maar hij zou het moeten doen.

Dit is wat informatie over mijn pc:

Systeem:

Microsoft Windows XP
Home Edition
Versie 2002
Service Pack 3

Vervaardigd en ondersteund door:

microstar
Professional Computer Intel(R)
Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
Kloksnelheid: 2.99 GHz, 512 MB

Videokaart: NVIDIA GeForce FX 5600
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 19:07
T_ID
T_ID is offline
Ik heb qua grafische kaart en besturingssysteem een soortgelijke configuratie, maar het liep als een zonnetje.

Wellicht kun je wat meer informatie geven over wanneer en hoe die foutmelding komt, welke patronen het volgt, en of je drivers up to date zijn?
Oud 28-06-2009, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Als ik FIFA 08 wil spelen krijgen ik bij het opstarten vaak een foutmelding (in fifa08.exe is een fout opgetreden) en dan start het spel niet op.

Na een aantal keer proberen start het spel meestal wel op, maar de ene keer is dit na twee keer proberen, de andere keer pas na 8 of 9 keer.

[afbeelding]

Mijn vraag is of ik iets kan doen om dit probleem te verhelpen?
Wellicht moet ik iets downloaden waardoor het spel zonder problemen opstart? Wat zou de reden van het probleem kunnen zijn?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Bekijk de inhoud van het foutenrapport
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 07:09
Verwijderd
De foutmelding komt alleen als ik het spel wil opstarten.
Het verschilt per keer in welke freqeuentie het komt. Soms krijg ik eerst drie keer een foutmelding en vervolgens start het spel de vierde keer op, soms (zoals gister en vandaag) komt de foutmelding helemaal niet en start het spel meteen goed op.

Ik heb de drivers voor zover ik weet niet geupdate. Zou dat een oplossing kunnen zijn en hoe kan ik dat doen?

Als ik de foutmelding weer krijg zal ik een printscreen van het foutenrapport maken.
Ik heb geen idee wat er staat, maar misschien zijn er mensen hier die weten wat er mis is.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 12:56
Verwijderd
Foutenrapport:

Inhoud van het foutenrapport:

Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 19:05
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik heb de drivers voor zover ik weet niet geupdate. Zou dat een oplossing kunnen zijn en hoe kan ik dat doen?
Bekijk wat je videokaart en geluidskaart precies zijn, en google de naam plus de toevoeging 'drivers'. Meestal kom je wel goed terecht.

Ik had op een gegeven moment dat de enige variatie een update van MSN messenger was, en opeens werd de geluidskaart overschreven door één of andere kutte standaard driver die Microshite had bedacht, en die uiteraard niet werkte. Gewoon even die er af gooien en de normale driver er overheen knallen bracht direct een oplossing.
Oud 09-07-2009, 19:57
Verwijderd
Bedankt voor de tip! Ik moet echter, voordat ik de drivers ga updaten, eerst nog het één en ander uitzoeken aangezien ik van dit soort dingen echt heel weinig verstand heb.

Iemand hier die FIFA 08 heeft of heeft gespeeld? Ik heb namelijk nog twee vraagjes m.b.t. het spel.

Ik speel het speltype "coach" en zit met Trabzonspor nu halverwege het tweede seizoen. Ik zou het zonde vinden om dit verloren te laten gaan als ik het spel verwijder en opnieuw ga installeren.

Is het mogelijk om het opgeslagen spel te kopiëren en na het opnieuw te hebben geïnstalleerd weer terug te stoppen in de map "FIFA 08"? Doet het opgeslagen spel het dan nog steeds?

Als dat zo is kan ik het spel opnieuw installeren zonder saved games verloren te laten gaan.

En dan de volgende vraag (die echt over het spel zelf gaat):

Ik heb nu, als trainer van Trabzonspor, een budget van 10 miljoen euro en volgens de financiële prognose is dat aan het eind van het seizoen 16 miljoen euro.

Mijn vraag is of ik dat budget nog heb als het seizoen straks over is en ik besluit om bij Trabzonspor te blijven?

Ik speelde ooit FIFA 2004 en toen was het behaalde geld in een seizoen weg als het nieuwe seizoen begon (ieder seizoen startte je steeds met hetzelfde bedrag).
Ik wil dit graag weten omdat ik het geld bewaar als ik er in het nieuwe seizoen weer over kan beschikken, anders geef ik het liever nu uit (ik zit nu in de transperperiode van januari).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten