Okee, ik heb niks tegen brillen, een ex van mij kreeg tijdens onze verkering een bril en ik was nog steeds net zo verliefd op haar als eerst, maar nu heb ik even iets raars.
Er is dus een meisje, wat ik pas zondag heb ontmoet toen mijn oma en opa jarig waren (nee, ze is geen familie: ze is de stiefdochter van de zoon van een aangetrouwde opa - snap je 't nog?). Ze beviel me wel dus, enz., en de dag erna voegden we elkaar toe op hyves.
Ik was dus een beetje foto's van haar aan het bekijken die ze op haar hyves had gezet, want ze is behoorlijk mooi, en toen kwam ik opeens foto's tegen waar één meisje met een bril op stond en daarboven: 'ik bij de ...'
En, nou ja, toen kwam ik er dus achter dat dat hetzelfde meisje is. Maar ik vind het meisje met de bril er heel anders uitzien dan hetzelfde meisje zonder bril, en ik ben dus ook alleen verliefd op het meisje op de foto's zonder bril. En dat is eigenlijk heel raar/vervelend.

Waarom ik dit hier neerzet weet ik eigenlijk niet, maar er wordt hier zoveel neergezet.
Hopelijk heeft ze nu lenzen.