![]() |
|
Verwijderd
|
Het zou steeds een beginnende blaasontsteking kunnen zijn die daarna doordat je goed uitgeplast hebt weer weggaat. Maar ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen wat jij hebt, ik herken me er alleen wel in.
Ik heb een tijd terug haast een chronische blaasontsteking gehad, bij wijze van spreken kon ik telkens als ik klaar was met mijn antibioticakuur weer met de volgende beginnen. Bij mij was het dus waarschijnlijk zo dat met de antibiotica nooit alles helemaal wegging en er dus nog steeds bacteriën in mijn blaas zitten die geactiveerd worden als ik een wat mindere weerstand heb of druk ben geweest/weinig slaap heb gehad. Ik heb toen een andere soort antibiotica gehad en nu is het allemaal wat rustiger geworden, maar ik krijg dus soms wel het gevoel van een beginnende blaasontsteking en dat is dus dat branderige gevoel. Dan moet ik goed uitplassen en dan is het daarna weer goed. Het zou kunnen dat dat bij jou ook zo is, omdat het bijvoorbeeld allemaal wat gevoeliger is tijdens je menstruatie en omdat je 's ochtends meestal veel moet plassen omdat je het de hele nacht ingehouden hebt. Is je urine ook troebel of erg geel? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Branderig gevoel oog. MarcWeller | 7 | 18-08-2013 21:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn/branderig gevoel in bovenbeen (straalt uit naar enkel) Afwezig | 7 | 31-10-2010 13:27 | |
Seksualiteit |
Beide een branderig gevoel.. blueeyes_jochie | 2 | 28-10-2005 12:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
brandend gevoel Anaïs | 16 | 13-11-2004 10:25 | |
Seksualiteit |
branderig gevoel Punkygirl | 26 | 04-04-2004 14:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk/Pijn/Bloed/branden gevoel...... HelpMePlease | 15 | 22-01-2002 20:56 |