![]() |
|
Zodra de druk van de strepen af was (ofwel toen ik niet dikker werd/afviel) werden ze langzaam lichter. Ik denk dat het een half jaar ofzo heeft geduurd?
Er is overigens wel speciale creme tegen striae, maar ik weet niet of die werkt. Kijk maar eens in de drogist bij de spullen voor zwangere vrouwen.
||
Citaat:
![]()
|
Toen ik heupen kreeg had ik het bij m'n kont en m'n zij. Ik schaamde me omdat het paarsrood was, en op een gegeven moment werd het witter. Maar het is helemaal niet erg want op vakantie was er ook een meisje van mijn leeftijd en toen we gingen zwemmen zag ik dat zij het ook had
![]()
|
![]() |
Ik heb het ook. Toen ik op mijn 14e de pil begon te slikken, ben ik in totaal 12 kilo aangekomen en dat kon mijn huid niet aan :-P Ik had het rond mijn bosten en heupen, maar nu valt het nauwelijks meer op..
@grl: dat valt volgens mij nogal tegen.. toen ik eens in zwembad was met vriendinnen en de striae al helemaal niet meer zichtbaar was, zeiden mijn vriendinnen ineens: 'Wat heb je daar nou!'.. Ze hadden het blijkbaar nog nooit gezien.. |
![]() |
|
Ik heb striae op mijn bovenbenen omdat ik een jaar of twee heel intensief aan karate deed en enorme bovenbeenspieren kreeg, terwijl ik ook in de groei was. Maar mijn bovenbenen zijn nu lief en zacht (dik) en je ziet de streepjes bijna niet meer. Maar ik zou niet weten wat je eraan zou kunnen doen.
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij is er niets aan te doen. Zijn het niet gewoon littekens op je huid?
Ik vind het overigens niet storend. Op mijn borsten is het zo wit dat het bijna niet meer te zien is, aangezien ik een heel bleke huid heb. Op mijn bovenbenen is het wel goed te zien. Ik lig er niet wakker van. Ik vind cellulite erger.
|
Goeiemorgen (net wakker).
Ik heb dat ook op m'n bovenbenen omdat ik nogal veel groeispurt heb gehad. Stoor me er niet aan en ook nooit echt gedaan, ze worden nu een beetje witter. Ook let ik er bij vrouwen nauwelijks op. Bij mijn huidige vriendin was het na 7 maand pas zo van ''HE! jij hebt ook van die grappige tijgerstreepjes op je benen'' Dus gewoon wachten tot het wit wordt zou ik zeggen en je er niet te veel van aantrekken. geen idee of zalfjes helpen maar of dat überhaupt nodig is..? |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook last van striea..
ik ben echt niet dik, ik heb het op m'n borsten, bovenbenen en op m'n billen. ik schaam me er dood voor ![]() ik smeer al die plekken nu in met een of ander spul wat Bio-oil heet dat zou moeten werken ... maar ik merk er nog niet veel van ! en met zwemmen schaam ik me ook zo erg want iedereen ziet het dan. |
![]() |
|
![]() |
ik heb heel veel triea, op mijn borsten, billen en bovenbenen (binnenkant bovenbenen het ergst) en heel af en toe komt er wel eens wat bij maar over het algemeen is het gewoon wit.
Ik ken genoeg mensen die het hebben (ook veel jongens die echt super dun zijn) en ik schaam me er nogsteeds dood voor, maarja, het is een deel van het opgroeien en voor zo ver ik weet is er niks aan te doen... |
![]() |
|
Ik heb nu al minstens 1 tot 1,5 jaar striae op m'n rug.
Ik vind 't prima zo, want zo kan je d'r een leuk verhaaltje bij verzinnen. En zo zien er ook wel leuk uit. 'k vind 't alleen jammer dat ze weg gaan, want nu ben ik er al zo aan gewend.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
striae foreveryoung16 | 5 | 17-11-2012 11:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
striae bij jongens jimske | 43 | 29-04-2004 19:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
veel striae Twijg | 9 | 28-06-2003 16:14 | |