Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=735129
hier hebben ze het zich ook al ooit afgevraagd. Is wel een heel oud topic, dus erin reageren is niet zo verstandig... En hm, volgens mij kun je uit het topic concluderen dat het zonder slagroomspuitbus niet zo verstandig is om een lachaspatroon te gebruiken...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() klik ==>hier<== ![]() ![]() groetjes Dark ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die webwinkel vind ik nou ook niet zo betrouwbaar, geen contactgegevens, geen kvk-nummer, geen voorwaarden..... |
![]() |
|
![]() |
Ik had voor iemand nog een lachgas ''cracker'' besteld maar die laat niks meer horen. Lijkt een beetje op alleen dat bovenste deel van de slagroomspuit. Ziet er niet zo cool uit maar is een stuk kleiner en goedkoper, als iemand interesse heeft moet hij even pmen. Kost 13 eurotjes
![]()
|
![]() |
Hehe, euhm ik wil hem eventueel wel ruilen tegen een grote slagroomspuit want die van mij is kapot. Maar alleen als er in die grote wel meerdere patronen tegelijk kunnen.
Had ze gekocht via die vriend van me die ook mijn dope en weegschaaltjes fixt. Echt een manusje van alles ![]()
|
Ik heb zo'n ding ooit open gekregen door hem in een ballon te proppen, er nog een ballon omheen te doen, en dan er mee gaan gooien tot je patroon open, en je ballon heel blijft. Heeft fucking lang geduurd, veel ballonen verneukt, maar uiteindelijk hadden we een ballon met lachgas
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
ik vond na even wat zoeken dit pdf bestand met onderaan wat gevaren van lachgas: http://www.vad.be/media/17317/lachgas.pdf
moet het binnekort toch echt eens opnieuw gaan proberen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
LACHGAS VRAAG! ektegangster | 9 | 24-08-2016 23:02 | |
Drugs & Alcohol |
Medicinaal Lachgas Hulk | 3 | 06-03-2012 06:05 | |
Drugs & Alcohol |
Lachgas #9 Hulk | 19 | 17-10-2006 08:35 | |