![]() |
|
![]() |
Nouehm Ik ben Tim,
![]() Ik ben 17 en doe 6 vwo ennehmm =D mja ik weet niet of het nog gezegd moet worden maar ik ben dus een jongen =P Nouja meer weet ik niet echt.. kga eerst even lezen wat andere mensen hier hebben ingevuld dan kan ik daar lekker achteraanhobbelen :-) Ahja, oke nou mijn hobby's.. Fietsen.. naar school dan, tis niet echt een hobby maar het schijnt als je heeeel lang doet alsof je iets leuk vind je het vanzelf leuk gaat vinden.. ennehm zwemmen en paardrijden :-).. En hoe ben ik op dit forum gekomen, volgensmij zag ik gewoon in een moment van compleet breindoodheid een knopje forum staan toen ik ergens op had gegoogled.. ohja nog een hobby op knopjes drukken ![]() Dat was het, ohja mijn naam heeft geen betekenis ofzo.. niks diepzinnigs, t ligt gewoon fijn in de mond en dekt de lading, net als het woord 'beurtbalkje' wat dat ding is in de supermarkt op de band wat zegt wanneer je aan de beurt bent.. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Beurtbalkje) Laatst gewijzigd op 13-10-2009 om 23:04. |
Advertentie | |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ted & de avonturen van Tim olliepop | 1 | 03-04-2007 16:36 | |
Liefde & Relatie |
Huilen van verliefdheid? gekmeisje18 | 74 | 19-03-2006 14:39 | |
Films, TV & Radio |
Tim Burton! kinine | 25 | 25-01-2005 16:04 | |
Muziek |
sugarcult concert- aankomende woensdag muziekvlinder | 26 | 19-06-2003 22:20 | |
Lifestyle |
Zwolle meeting. (deel 2) Black Sugar | 310 | 21-12-2002 02:44 |