Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
studeren in nijmegen is prima, maar de stad is klein en daardoor beperkt. dorps sfeertje, je komt met uitgaan altijd dezelfde mensen tegen enz. een kamer vinden is best lastig, schrijf je dus op tijd in bij de sshn zodat je iig snel een kamer hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"rechten kun je overal leuk studeren.", studeer je zelf rechten dan? Want kennelijk weet je er iets vanaf? ![]() Rechten op de Radboud kwam als 1e uit de bus bin de Elsevier-studiegids. Zijn er nog mensen die er wel echt wat vanaf weten? |
![]() |
||
Citaat:
het centrum is iig klein. ik woon en studeer er. ik studeer geen rechten, maar je kunt rechten studeren aan iedere universiteit (behalve de technische). jij gaf als reden om naar nijmegen te gaan dat rechten leuk is, vandaar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is wel zo dat je de actieve studenten overal weer tegenkomt, ja
![]() ![]() Mja ik vond Nijmegen een geweldige stad om te studeren, leuke sfeer op de universiteit, leuke mensen, leuke stad. Wel veel Brabanders/Limburgers die voor veilig kiezen en niet verder dan Nijmegen durven uit te zwermen, maar goed. Een voordeel van het "platteland" hier (zijn die randsteders wel eens buiten hun eigen stad gaan kijken? Daar is alleen maar gras, water, en koeien, is dat geen platteland ofzo?) is dat je binnen een kwartier in de polder kunt staan, of in de heuvels, of in het bos. Heel veelzijdig landschap, en als je houdt van buiten zijn, is dat fijn. De mensen van rechten vind ik voor Nijmeegse begrippen wel relatief ballerig, maar dat zal wel geen probleem zijn als je het gaat doen. En eigenlijk doet een vriendin van me ook rechten ernaast dus ja ![]() Kamer zoeken is wel vrij essentieel, want er is kamernood. SSHN inschrijven is een slim plan, want het is een stuk gemakkelijker om een leuke kamer te vinden als je al in de stad woont, gewoon via via. En via de SSHN kom je gemakkelijk binnen, want ik denk dat je reistijd hoog genoeg is om eerste urgentie te hebben. Daarnaast is briefjes op de uni en in cafés wel een slim idee, en reageren via kamernet natuurlijk. Enne, mensen hebben een accent in het oosten? Heb je die Hagenezen wel eens horen praten? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Rechten studeren, maar kan ik dat wel? Syfra | 4 | 03-06-2011 07:12 | |
Studeren |
Recht en management in Nijmegen Solee | 0 | 20-04-2011 12:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |
Algemene schoolzaken |
Het grote wat ga je volgend jaar studeren topic Crimson | 234 | 28-04-2007 16:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Pak haatpropaganda harder aan" Gatara | 121 | 28-12-2006 17:38 | |
Algemene schoolzaken |
Waar ga jij studeren? Wat ga je studeren? DP17 | 150 | 06-09-2005 08:14 |